פורט 19 – טל קורנס מנסה לברר איפה בדיוק הפורט התחבא עד היום?!

טל קורנס,

במסעי המייגע אחרי המבורגר טעים ומשתלם, נשלחתי לבדוק את פורט 19. מדובר בדוכן (בערך כמו הויטרינה), בפינת הרחובות קינג ג׳ורג׳ ושלמה המלך שמאוד קל לפספס אותו, אבל ממש לא כדאי.

פורט 19 – המבורגר קצבים ירושלמי

הגענו למקום מוכנים לנעוץ שיניים בכל מה שפעם זז ועכשיו עסוק בלהיות טעים. אחרי שאכלנו מהנקניקייה הסיציליאנית, ברור היה שצריך לטעום המבורגר, אבל איזה? גם הפעם בחרנו בעזרת הגריל-מן האדיב. נמרוד בחר המבורגר "משלנו", המבורגר קצבים ירושלמי שעשוי מבשר כבש עדין עם טחינה אדומה ולימון כבוש מתוצרת הבית. טעמי הטחינה האדומה והלימון היו דומיננטיים ביותר וניכר בהם טעמו של הכבש. ההמבורגר טעים מאוד, אבל אל תופתעו מהווריאציה דמוית "הקבב" כשאתם בוחרים את הקציצה הירושלמית.פורט 19 - המבורגר מומלץ בתל אביב

פורט 19 – המבורגר קצבים שוויצרי

היות ולמחרת הביס עמדתי לעלות על טיסה לשוויץ שתשנה את כל מה שחשבתי על החיים האלו, בחרתי בהמבורגר קצבים שוויצרי. המבורגר עשוי משילוב של נתח קצבים טרי, שפונדרה שמנמנה ונתחי אנטריקוט (כל ההמבורגרים במקום עשויים מהשילוש הקדוש הזה מלבד הירושלמי). כל התענוג הזה עטוף בגבינת אמנטל עם שבבי בצל מטוגן. הבשר היה עסיסי וטעים, גבינת האמנטל הייתה עדינה ושבבי הבצל נתנו לי את מימד הקראנצ׳ שאני כל כך אוהב (38\49 ש"ח). בקיצור המבורגר שוויצרי בהחלט כלבבי. רק עניין אחד קצת הפריע לי בכל הסיפור והוא מידת העשייה. ביקשנו במפורש מידת עשייה מדיום (M) וקיבלנו (אם להיות סלחן) מדיום גבולי ובתכל׳ס וול (MW). יכול להיות שזה עניין נקודתי, אבל זאת נקודה לשיפור. לצד ההמבורגרים בחרנו בצ׳יפס עיגול קראנצ׳י וטעים עם מספר רוטבים. המלצה שלי, תתמקדו באיולי, הוא אחד הממכרים!השיווצרי של פורט 19 - מבט מקרוב

לסיכום החוויה

כיף לגלות פנינה נסתרת חדשה בלב תל אביב, אני בהחלט ממליץ לכם בחום להגיע לשם ולהתנסות במגוון הנקניקיות וההמבורגרים שפורט 19 מציע. מעבר לאיכות הבשר, לשירות האדיב ולעובדה שפשוט טעים שם, המחיר מרגיש שסוף סוף לא דופקים אותנו, וסטריט פוד בישראל יכול (וצריך לעלות) כמו בארה"ב. במקום מגישים ארוחות עסקיות לאורך כל היום. ארוחה הכוללת המבורגר ״מיוחד״ (עם שלל תוספות), צ׳יפס ושתייה ב-49 ש״ח או נקניקייה עם צ׳יפס ושתייה ב-46 ש״ח.

ולסיום שאלה, איך יכול להיות שהמחיר לארוחה בפורט 19 ובמקדונלדס הוא כמעט אותו הדבר?! מסקנה, תשקיעו את הכסף שלכם במקומות הנכונים!

שם: פורט 19. כתובת: שלמה המלך 2, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00-24:00, ו' 11:00-16:00, ש' 18:00-24:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי