מוזס רמת החייל – טל קורנס חזר למקורות ונתן עוד צ'אנס לרשת

טל קורנס,

אני אתחיל בוידוי. תמיד אהבתי המבורגרים, אבל ההתמכרות התחילה בתקופת התיכון כאשר נהגנו אני ושחר, חברי הטוב, לפקוד את סניף מוזס רמת החייל לפחות פעם בשבוע לארוחת הלייט נייט המשתלמת. באותה התקופה המבצע התחיל ב-12 בלילה, אך הזמנים השתנו והיום מוזס החליטו להתחשב במעט ולהתחיל אותו ב-23:00.

באותה התקופה היו למוזס בערך 2-3 סניפים שהתנהלו בצורה נהדרת, האוכל היה טעים (למרות שמדי פעם היו פקשושים) והשירות היה מצויין. אבל אז משהו קרה. האוכל נהיה לא טעים, אפילו על גבול הדוחה, השירות נהיה מזעזע וכרטיס החבר הפסיק להקנות הנחה של 10% בכל ארוחה ומנה ראשונה/קינוח חינם, אלא עבר לשיטה של צבירת נקודות. מפה לשם החלטנו שזה לא אנחנו, זה הם, והפסקנו לפקוד את המקום.

מוזס רמת החייל – צ׳אנס אחרון

לאחרונה כמה חברים טובים שלי סיפרו לי שהם הלכו למוזס ב״לייט נייט״ והיה להגדרתם ״ממש סבבה״. ״ממש סבבה״ זאת הגדרה לא חד משמעית מספיק בעיניי, אז במסגרת חיפושיי האחרונים אחרי "המבורגר טעים ומשתלם״ גמלה בלבי ההחלטה לתת למקום צ׳אנס אחרון בהחלט, כשייצא לי בהזדמנות. ההזדמנות הגיעה וקבעתי עם חבר ללכת למקום ולנסות את ארוחת ״לייט נייט החתול והכלב״. מדובר בדאבל צ׳יזבורגר (שתי קציצות של 150 גרם כל אחת) ומעל כל אחת מהן גבינה אמריקאית ובייקון. כלומר,לחמנייה-המבורגר-גבינה-בייקון- המבורגר-גבינה-בייקון-לחמנייה. בהחלט נשמע מפתה. כל התענוג הזה בתוספת צ׳יפס/שבבי בצל וכו׳ במחיר של 62 ש״ח. לדעתי מחיר הוגן. אז הזמנתי את המנה המדוברת במידת עשייה מדיום ובתוספת וודג׳ס (פוטטו) בתוספת 3 שקלים. חברי הזמין את הארטבורגר (200 גרם) בתוספת שבבי בצל ב-45 ש״ח (גם כן מחיר משתלם). אני אתמקד כאן רק במנה שלי (החתול והכלב) היות ולא אכלתי מהמנה שלו.מוזס רמת החייל - צ'יזבורגר כפול

אני חייב להודות שהופתעתי מאוד. דבר ראשון המנה הייתה פשוט יפה, מגדל של המבורגרים שרק מחכה שייתנו לו ביס. מידת העשייה M הייתה מדויקת כמו שמעולם לא קיבלתי בסניף בכל ביקוריי לאורך השנים, וזה ממש לא מובן מאליו. אני לא אשקר שכל ביס דרש ממני מאמץ לא קטן והלסת שלי עבדה קשה מאוד, אבל זה היה בהחלט שווה את המאמץ. היה לי פשוט מאוד טעים. לא איזה ״וואו״, לא מאוד מיוחד, אבל טעים.

הבשר היה בסדר, מידת העשייה כפי שכבר אמרתי – מדויקת, הלחמנייה תעשייתית אבל טעימה, הגבינה נחמדה והבייקון עשוי כהלכה. בנוסף הוודג׳ס היו מתובלים היטב, קראנצ׳ים מבחוץ ורכים ונעימים מבפנים (בהחלט שווה תוספת של 3 שקלים) וגם שבבי הבצל שגנבתי מחברי היו קראנצ׳ים וטעימים מאוד והזכירו לי במעט את הבורגוס רינגס של BBB (אני ממש ממליץ שאם כבר לקחתם כתוספת את שבבי הבצל, תשימו חופן מעל ההמבורגר, זה כמו לימון, מוסיף המון).מוזס רמת החייל - צ'יזבורגר כפול ומושחת

לסיכום

סניף מוזס רמת החייל, הצלחת להפתיע אותי ולכן החרם שלי עליך הוסר זמנית. אם אתם באזור רמת החייל, השעה 23:00 וצפונה, אתם לא שומרי כשרות, ולא בא לכם לשבור קופת חיסכון על המבורגר טעים, משביע ומושחת, ארוחת ״החתול והכלב״ זה בדיוק מה שאתם מחפשים.

שם: מוזס רמת החייל. כתובת: הברזל 26, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד' 12:00-02:00, ה'-ו' 12:00-04:00, ש' 12:00-02:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי