רד בורגר קינג ג'ורג' – יאנה קוקס מדווחת על חוויה אדומה בלב תל אביב

יאנה קוקס,

אחרי 4.5 שנים באיירפורט סיטי, רד בורגר הופכת לרשת וחונכת סניף שני ברח' המלך ג'ורג' בת"א (מזל טוב!). האם רד בורגר יצליחו לשחזר את ההצלחה בסביבה התחרותית והקשוחה של מרכז ת"א? שלחנו את יאנה קוקס לבדוק.

קצת על הרשת

רד בורגר היא רשת מזון מהיר כשרה, שמציעה אלטרנטיבה איכותית (ואף זולה יותר) לרשתות הפאסט פוד דוגמת מקדונלד'ס ודומיה. לאחרונה העביר הבעלים, מאור בן שמואל, את המסעדה באיירפורט סיטי לידי זכיין ופנה לכבוש את תל אביב, עם פתיחת סניף נוסף ברחוב קינג ג'ורג'.מסעדת רד בורגר. צילום: נפתלי גלעד.

רד בורגר – סניף קינג ג'ורג'

למרות העיצוב האדום שבולט למרחקים, המסעדה הייתה שוממת בשעת ערב מוקדמת והייתי הלקוחה היחידה במקום. בעודי בוחנת את התפריט, עצרתי הכל כדי לצלם את הנורות החמודות שנעטפו בשקיות ממותגות של רד בורגר. איזה רעיון מקורי ומקסים!רד בורגר בקינג ג'ור'ג - עיצוב מדליק

ההזמנה ואיסוף המנה מתבצעים בדלפק והאוכל מתקבל על צלחת אלגנטית שחורה במגש אסתטי ואדום. איש לא ישאל אתכם על מידת העשייה ואת ההמבורגר תקבלו מדיום וול, אלא אם תבקשו אחרת. מחירי ההמבורגרים הם בטווח של 30-38 ש"ח, אחרי 20:00 תוכלו להינות מהמבורגר, תוספת ושליש גולדסטאר ב-39 ש"ח.

ההמבורגר של רד בורגר!

הזמנתי המבורגר מקסיקני, 240 ג' של קציצה המוגשת עם גווקאמולי וסלסה פיקנטית, וכמובן שביקשתי מידת עשייה מדיום. ההמבורגר הגיע בלחמנייה קלויה היטב, במידת עשייה מדויקת והתוספות נראו נהדר. למרות זאת, לא יכולתי להתעלם מכמה קטנה נראתה הקציצה על גבי הלחמניה. מאחר והקציצות של חברי לארוחה נראו גדולות משמעותית, אני מניחה שקיבלתי את ה-180 ג' או לחלופין שגודל הקציצות במסעדה אינו אחיד.רד בורגר תל אביב - המבורגר מקסיקני

הקציצה הבסיסית מכילה עשבי תיבול וטעמה מזכיר קבב. במידת עשייה מדיום היא נימוחה ועסיסית, אבל במדיום וול היא מעט יבשה לטעמי ותלויה ברטבים שתבחרו. התיבול המקסיקני הפיקנטי הוציא מהקציצה הזו את המיטב, שילוב מעולה שמדגיש את טעם הבשר ורק הלחמניה שהתפרקה בידיי העיבה על החגיגה.

טעמתי גם המבורגר קאריבי עם אננס ברוטב צ'ילי מתוק, שלהפתעתי הלך מצויין עם הקציצה המתובלת. התוספת הזו לרוב מתוקה מידי לטעמי, אבל כאן הביצוע היה טוב ועשבי התיבול בקציצה שמרו על טעם הבשר נוכח במנה.המבורגר קאריבי של רד בורגר

ורק כדי לוודא שאני לא מפספסת כלום, ניסיתי גם את ההמבורגר הארגנטינאי. לא יכולתי לחכות לתת ביס בהמבורגר שמוגש עם צ'ימיצ'ורי ונתחי אנטריקוט, אבל המנה נפלה קורבן להחלטה המצערת של שותפי לארוחה להזמין אותה מדיום-וול (יהי זכרה ברוך). ההמבורגר היה יבש ותפל, הצ'ימיצ'ורי לא הורגש ונתחי האנטריקוט הדקים תרמו לתחושה היבשה של המנה. ביצוע לא מוצלח למנה מבטיחה.רד בורגר - המבורגר ארגנטינאי

מה עוד בתפריט?

ניסיתי טורטיה אירופאית עם מיקס בשרים (בקר ועוף), חסה, עגבנייה, בצל מטוגן, מלפפון חמוץ, איולי, חרדל ודבש. למרות השובע, ניסיתי לטרוף ממנה כמה שיותר. שילוב מוצלח מאוד של תיבול, רטבים וערימה של בצל מטוגן. בהחלט מנה מומלצת.

טעמתי גם סלט יווני – מיקס עלים ירוקים, מלפפון, עגבניות שרי, פלפל, גמבה, חציל קלוי, בצל סגול, קראנץ' בטטה. נהניתי לנשנש את שבבי הבטטה הפריכים, אבל הסלט עצמו לא הותיר עלי רושם. ללא תיבול או רוטב, הרכיבים פשוט לא התחברו לסלט.

לסיכום

רד בורגר מציעה אלטרנטיבה טובה למזללות הפאסט פוד הן במחיר והן באיכות, תפריט ההמבורגרים מסביב לעולם משפר עוד יותר את התמורה שהם נותנים למחיר. מעבר לזה, קשה לי להצביע על סיבה שבגינה אבחר לאכול דווקא שם ולא באחת מעשרות ההמבורגריות האחרות במרכז ת"א. התחרות באזור קשה והייתי רוצה שהמסעדה תציע ערך מוסף שימשוך למסעדה גם קהל שאינו שומר כשרות.

*** המסעדה נסגרה ***