צ'ופ צ'ופ הוד השרון – איש ההמבורגרים בדק בשרים מעושנים מחוץ לקציצה

ארקדי פורטנוי,

הפעם חצינו את הוד השרון בשעת צהריים כשהרעב נתן אותותיו. בדרך רמתיים, הכביש המרכזי של הוד השרון, נזכרתי בדוכן המעושנים של מור בק – צ'ופ צ'ופ הוד השרון, ואת ההודעה שקיבלתי ממנו לפני כשבועיים: "ארקדי, השתכללנו ואתה חייב לקפוץ לביקור נוסף". בפעם הקודמת הדוכן היה עדיין בהרצה ומאז נכנסו גם סטייקים מעושנים ומגוון הנתחים המעושנים הלך וגדל יחד עם אוסף הרטבים הביתיים המצוינים. כמו כן, קהילת הפליאו בישראל הפכה את צו'פ צ'ופ הוד השרון לאחד ממעוזיה וכל אלו היו עבורי תירוץ מושלם להגיע שנית.

צ'ופ צ'ופ הוד השרון - מיקס מעושנים

Street food מבית צ'ופ צ'ופ הוד השרון

אסי אפשטיין, מנכ"ל-שותף SGROUP (הבוס שלי), לא התעכב לרגע והזמין מיקס צ'ופ צ'ופ גדוש.

 מיקס צ'ופ צ'ופ הוד השרון

החלטתי ללכת על חשיב מחוץ לקופסה והזמנתי את המנה החדשה שטרם נכנסה לתפריט החדש של צ'ופ צ'ופ הוד השרון: 2 פרוסות אנטריקוט מעושנות (200 ג') וטופינג של אסאדו מעושן (100 ג'). הסטייקים המעושנים שודרגו בענק בזכות העישון והצלייה הקצרה, טעמי העישון התגברו, השומן נפתח וכך גם ועסיסיותו הנפלאה. מלבד הטעם העדין של העישון שאחז בעיקר בקצות הסטייק (אני, באופן אישי מעדיף את העישון העמוק יותר), הבשר היה עדין מאוד והמנגס רך ולעיס.

סטייקים של צ'ופ צ'ופ הוד השרון

שילוב הטעמים של האנטריקוט עם טעמו של העשן שנלכד בבשר בעל הרצועות השמנמנות של האסאדו היה אושר צרוף. אמנם טעמתי עישון ברמה גבוהה יותר, כמו גם מנות שלקחו אותי רחוק יותר, אך כארוחת צהריים במהלך יום עבודה זו הצעה שאי אפשר לסרב לה. המטבלים הקטנים שסבבו אותנו היו עבדות רוקחות עדינה שהצליחה להפתיע אותי, בעיקר מטבל הפלפלים החריף. גם הפעם לא יכולתי להתאפק ופירקתי את הבטטה שקורמלה והייתה מתוקה כמו סוכריית ילדות בלתי נשכחת (85 ש"ח בליווי יין הבית).

אלכוהול – והרבה

בנוהל, הויטרינה של צ'ופ צ'ופ הוד השרון הייתה עמוסה מותגי בירות בוטיק ישראליות, אבל אני ויתרתי מרצוני החופשי ובאלגנטיות על התענוג (אני יודע שזה מפתיע אותכם). שתיתי עוד כוס מהלימונדה כי בכל זאת, השעה 13:00 וזו ארוחה עם הבוס בעיצומו של עוד יום עבודה, אז אולי לא הכי חכם לתפוס באזז אלכוהול באמצע היום.צ'ופ צ'ופ - חגיגת מעושנים

* הכתבה בשיתוף המסעדה

שם: צ'ופ צ'ופ. כתובת: דרך רמתיים, הוד השרון. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00-23:00, ו' 11:00-15:00, ש' 20:30-23:30.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי