ברד סטורי – ארתור נסע לטעום לחמניית חרדל בת"א וחזר לספר על כך

ארתור רוטנברג,

סיפור הלחם הוא סיפור קצר, מתוק וטעים. סיפורו של ברד סטורי מתחיל ביום חורפי חמים ונעים, לא כזה שבא לך להישאר בבית בפוך עם שוקו וספר, אלא כזה שאתה רוצה לטייל, מעוטר בצעיף וכובע.

בדיוק ביום שכזה יצאנו לטיול בתל אביב, לצאת קצת מהפרברים המשעממים וללכת לראות את העיר הגדולה, אולי לקפוץ לאיזה אסקייפ רום לקצת שבירת שגרה. בשיא הטיול שלנו, עייפים ורעבים, עצרנו לאכול ליד מקום עם נראות תל אביבית קלאסית, ברד סטורי שמו, מקום שצועק "פרלמנט של יום שישי". ולמרות כל זאת, למקום יש טוויסט. לא עוד תפריט גנרי של פסטות, סלטים וארוחות בוקר משעממות. לא חלק מהתעשיה המשומנת של ארומה/גרג/קפה קפה, אלא באמת משהו מקורי שלא נראה כמותו. ההמבורגר של ברד סטורי

ההמבורגרים של ברד סטורי

סיפור של המבורגר עם ארבע חליפות – המקום מגיש המבורגר טרי הנעשה במקום ונותן ללקוח אפשרות לבחור איזה סוג לחמניה הוא רוצה – חרדל, גאודה, קטשופ או כמהין. בנוסף ישנן ארבע תוספות אפשריות מעל – ביצת עין, פטריות, גאודה וחזה אווז. אנחנו הלכנו על המבורגר בלחמניית חרדל (64 ₪) עם תוספת גאודה (5 ₪) ותפו"א אפוי בצד.

המבורגר אסטטי, טרי, עם לחמניה מיוחדת במינה וטעם ששווה את התוספת של 50 שקל על חניה באמצע היום בחניון של דיזנגוף סנטר! למרות העובדה שלהמבורגר חסר מעט תיבול, הטעמים האחרים שמורגשים בכל ביס מכפרים על כך ובגדול. נוסף על כך, לעומת כמעט כל מקום אחר, תוספת גאודה, זה אשכרה תוספת גאודה! כמות מכובדת ביותר שלא נעלמת בטעמים של שאר המרכיבים. לגבי הלחמניה, ברד סטורי מתמחים בלחם, אז מן הסתם שפה זה סיפור הצלחה לא נורמלי. לחמניית בריוש טריה, בטעם חרדל עדין עם עקצוץ של החריפות החרדלית. פשוט תענוג. ואם זה לא מספיק, הלחמניה מחזיקה מעמד מעולה עם ההמבורגר נוטף הנוזלים.mr and mrs eat במסעדת ברד סטורי

לסיכום

ברד סטורי הינה חוויה מעולה וחובה לכל חובב המבורגרים מקוריים. כייף נורא לראות מקומות שעדיין מצליחים לחדש בלי אקסטרווגנזות מוגזמות.

לסיקור המלא של הביקור ומנות משגעות נוספות מהמקום כמו ברד פודינג מתוק ומפנק, הכנסו לעמוד הפייסבוק של Mr. & Mrs. Eat >>

*** המסעדה נסגרה ***