קופי בר – איך קרה שדודו רוז יצא מאוכזב דווקא מההמבורגר של המוסד הנחשב?

דודו רז - כתב אורח,

מוצאי שבת, לא רחוק משעת חצות, אזור המסגר בתל אביב ואנחנו אחרי 3 שעות של חזרה לקראת הופעה של הלהקה שלנו. רעבים? ברור שרעבים!! אם אני אתן לשיניי עבודה ספורטיבית ולקיבה אפשרות להתענג לפני השינה על איזה המבורגר טוב אז הם עלולים להתנקם בי קשות. לאחר סריקה במעמקי המוח והזיכרון על המבורגריות בסביבתנו הבנתי שהאופציה הקרובה ביותר אלינו כולל חניה זמינה היא הקופי בר בקרבת רחוב המסגר המפורסם.

מקום טוב לשעת לילה מאוחרת?

קופי בר זכתה לנוכחותי לפחות 5 פעמים בחיי ובחודש יוני האחרון אפילו חגגנו במסעדה יום הולדת משפחתית בהמלצתי. המקום תמיד הרגיש לי כמו האחות הקטנה אבל הלא פראיירית של מסעדת בראסרי המפורסמת באבן גבירול ושבמקרה שייכת לאותם בעלים. את חברי לנגינה, אלירן, תמיד קשה להביא לקופי בר, מכיוון שאין להם תוספת צ'יפס להמבורגר אלא אופציה של פירה (שאני אישית מאוד אוהב) או תפוחי אדמה עם בצל שגם הם מעולם לא אכזבו אותי. ובכל זאת לאחר מסע שכנוע קצר מהרגיל והבהרה שלא נמצא משהו נגיש יותר באזור הגאוגרפי שלנו – הוא נכנע והחליט לזרום על המבורגר. קופי בר – Here We Come!

coffe bar בשעת לילה מאוחרת

באמת היה פשוט למצוא חניה במרחק של כמה פסיעות מפתח המסעדה ונראה שהמקום היה יחסית ריק מלקוחות בשעה כזו. כמה שולחנות בפנים היו מלאים ובחוץ כמעט הכל היה ריק, אז התיישבנו לנו באחד המקומות הפנויים. התחושה היא שיש הרבה יותר מלצרים מאשר לקוחות וחלק מהמלצרים אף עמדו בחוץ ועישנו, אך אין זה אומר שהשירות היה לטעמנו. למלצר לקחו כמה דקות טובות לגשת אלינו לקחת את ההזמנה. אין לנו זמן, כבר די מאוחר והחלטנו לוותר על ראשונות ולהתמקד במנה שבשבילה הגענו – ההמבורגר. ההמבורגר הסטנדרטי בלחמניה לא נמצא בתפריט אך מוגש גם בשעות הערב והוא כמובן הקורבן שלנו לאותו לילה אפל עם ירח מלא ומהפנט. לקח זמן למנות להגיע, אך הן הגיעו בסופו של דבר.ההמבורגר של קופי בר

ההמבורגר של קופי בר

ו……ביס ראשון! לא יכול להיות.
ביס שני!! האמנם?
ביס שלישי!!! אבוי לי.

ה-300 גרם שהזמנתי במידת מדיום הרגיש לי יותר כמו וול דאן. החסה והחמוצים לא תרמו בטעמם למנה ולקציצה טעם תפל ומאוד לא דומה להמבורגר שחוויתי במקום כל כך הרבה פעמים בעבר. לא ציפיתי לכזו אכזבה וכשהמלצר הגיע לשאול אם הכל טעים אז הנהנתי שכן כי כבר היתה באמת שעה מאוחרת ולהחליף למנה אחרת או לחכות שוב להמבורגר חדש זה כבר לא בא בחשבון. גם לאלירן ההמבורגר היה לא טעים ומבטי האכזבה של שנינו ריצדו להם מצד לצד בתקווה שתגיע נחמה מצד הפירה. לא אתעכב על הפירה – הוא היה בסדר גמור אך לא פיצה על הקציצה הכושלת.

הפירה של קופי בר תל אביב

סיכום חווית קופי בר

זו הפעם היחידה והראשונה בה קופי בר אכזבו אותי וקשה לי להאמין שאחזור שנית בתקופה הקרובה כשיש כל כך הרבה המבורגריות אחרות שחובה עליי לבקר וכמובן לסמן ב-V.

שם: קופי בר. כתובת: יד חרוצים 13, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00-24:00, ו' 9:00-24:00, ש' 12:00-24:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי