יאנה קוקס קפצה לאכול את הקציצה שלא מפסיקה להפתיע

יאנה קוקס,

תמיד חשתי פספוס שלא נכחתי במפגש קהילת המבורגר ישראל הראשון שהתקיים במסעדת יומנגס, במיוחד לאור העובדה שזה ההמבורגר שנחשב בעיני רבים כהמבורגר המוביל בישראל. אז החלטתי שאני לא יכולה לשבת בחיבוק ידיים, לקחת יוזמה ופשוט לסוע עד ליומנגס כדי לטעום את הקציצה הכל כך מדוברת שלהם.

כשיאנה פגשה את יומנגס

אז אחרי מפגש קהילת המבורגר ישראל ביומנגס שמעתי מכל החבר'ה כמה הם נהנו ואיזו קציצה שווה מגישים שם, הבנתי שבעצם פיספסתי מפגש שווה במיוחד ושאני צריכה לבדוק מה הולך במטבח של יומנגס. מאז המפגש שפיספסתי ביקרתי שם פעמיים ואני שמחה לדווח: ההמבורגר הצרפתי שלהם מהמם ובהחלט ראוי לתואר, על המבורגר כזה פשוט חבל לבזבז לחמנייה, צריך לאכול אותו עם סכין ומזלג, להוסיף גבינה טובה ולא שתלטנית מידי ולהתענג על כל ביס!המבורגר איטלקי של יומנגס

בפעם הראשונה שאכלתי, הזמנתי את הצרפתי של יומנגס עם גבינה כחולה שהייתה חזקה מידי והשתלטה לי על כל הטעם, כמו כן הזמנתי קציצה כפולה וזה היה מיותר בהחלט, לא נהניתי. נכון שיומנגס מתמחים בהמבורגרים ענקיים עם 1.4 ק"ג בשר, אבל הרבה הנאה לא תפיקו מזה, צריך לאכול בכמויות סבירות ולהשאיר את הבליסה למסעדות פחות איכותיות.

הקציצה של יומנגס – טייק 2

למודת ניסיון, בפעם השנייה שהגעתי, ביקשתי מהמלצר המלצה על גבינה טובה שתעשיר את הקציצה ולא תשתלט, המלצר המליץ על צ'דר מילד שהייתה הצלחה אדירה. ההמבורגר היה מדיום, עסיסי עם חתיכות כבד אווז, המתיקות של ריבת הבצל הייתה נהדרת, הגבינה השתלבה היטב, באמת חגיגה. טעמתי גם את הבורגר האיטלקי של חברי לשולחן, השילוב עם גבינת הסנט מור היה מעולה ואני מודה שההמבורגר שלו היה אפילו יותר טעים, אבל בבורגר הצרפתי יש אפטר-טייסט עשיר ומורכב שקשה לוותר עליו.המבורגר צרפתי של יומנגס

כמה נקודות לסיכום החוויה

  • הצ'יפס של יומנגס השתפר מאוד, בפעם הראשונה שאכלתי הוא היה חום מאוד ולא מעורר תיאבון, הפעם הוא היה זהוב ורך וטעים, הוא לא היה פריך וזה גם לא היה חסר לי.
  • גם הדיוק בצלייה שלהם השתפר וקיבלתי מדיום מושלם.
  • תוספות הצ'יפס שלהם נדיבות, אבל כשיש כזה המבורגר נהדר, למה צריך כל כך הרבה צ'יפס? השארנו לא מעט בצלחת.
  • כדאי מאוד להתייעץ עם המלצרים לגבי התוספות המתאימות לכל סוג המבורגר ולא להגזים, השילובים שלהם באמת טעימים, חבל להפציץ בתוספות (למרות שהמגוון בהחלט מפתה).

בתיאבון לכולם!

 *** המסעדה עברה לצומת רופין ***