BENZ – טל קורנס חזר למסעדה שנותנת כבוד לבשר ושמה את השטיקים בצד

טל קורנס,

אחי הקטן, אביב, חזר אחרי שלושה חודשים ממשלחת בארה״ב. עם נחיתתו שאלתי אותו מה ירצה לאכול והוא ענה ללא היסוס ״את ההמבורגר של BENZ״. ללא ספק מדובר בתשובה מפתיעה בהתחשב בעובדה שהילד שהה שלושה חודשים בבירת ההמבורגרים של העולם, אבל מי אני שאגיד לו לא…

BENZ - המבורגסה בתוספת בצל מקורמל עם יין אדום

BENZ – כי איכות זו לא מילה גסה

הגענו למסעדת BENZ בשעת ערב מאוחרת, מיד התיישבנו והצצנו בתפריט, מה ששבה את ליבי היה הפשטות שלו. יש בסך הכל חמש מנות, אחת מהן היא ההמבורגר הידוע בכינויו ״המבורגסה״ והוא מגיע בשני גדלים, 200 ו-400 גרם. אביב ואני הזמנו את ההמבורגסה 200 גרם (41 ש״ח). מעל ההמבורגר בחרנו להוסיף בצל מקורמל עם יין אדום (5 ש״ח) ולצד זה צ׳יפס קייג׳ון (12 ש״ח) וצ׳יפס פרובנסאל (12 ש״ח) בהתאמה. דרור לקח גם כן את ההמבורגסה 200 גרם והוסיף מעליה עגבניות צרובות עם שום (4 ש״ח) ובצד צ׳יפס פרובנסאל.

BENZ - המבורגר מושלם במידת עשייה מדוייקת

המנות הגיעו במהרה לשולחן ולאחר סשן צילומים קצרצר (למענכם) ניגשנו לאכול. מידות העשייה בשלושת ההמבורגרים (מדיום וול, מדיום ומדיום) היו מדוייקות להפליא. הבשר היה רך וטעמו היה חזק ומשובח וניכר היטב בכל ביס וביס. סוף סוף, אחרי תקופה ארוכה מצאנו מנת המבורגר שהעיקר בה הוא טעם הבשר ולא המסביב! הברביקיו הביתי של BENZ שנמרח בתחתית הלחמנייה הוסיף טעם מעושן ומתקתק ותוספת הבצל המקורמל עם יין אדום הוכיחה את עצמה לא רק כמשתלמת במיוחד אלא גם כטעימה מאוד, מתקתקה, עדינה ומאוזנת. גם התוספת של העגבניות הצרובות עם שום נחלה הצלחה ודרור ציין שלמרות שהוא חשש מאוד שהשום יהיה דומיננטי מדי התוספת הייתה חמצמצה, טעימה וממש לא משתלטת כפי שחשש.
BENZ וצ'יפס בצד

הצ׳יפס הינו צ׳יפס מקדונלד'ס סטנדרטי עם טוויסט בתיבול. אהבתי במיוחד את צ׳יפס הפרובנסאל (שום ופטרוזיליה) שהיה קריספי וטעמי השום והפטרוזיליה שתיבלו אותו היו חזקים מאוד (ואולי אפילו קצת יותר מדי).

חייבים לסיים עם משהו מתוק

למשפחה שלנו יש חולשה לצ׳ורוס ובכל מסעדה שבה הוא קיים בתפריט יש לנו חובה מוסרית להזמין אותו. כמובן שגם הפעם הזמנו את מנת הצ׳ורוס שהגיעה עם ריבת חלב, קצפת ואבקת סוכר (26 ש״ח) וגם המנה הזאת הייתה נפלאה. הצ׳ורוס היו פריכים וריבת החלב הייתה מושלמת, אבל אפשר היה לשים ממנה קצת (הרבה) יותר.הצ׳ורוס של BENZ

לסיכום

אם אתם באזור פלורנטין ואתם רוצים המבורגר איכותי ולא מתחכם במחיר משתלם, BENZ זה המקום בשבילכם.

שם: בנץ – דיינר ארגנטינאי. כתובת: ידידיה פרנקל 4, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד' 12:30 – 24:00, ה' 12:30 – 01:00, ו' 12:30 – 18:00, ש' 12:30 – 01:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי