ראמן בורגר – יובל שקולר בודק האם מדובר בטרנד שיעבור או טירוף שנזכור?

יובל שקולר,

מאז שה-Fashion Mall נפתח ברחוב קרליבך בת"א, הגברת כל הזמן מנסה לשכנע אותי ללכת לשם. כל המותגים פתחו שם חנות, ולכן יום עמוס במדידת שמלות צפוי לפנינו – כמו חבר מוצלח ניסיתי לדחות את הקץ. אבל ברגע ששמעתי שפתחו את ה-TLV Urban Zone (שוק אוכל בפורמט של "pop up" שכרגע צפוי להיות פתוח כארבעה חודשים) ניצלנו את צהריי שישי ויצאנו למסע של שופינג ואוכל.

TLV Urban Zone – שוק חובק עולם

איך שנכנסים רואים שכל המתחם מורכב סה"כ מ-8 דוכנים, מתוכם 2 מתוקים. אל תצפו פה למגוון רחב של דוכנים. מה שכן, כל דוכן הוא שונה באופן גורף מקודמו – יש פה באני צ'או (מנה דרום אפריקאית מדהימה), דוכן יווני, דוכן הודי, תאילנדי וספרדי. בקיצור, יש אופציה לכל אחד. למרות ההתלבטות הקשה, כשראיתי את צמד המילים "ראמן בורגר", ידעתי שאני חייב לנסות את הדבר הזה (בכל זאת, חובב המבורגרים מושבע). חלפנו מהר על פני עמדת הסושי דונאט (נראה מגניב לחובבי הז'אנר) ומיד התחלנו להסתכל על התפריט הפשוט – ראמן בורגר עולה 38 ₪, תוספת גבינה\פטריות\ביצה 4 ₪, ובנוסף יש גם מנת צ'יפס (15 ₪) שלא הייתה במלאי ולכן לא נטעמה. הוזמנו שני המבורגרים: ביצה ופטריות לגברת וגבינה ופטריות לעבדכם הנאמן.ראמן בורגר - המטורף החדש?

ראמן בורגר – לא מה שחשבתם

חיכינו מספר מועט של דקות, והלכנו לאסוף את ההמבורגרים. אין רטבים, אין התעסקות מסביב, מקבלים את המנה וישר נותנים ביס. אז בואו נדבר על הלחמנייה שבמקרה שלנו מורכבת מאטריות ראמן – זה ממש לא לחמנייה ולכן נקרא להן "דסקיות". ובכן, ציפיתי ש"הדסקיות" יהיו הרבה יותר קראנצ'יות – הן היו רכות ומאוד הזכירו לי פשטידת אטריות של אמא. זה היה מגניב בביס הראשון, נחמד בביס השני, ומעצבן לקראת הסוף כשהכל התפרק והייתי צריך לאכול שברי דסקיות בידיים. הקציצה עצמה הייתה סבירה – לא הרגיש כמו בשר זול, אבל גם לא איזה בשר טעים בצורה יוצאת דופן. התוספות הגיעו דיי דלות ובקושי הורגשו, והמנה עצמה הגיעה עמוסה ברוטב סויה ובצל ירוק מה שנתן לו טעם מלוח במיוחד. אז איך אני מסכם את המנה הזאת? מוזר. זה לא היה טעים במיוחד, זה לא היה גרוע במיוחד, אבל זו לא מנה שאני ממליץ עליה. בעיניי, לפחות, זה היה meh.ראמן בורגר - כזה עוד לא טעמתם

ומה יש לקינוח?

לקינוח יש בשוק שתי אופציות – "Sweet puffs" מהונג קונג שאני אטעם בפעם הבאה, וקוקי דואו שמגיע מבייקרי + בית קפה בשם NOLA הממוקם בדיזינגוף-ארלוזורוב. בגלל שאני מת על המקום הזה (ממליץ לכולכם ללכת, אופים שם קינוחים מדהימים), הלכתי על מנת הקוקי דואו. תמורת 12 ₪ אפשר לקבל מנה אחת של בצק עוגיות, ותמורת 24 ₪ מקבלים מנה כפולה, כאשר ישנו מגוון טעמים: קלאסי, קינמון, חמאת בוטנים וקרמל מלוח. לקחו מנה כפולה עם תוספת של רוטב טופי ובייגלה מעל (2 ₪). אני חייב לציין שהמנה הייתה טעימה, אפילו מאוד, פשוט יחסית ל-26 ₪ המנה הייתה קטנה ולא הספיקה לזוג. אבל ללא ספק, זה היה טעים וענה לי על הציפיות.הקוקו דואו במתחם TLV Urban Zone

לסיכום חווית הראמן בורגר

אני עוד אחזור לסיבוב נוסף בשוק הזה, כי המנה ההודית נראתה מעניינת ביותר ואני רוצה לטעום את הקינוח השני. יחד עם זאת, אני לא יכול להמליץ על ה"ראמן בורגר" כי בעייני זאת לא הייתה אופציה טעימה במיוחד. אבל אם בא לכם על סיבוב שופינג מוצלח יחד עם אוכל טעים – לכו ל-Fashion Mall בחודשים הקרובים, ההנאה מובטחת.

*** המסעדה נסגרה ***