Shine & Sharp – ארקדי עם רשמים מהמפגש ה-7 של קהילת המבורגר ישראל

ארקדי פורטנוי,

בעיני האירוע במסעדת Shine & Sharp היה מרגש מאוד ואני עדיין בהלם מכמות האנשים שהגיעו למפגש של קהילת המבורגר ישראל. לאחר שרוב החברים כבר סיימו לאכול גם אני הצטרפתי למלאכת הטעימות ונהניתי מאוד. ראשית, בגלל שכבר לא היה לחץ על המלצרים, קיבלנו שירות אישי ומצוין וגם המנות הגיעו חיש מהר עוד לפני שהספקתי להגיד "גיל, איבדתי עוד כוס בירה הערב…".

מנות ראשונות

מבין המנות הראשונות אני רוצה לשבח את הדים-סאם בקר וכמהין ואת הקרפא'צו שהיו נהדרים. הדים-סאם היו מצוינים ומאוד קרובים למטבח הבוכרי שהוא הוא העקב אכילס שלי. הדים סאם היו מושלמים עם רוטב סריראצ'יה חריף מושלם אשר עוצר נשימה, ליטרלי. טעמה של מנת הפטה עוף ואווז היה חמאתי כראוי, אך לטעמי, משום מה, טעמי הפטה אווז היו חסרים.לצד המנה הוגשו בצלצלי פנינה חרוכים מעט אשר נכבשו (ואני מאוד מקווה שהבנתי את התהליך שלהם כי בכל זאת… גיל, איבדתי עוד כוס בירה הערב…). על הקרפאצ'ו פילה בקר לא היה מה לדבר, נפלא! הבשר נחתך מדהים וסיביו לא הושחתו על ידי פטיש כך שלמעשה כל שטעמיו היו עדיין בשיאם. כמו כן טעם הכבישה היה עדין ולא הספיק לכבוש את הטעמים הבשרניים. פשוט מעולה, Shine & Sharp – שאפו!shine and sharp - דים סאם מעולה!

ועכשיו לעיקר – ההמבורגר

ההמבורגר (250 ג') הוגש לנו היה בפסגת הטעם שהמבורגר יכול לשאוף אליו. כמו כן, מידת העשייה הייתה מדיום מדויקת כראוי (במהלך הערב היו כמה תלונות על מידות עשייה לא מדויקות אך אני כבר מזמן למדתי טריק קטן – אסור להזמין בשיא הלחץ… לא טוב אבל עדיף להיזהר). כתוספת לא הוספנו כלום כי פשוט לא צריך, זה היה בגדר "כל המוסיף גורע". הצ'יפס במנה עבר עדכון שאותו אני פחות אוהב לעומת טעם הצ'יפס הקודם אשר נותר בליבי לנצח.shine and sharp צ'יזבורגר מומלץ מתל אביב

קריספי דאק של Shine & Sharp

למנת הקריספי דאק פחות התחברתי, הייתה תערובת תבלינים מעניינת שטעמי הקינמון והבהרט בלטו שם (אם אני לא טועה, בכל זאת שתיתי בירה אחת+), אבל רובו של הבשר היה קצת סיבי לי והקראסט המפויך הותיר מעט מידי מהמנה. ההגשה הייתה עם רוטב או.סי שזיפי וחביב ולצידם הוגשו גם "מעטפות עדינות מאוד" שנועדו להחליף את הפיתה שלנו. אז נכון זו מנה שיכולה להשביע 2 פיות בכיף ומתומחרת נוח מאוד, אך פחות נהניתי מהמנה הזו.shine and sharp קריספי דאק

כבדי עוף בקראסט של Shine & Sharp

המנה שהתאהבתי בה הייתה כבדי העוף המוקפצים בקראסט מדהים של עשבי תיבול שסגר את הטעמים והותיר את הכבדים עדינים מאוד ועסיסיים במיוחד. לצידם נחו פרוסות תפוחי אדמה מטוגנות שמחזירות אותי דווקא למטבח הרוסי ולילדות שלי. רוטב האיולי (צלפים אם אני לא טועה) היה העדין מאוד והוסיף טעם קריר למנה כולה.

קינוחים

היו גם קינוחים אבל שכחתי לטעום מהם, בכל זאת צריך לשמור על הגזרה… מקווה שנהניתם במסעדת Shine & Sharp, אני בטוח שאחזור לכאן עוד הרבה ואני יודע שאהנה מכל רגע.

***המסעדה נסגרה***