מסעדת האחים ת"א – טל קורנס פגש את הינעל העולמבורגר וחזר כדי לדווח

טל קורנס,

כמעט תמיד כשאני עובר ברחוב אבן גבירול ישנה מסעדה שמפוצצת לחלוטין בכל שעה ביום, ושמעתי גם שיש בה המבורגר עם תוספת גאודה וריבת בייקון (ע"פ מקורות זרים). ישר התקשרתי להזמין מקום ליום שישי בערב ולמזלי תפסתי את השולחן האחרון שהיה פנוי במסעדת האחים.

האחים עם כל המשפחה

היות ומדובר בארוחה משפחתית, התחלנו כמיטב המסורת עם ליטר בירה וקנקן של סנגריה מרעננת. בנוסף החלטנו להתפנק ולפתיחת הסעודה הזמנו מספר מנות ראשונות, שהבולטות בניהן היו סלט עגבניות חריף וספאייח טלה. סלט העגבניות החריף היה פשוט מאוד ועם זאת פיקנטי וטעים ביותר. אבל עזבו שטויות, ספאייח הטלה היה פשוט מופלא! בשר עגל וטלה משובח דחוס בתוך פיתה צלויה שמחולקת ל-4 חלקים עם עשבי תיבול ועגבניות. אין מנה טובה יותר לפתוח איתה את התיאבון.מסעדת האחים, מקור: יח"צ

הגענו לעיקריות ולמרבה הצער התבשרתי ע"י המלצרית שאין יותר תוספת של ריבת בייקון על ההמבורגר (הי"ד!). אני מודה שהתאכזבתי קשות. המלצרית כנראה שמה לב למצוקתי והמליצה לי על המבורגר בשם "ינעל העולמבורגר". מדובר בהמבורגר 220 גרם העשוי מבשר עגל וטלה שמונח בתוך לחמניית חלה ומעליו פסטו כוסברה, עשבי תיבול, עגבניות, צנוברים, גרידת לימון וטחינה מתובלת. וכל התענוג הזה מלווה בצ'יפס וגם במחיר הגיוני של 61 ש"ח.

ינעל העולמבורגר של מסעדת האחים

כמובן שהתיאור עשה את שלו ואני ועוד שניים מאחיי הקטנים הזמנו את המנה המעניינת. ההמבורגר היה לא פחות ממדהים! מידת העשייה הייתה מושלמת (מדיום כפי שביקשתי), הבשר נימוח בפה, המנה הייתה יפה למראה ומושלמת בטעמה. אני חייב להודות שאני סולד מטחינה באופן כללי, אבל במנה הזאת היא הייתה יוצא דופן לחיוב. שלושתנו בלסנו את ההמבורגרים ולא השארנו להם זכר.ינעל העולמבורגר של מסעדת האחים, מקור: יח"צ

בדרכנו חזרה הביתה דיברנו על ההמבורגר הנהדר הזה והסכמנו כולנו פה אחד שהוא נמצא אצל שלושתנו בטופ 5. אם זאת, חייבים לציין שההמבורגר, מתוקף הבשר ממנו הוא עשוי והתוספות שעליו, מזכיר בטעמו קבב, אבל מדובר בקבב איכותי במיוחד וטעים להפליא.

בקיצור – שווה

לסיכום, אני מאוד מאוד מאוד ממליץ לכם לקפוץ מתישהו למסעדת האחים באבן גבירול (כן אני יודע שיש את הויטרינה לא רחוק, אבל כדאי לגוון לפעמים) וליהנות מהמבורגר מיוחד, משובח ומפתיע, ינעל העולם.
*נ.ב התמונות צולמו ונשלחו אלי באדיבות מסעדת "האחים" היות והייתי רעב מדי, התנפלתי על הצלחת ולא זכרתי לצלם בעצמי (אבל המנות באמת נראות ככה).

שם: האחים. כתובת: אבן גבירול 12, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00-24:00, ו'-ש' 9:00-24:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי