כששוחט פגש את יושע – ניצוצות של תענוג מההמבורגר של המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים

אור שוחט,

הרבה אנשים רצו לבוא איתי לטעום את ההמבורגר החדש של המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים, אבל לא יכולתי לחכות יותר. לקחתי את האופניים ויצאתי לבדי בהפסקת הצהריים.

ענף המסעדות משתנה בשנה-שנתיים האחרונות. שפים סוגרים מסעדות יוקרה אחת אחרי השניה (כתית של מאיר אדוני, אחד העם 1 של מיכל אנסקי, מול ים שלא נפתחה מחדש לאחר השריפה…), ונפתחים במקומן דוכני שף בהשקעה כספית פחותה בהרבה, מבלי לפגוע באיכות חומרי הגלם שמשתמשים בהם, כגון המזנון של אייל שני, סוסו אנד סאנס של עומר מילר (שאיכזב אותי בקטנה), וגם דן יושע עם המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים.

בתקופה האחרונה התחלתי לראות את הפרסום בעמוד הפייסבוק של המוסד, והוא נשמע לי מעניין: דן יושע רקח המבורגר שהושרה מספר שעות בציר חמאה, לביבת כרישה שהוכנה בשמנת, גבינת קממבר שנמסה על הנתח, ונגיעות של יין מצוצמם. אחרי שקראתי גם את הכתבה של אור בלאן על המקום, הכנסתי אותו לראש רשימת המנות שאני רוצה לאכול.כאור פגש את דן - המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים

ההמבורגר של דן יושע

מדהים!
זאת הייתה אהבה מביס ראשון. לא אכלתי דבר כזה עד עכשיו. הבשר כל כך רך! גם הלחמניה! והם משתלבים ביחד תוך כדי הביס כאילו הם מקשה אחת. הטעם של הכרישה המשולבת בגבינת הקממבר עם ההמבורגר נותנת טעם מיוחד ומצדיקה את שם המקום, והיין מורגש קלות ומחבר את כל הטעמים האלה. גם הצ'יפס פה שעשוי מתפוחי אדמה קטנים חצויים, משלים את ההמבורגר לארוחת צהריים מושלמת על מגש. הזוי שמנת הגורמה הגאונית הזו עולה רק 54 ש"ח כולל שתיה. בזמן שהתענגתי על כל ביס וביס, חשבתי לעצמי שזה לא הגיוני שהמקום לא מפוצץ בסועדים, ואמרתי למוכר שהם חייבים לפרסם את המנה הזאת יותר.המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים וההמבורגר של דן יושע

לסיכום חווית המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים

אהבתי גם את הסנדוויצ'ים האחרים שמוגשים במוסד, אבל ההמבורגר של יושע עלה על כל הציפיות שלי, שהיו גבוהות מלכתחילה. זה עשה לי מצב רוח טוב לכל אורך היום, ורק רציתי לספר לאנשים על הדבר הטוב הזה שקרה לי. בהתחשב בערך המצויין שמקבלים תמורת המחיר המצחיק, אני לא מבין איך לא כ-ו-ל-ם אוכלים שם. הרגשתי צורך להפיץ את הבשורה בעצמי, ולכן החלטתי לכתוב את הכתבה הזאת.

שם: המוסד לסנדוויצ'ים מיוחדים. כתובת: אבן גבירול 36 ת"א, כשרות: לא כשר, שעות פעילות: א'- ד' 11:00- 02:00, ה'- ו' 11:45- 04.00, ש' 11:00- 03:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי