קריס התקרנפה עם שלל בשרים וטעמים מידיו של האשף מור בק

קריס טירל - כתבת אורחת,

מקובל לחשוב כי הביטוי "אכול כפי יכולתך" לצד "בשר" בדרך כלל גורר אחריו את הנתחים הזולים יותר, המעניינים פחות והסותמים בעיקר, אז זהו, שלא. במסעדת צ'ופ צ'ופ מצפה לכם בשר 100% טבעי, מעושן לשלמות ופרוס דק כך שלא תוכלו להפסיק לאכול.

עישון שאינו מזיק לבריאות ואף מומלץ – צ'ופ צ'ופ

מסעדת צ'ופ צ'ופ בהוד השרון היא מקום די פצפון וניסתר, נדרשו שני סיבובים ברחוב הראשי כדי להבחין במסעדה הממוקמת בסמטה בין שני בניינים. המיקום בסמטה ולא על הרחוב הראשי שימח אותנו וגרם לנו להיזכר במסעדות בשרים שביקרנו בחלקה העתיק של ברלין. ריח המסעדה הפעיל מיידית את מתג הרעב בגופינו והקיבה ציפתה בשקיקה למטעמים העתידים לבוא. איך שנכנסנו קיבלו את פנינו באדיבות והגישו לשולחן קערית חמוצים, נישנשנו ממנה לצד לגימות בירה ובחנו את המקום. בפנים המסעדה עיקר מקומות הישיבה הם על הבר ובחוץ היו מקומות נוספים גבוהים אך גם מספר שולחנות רגילים המתאימים לקבוצות. באחד השולחנות ישבה חבורת גברים שנהנתה מחווית "אכול כפי יכולתך" (175 ₪ לסועד) כמו שצריך, הם אוכלים, לוקחים הפסקת סיגריה, שותים ומכינים את עצמם לעוד ועוד בשר. בהמשך הבנו שהם לקוחות קבועים בימי רביעי והמונח "התקרנפות" עלה מספר פעמים, לא לקח זמן רב כדי להבין ששווה "להתקרנף" בצ'ופ צ'ופ.המעושן של הוד השרון - צ'ופ צ'ופ

הג'בטה – שילוב טעמים שיעשה לכם טוב

בתחילה, הגיעו אל השולחן כריכי ג'בטה עסיסיים ועמוסים בכל טוב. בתוכם מצע עלי חסה, קולסלאו וערימה מפוארת של בצל מטוגן עם תערובת בשרים המכונה במקום "צ'ופ מיקס" – פרוסות אסאדו, חזה בקר וחזה הודו בנוסף לציר בקר. שילוב הטעמים היה עשיר ומענג בכל ביס. הג'בטה סופחת אליה נוזלים ומכילה בצורה נהדרת את עומס התענוג. ראו הוזהרתם – זה רותח, אבל לא תוכלו להפסיק לנגוס!הכריך המעושן של צ'ופ צ'ופ

עישון שהקיבה אוהבת – קבלו את הבשרים!

שתי מנות מרשימות הגיעו לשולחן בסמוך זו לזו, האחת מורכבת משפע פרוסות אסאדו וחזה בקר עם צ'ימיצ'ורי ונחה על בטטה רכה ומקורמלת. השניה באותו עיקרון הכילה ערימת פרוסות אווז ואנטריקוט שהתמזגו להן על תפוח אדמה גדול, לצידה הגיעו רטבי שום ומיונז-ווסאבי עם בלסמי מצומצם. שתי המנות שידרו מסרים מאוד בולטים: פינוק, שפע ואהבה אמיתית לבשר איכותי. למרות ניחוח העישון המובהק, כל אחד מהבשרים שמר על טעמו הייחודי והיווה תענוג לחושים. הפריסה המקצועית גרמה למנות להיות מונגשות בצורה קלילה ונעימה, הרטבים התאימו והוסיפו בדיוק את הנגיעה הרצויה לשמנוניות או חריפות הנחוצה והצ'ימיצ'ורי המוכן במקום היה טרי ורענן.המעושנים של צ'ופ צ'ופ

תפוח אדמה ובטטה – לא הסייד-קיק שהכרתם

אלה שבדרך כלל מהווים את התוספת לבשר שיחקו הפעם בתפקיד מרכזי והכילו עליהם את מגדלי העונג המעושן. האפיה הממושכת והגימור על הפלנצ'ה העניקו לתפוח האדמה והבטטה רכות וטעמי מדורה. תפוח האדמה היה ממכר, הבטטה התקרמלה לחלוטין עם רצועות הבצל. הם לא הרגישו כמו תוספת לצד הבשר אלא יותר כמו צלחת אכילה, וכשהכל כל כך טעים – אוכלים גם את הצלחת.צ'ופ צ'ופ - תענוגות בשר

בשלב זה המלצרית האדיבה ניגשה לוודא שלא הבאסנו את עצמנו יתר על המידה מאחר ומנה נוספת עתידה להגיע בקרוב מאד. הבטנו זה בזו בהבעת הצער הקבועה שאומרת "למה קיבלנו רק קיבה אחת", המלצרית מיד הבינה ובאדיבות רבה הסבירה שכל מה שנשאיר יארז כדי שניקח הביתה. במסעדת צ'ופ צ'ופ רגילים להכין טייק אוויי, בהמשך הבנו שאנשים רבים המתלהבים מקונספט פריסת הבשרים ולקוחות רבים נהנים לקנות מהמסעדה באופן קבוע ולקחת הביתה.

לבבות אווז – תגלית חדשה עבור קריס

אנחנו ילדים קצת בעייתיים ולא כל כך מתחברים לחלקים פנימיים (מוח, טחול וחבריהם), הודענו על כך ובכל זאת הצליחו למצוא את החולשה שלי ללבבות. אל השולחן הגיעה קערה עם מיקס חתיכות לב אווז ופרוסות אנטריקוט מתובלות בשום ופטרוזיליה. זו הייתה פעם ראשונה שאכלתי לבבות אווז ואני שמחה על שזכיתי לחוויה החדשה והמעוררת הזו דוקא בצ'ופ צ'ופ.

לבבות אווז של צ'ופ צ'ופ

בעוד אנחנו מנשנשים (קשה להפסיק) הצטרף אלינו לשולחן בעל המקום והאחראי לעושר הטעמים המעושנים, מור בק. בסגירת מעגל של חווית אירוח חמה ומפנקת, בק היה איש שיחה מרתק וסיפר לנו על דרכו בעולם הקולינרי וגם התעניין מאוד בטעמים שלנו ומקומות שביקרנו בהם בעבר. בק כנה ויודע לפרגן גם לעסקים אחרים בארץ, הוא שופע ידע וניכר שאוהב לחלוק אותו בנעימים. את מסעו בעולם עישון הבשרים התחיל עוד בצעירותו עם אביו באפריקה וכשחזר לארץ התמחה תחת השף יונתן רושפלד. הקונספט שהיה חשוב לבק בהקמת צ'ופ צ'ופ הוא ההנגשה ללקוחות, הוא מעשן את הבשרים ומביא אותם למסעדה לגימור אחרון לפני הגשה או מוכר במשקל ואפשר לקחת הביתה.

סיכום חוויה

אנחנו יצאנו מצ'ופ מצ'ופ בהרגשה טובה מאוד, השילוב של בשר איכותי ושירות אדיב תמיד מותיר אצלינו חותם של הצלחה. בכל 26 שנות חיי ביקרתי בהוד השרון רק פעם אחת, עכשיו יש לי סיבה לחזור ולהקפיץ את מונה הביקורים. לחובבי הבשרים המעושנים מובטחת חוויה מדהימה ומי שעדיין לא ניסה – למה אתה מחכים?

שם: צ'ופ צ'ופ. כתובת: דרך רמתיים, הוד השרון. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00-23:00, ו' 11:00-15:00, ש' 20:30-23:30.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי