מרינדו שרונה מרקט – דור בודקת איך הרשת מהצפון התאקלמה לעיר הגדולה

דור בית הלחמי,

הפעם מזג האוויר אמנם היה קר אבל סביר מה שגרם לנו לנסות את סניף מרינדו שרונה מרקט. זהו הסניף השלישי לרשת הצפונית והשני בתל אביב, בצמוד לסניף ניצבת לה הקצבייה שרק עושה חשק לקנות ולבשל (יותר נכון לצלות) את המטעמים שמחכים שם. אז איך היה, האם המיקום בשרונה גרם למרינדו להוריד את רמתה או שהיא מהווה אחלה אופציה לאוכלי הכשר והבשר בשרונה. 

הגענו לשרונה מרקט אחרי חיפוש חנייה מתיש ומעצבן, המקום מלא כרגיל למרות שהשעה 9 בערב והחנויות לקראת סגירה. מרינדו שרונה מרקט נמצאים ליד הדוכן של אהרוני (שתמונתו מתנוססת שם כתמונה של אליל קולינארי) וקרוב לאחת הכניסות שאלוהים אולי יודע איך להסביר איפה היא, אבל היא אחת מהראשיות. הדוכן מורכב כמו כל שאר הדוכנים באזור, בר קטן עם מטבח פתוח וכיפי ואם לא בא לכם לשבת על הבר אז יש גם שולחנות ישיבה. בחרנו לשבת על הבר, לדבר עם נותני השירות (מלצרים, קופאים לא סגורה בדיוק איך לקרוא להם אז זה השם) ולהזמין יין לפתיחה.

יין ישמל לבב אנוש - מרינדו שרונה מרקט

הטוויסט בעלילה של מרינדו שרונה מרקט

אני לא טיפוס של יין, יותר של קולה, אבל לפי הידיד שהתלווה אליי היין שקיבלנו היה מוצלח. לצד היין קיבלנו את התפריט. הסתכלנו על התפריט בעיון רב ו-220 גרם של המבורגר אנטריקוט (להזכירכם שהבשר של מרינדו הוא מהגולן) כמובן היה הדבר המזמין ביותר, בנוסף הזמנו צ'יפס ותפו"א מדורה (למרות שההרגשה שלי היא שזה יותר גריל מאשר מדורה… סתם ניחוש פרוע) וכמובן על ההמבורגר בייקון טלה וגבינה (67 ש"ח). נשמע יאמי אפילו במבט לאחור ורעב בבית. נותן השירות (כן, כן מעיק לקרוא ולכתוב, תמצאו פתרון אם זה מלצר או קופאי) שאל את מידת העשייה והזמנו מנה אחת מדיום וול ואת השנייה מדיום, אך לצערנו הרב כשהגיעו המנות החלה התפנית בעלילה. מידות העשייה היו וול דאן ומדיום וול, מה שאכזב אותנו קשות כי בכל זאת ציפינו לבשר העסיסי שלנו במידה המדויקת. למזלם הלחמניות היו מושלמות – הן אמנם לא עשויות במקום אבל לחמנייה שלא מתפרקת וטעימה זה 50% מחוויית ההמבורגר – יעיד על כך כל מי שהתפרקה לו הלחמנייה באמצע הארוחה.

ההמבורגר של מרינדו שרונה מרקט

את ההמבורגר הרכיבו מולנו תוך כדי ששאלו אותנו לתוספות. בחרתי ללכת על חרדל וצ'ימיצ'ורי ביתי והידיד החליט על ברביקיו. הצ'ימיצ'ורי מושלם! הולך בול עם האנטריקוט והבייקון. מושלם. הבייקון טלה (פעם ראשונה שלי עם בייקון כשר) היה עסיסי וטעים ותוספת מושלמת כמו שרק בייקון יכול להיות להמבורגר. הוא מהווה תחליף טעים לחברו החזירי – good news לשומרי הכשרות בינינו. נמשיך עם הבשורות לשומרי הכשרות, הוא יותר טעים בלי גבינה. הגבינה שהוסיפו להמבורגר השתלטה והפכה את הבייקון לסביר ותו לאו, לכן אם כבר משקיעים בבייקון טלה אז מומלץ בלי גבינה במקרה הזה – אני יודעת, זה חטא מצדי אבל במקרה של מרינדו שרונה מרקט, להפריד בשר וחלב זה מאסט.מרינדו שרונה מרקט - המבורגר מומלץ בלב תל אביב

ולתוספות, מי מביניכם שהיו בגראז' אז זה צ'יפס גראז' – טעים, דק, מלוח ולא שמנוני, הידיד סירב להאמין שכל הטוב שהוא הצ'יפס קשור רק בכמות מלח ולא באיזה רוטב או תבלין מיוחד. עבורי, כאחת שעבורה צ'יפס גראז' הוא נורמה, הייתי שמחה לרענון חדשני. התפו"א במדורה היה פחות לטעמנו ונשאר כמעט במלואו, אין מה לעשות צ'יפס זה לנשמה ותפו"א כנראה למדורה. אבל היי לפחות יש אופציות בתוספות.

לסיכום החוויה

מרינדו שרונה מרקט מהווה אחלה אופציה להמבורגר במחיר סביר בשרונה מרקט כשהשוק באמת זקוק לכאלה. מדובר בתוספת יפה וחשובה כדי שהשוק באמת יהווה איזושהי מכה לפודיז. אנחנו גם תמיד תומכים בבשר ישראלי והאמת, הרשת מהצפון מסתדרת במרכז לא פחות. עוד נקודה חשובה, לא ראינו שם אופציה צמחונית חוץ מ-3 תוספות לתשומת ליבכם ואולי גם לתשומת ליבם של מרינדו כי אין מה לעשות..גם צמחונים רוצים "המבורגר".

* הכתבה בשיתוף המסעדה

שם: מרינדו שרונה מרקט. כתובת: קלמן מגן 3, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעותפעילות: א'-ה' 09:00-22:00, ו' 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת, ש' 09:00-23:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי