הכי לא חדשות – האפיפיור נגד מקדונלד'ס, צ'יזבורגר ע"ש טראמפ ושודד נאגטס נועז

אור בלאן,

עוד שבוע מגיע לסופו – זמן מצויין לקריאה קלה עם מדור החדשות שעושה לכם נעים בקיבה. והפעם במדור החדשות היקר שלנו סיפורים על ניסיון שוד בכוונת נאגטס תחילה, ביקור של הכס הקדוש, פודפורן של צ'יזבורגרים, סיפור על מקלחת והנשיא הנבחר טראמפ ולקינוח – איזו רשת הודיעה על פתיחה של 3 סניפים נוספים? כל התשובות, הסיפורים והתוספת בצד במדור שלנו, קחו אוויר, הנה מתחילים.

מקדונלד'ס והכס הקדוש

מאז כניסתו לתפקיד, האפיפיור פרנציסקוס (כן, הבחור עם השמלה הלבנה) הצליח ליצור באזז תקשורתי ולצאת בכמה הצהרות מעוררות מחלוקת. הוא גם דובר ידוע כנגד הקפיטליזם הגלובלי ורעותיו השונות. האיטלקים, או יותר נכון, תושבי רומא שחולקים את עירם עם מדינת הוותיקן, מאוהבים באפיפיור ומעריצים את מוצא פיו, לכן כשענקית המסחור והגלובליזם, רשת מקדונלד'ס, פתחה סניף חדש מול הוותיקן – הרוחות סערו. אז מה יעשו קברניטי הרשת שבסה"כ רוצים להשתלט על העולם? כיצד יוכלו לזכות בקרב מול האב הרוחני הקדוש? פשוט מאד, הם יעשו את דברו. הסניף החדש של הרשת החליט לחלק אוכל לדיירי הרחוב הרעבים של רומא ובכך למלא את מצוותו של האפיפיור של להאכיל את הרעבים. מה אתם אומרים – יצליח להם?

*מקור: רויטרס.

מפלתו של שודד הנאגטס

ניו יורק היא עיר קשוחה, אבל ממש קשוחה. הניו יורקרים ידועים כאנשים קשוחים, צוחקים בפני מלאך המוות, יורקים בפניה של סכנה ומגנים בעוז על מה ששלהם – גם אם זה רק נאגטס. הדיווח הבא מגיע מעיתון ה-Daily News והוא גורם לנו לתהות לגבי הסדר הבסיסי של החברה האנושית. נערה בת 12 מהארלם הלכה לקנות מק'נגאטס, אותם חטיפי עוף פריכים, בסניף מקדולנד'ס מקומי. חברהּ לכיתה החליט שגם לו מגיע מהחטיף הטעים, מה זה מגיע? הוא שלף אקדח ואיים עליה שתעביר לו את המק'נגטס אחרת הוא ישלח אותה לעולם שכולו המבורגרים. הנערה האמיצה לא התכוונה לוותר על התענוג הפריך שלה והעיפה את האקדח מידו של התוקף האכזר. לנערה ולנאגטס שלום, התוקף הואשם בניסיון שוד אלים.מקנגטס של מקדונלדס, מקור: יח"צ

צי'זבורגר לכבוד הסקנדלים של טראמפ

לאלו מכם שעוד מצליחים לעקוב אחר שלל ההתבטאויות, שערוריות ושאר הירקות של הנשיא הנבחר טראמפ, בוודאי שמעתם על השערוריה האחרונה. ומה הפעם? מסתובבות ידיעות שבידי הרוסים תיעודים משפילים ומבזים במיוחד של הנשיא האמריקאי הנבחר, בהם הוא "מתרועע" עם יצאניות. אולי מתרועע זו מילה קלה מדי למה שאירע באותו חדר מלון, כי לפי הדיווחים הבחור בעל השיער הזהוב ביקש מהגברות המכובדות שיטילו את מימהן (יענו ישתינו) על המיטה, לנגד עיניו המשתאות. עולם ההמבורגרים מיהר להגיב עם צ'יזבורגר Golden Shower. אנחנו נשאיר לכם את השיפוט.המבורגר גולדן שאוור לכבוד טראמפ

עוד צ'יזבורגר, וכל מילה מיותרת

באמת שכל מילה מיותרת בסרטון הבא שהביאה לנו רעות יששכר, נסיכת ההמבורגרים. נסתפק בלהגיד שזה כנראה אחד מהדברים המגרים ביותר שתראו היום.

טריפל וופר – פתיחה משולשת לקינג

לאלו מכם בעלי זכרון ארוך טווח, אתם בוודאי זוכרים שבמדור הקודם דיווחנו על הודעתו של מנכ"ל ברגר קינג כי הוא מעוניין לפרוש מתפקידו. הפעם במדור אנו שמחים לשתף בחדשות משמחות יותר לרשת שחזרה לארץ בפעם השלישית. הרשת הכריזה לחוגים יודעי דבר כי ברבעון הראשון של השנה ייפתחו לא פחות מ-3 סניפים חדשים של הרשת: פתיחה של סניף הדגל בהרצליה פיתוח, במקום שבו שכנה בעבר מסעדת מקסיקלי (של רשת מוזס) ויציע לראשונה שירותי משלוחים. בנוסף ייפתח סניף בקניון עזריאלי הוד השרון וסניף נוסף בתחנת דלק "גל ראשונים" באשדוד. שיהיה בהצלחה לכל החדשים ברשת, ובתיאבון לכל הרעבים.

אז אם אתם אוהבים סיפורי שוד עם חטיפי מקדונלד'ס, לא יכולים בלי פוד-פורן של צ'יזבורגרים, אוהבים לעקוב אחר הסקנדלים של טראמפ – תמשיכו לעקוב אחר מדור החדשות של קהילת המבורגר ישראל.