רועי צייג נתקל בהמבורגר לא שגרתי בלחמנייה אסייתית משונה

רועי צייג - כתב אורח,

את הסקירה הראשונה שלי באתר אתחיל דווקא במקום הכי לא צפוי לקהילת המבורגרים קלאסית – אסיה! מה לאסיה ולהמבורגרים אתה שואלים? האמת שלא הרבה, אך החבר'ה של The Bun Tlv החליטו, כמו בכל דבר בחיים, שהחברים מהמזרח הרחוק יצליחו לחקות גם את זה. 

The Bun TLV – מזנון אסיאתי עדכני

האמת היא שאת The Bun Tlv ניתן לפספס בקלות, המקום ממוקם בתחילת שוק הכרמל ואם לא תחפשוהו במיוחד, יש סיכוי טוב שתפסחו עליו. מדובר במקום קטן ואינטימי עם שני ברים ארוכים ומספר שולחנות הפרוסים בחוץ, ומומלץ להגיע עם קצת אורך רוח. החיסרון הגדול של The Bun TLV הוא התפריט הדל שלו, אין יותר מדי מה לבחור ובתור קרניבור גאה, הבחירה לא הייתה קשה מדי. אומנם "סלט אטריות השעועית" נשמע מאוד מגרה, אך למרבה הפלא החלטתי ללכת על אחת ממנות הדגל – המבורגר שייטל. המנה מורכבת משתי לחמניות קטנות, וחוץ מבשר השייטל היא מגיעה מלווה בבצל מטוגן, חסה ורוטב צ'ילי מעושן (מעולה!). למרבה הפתעתי, בשר ההמבורגר היה טעים במיוחד, מידת העשייה הייתה מדויקת (חובבי ה-Medium כהלכתו, יתענגו על המיצים הנוטפים) וסה"כ מדובר בהמבורגר ברמה די גבוהה.

the bun tlv - המבורגר בבאן

ההערה היחידה בתור אדם שבלס לא מעט המבורגרים בחייו היא לגבי הלחמנייה. בעוד מקומות רבים מתגאים בלחמניות פריכות ועבות במיוחד, לחמנית ההמבורגר ב-Bun היא, שימו לב, לחמנייה מאודה! אני מודה שבתחילה הטעם היה מעט מוזר, אך עם כל ביס וביס התחלתי להתרגל לקומבינציה, ואף מצאתי מספר יתרונות בשילוב, אחד מהם הוא שהלחמנייה התפלה ( והיא אכן תפלה) מדגישה את הטעם (העשיר) של הבשר והרוטב. גם המחיר פה לא יקרע לכם את הכיס יותר מדי – תצטרכו להיפרד מ-61 ש"ח לבירה והמבורגר.

סיכום החוויה האסייתית

אסכם את החוויה במשפט אחד, אם אתם מחפשים המבורגר שונה ומוכנים "לצאת קצת מהקופסה", The Bun TLV מציע חוויה די מעניינת ומיוחדת. עכשיו כשה"אסיאתיים" בדרכם לכבוש את מעוז המערב האחרון, האם יש עוד דרך לעצור אותם מלהשתלט על העולם?

*** המסעדה נסגרה ***