מגזינו – אור בלאן יצא לשחות ברוטב של שרימפס-בורגר

אור בלאן,

אור בלאן ממשיך לבדוק מקומות עבורכם, אבל רק כאלו שקרובים לעבודה, כי למי יש כוח ללכת בחום הזה? הפעם הגיע תורה של מסעדת מגזינו והשרימפס-בורגר שלהם.

נוהל יום חמישי בהיי טק התל אביבי, והפעם לאחד מהחבר'ה במשרד יש יומהולדת, אז הלכנו על משהו מגניב וטרנדי – מסעדת מגזינו (Magazzino). המסעדה מגישה בעיקר מטבח איטלקי מודרני, שזו דרך יפה להגיד שהם מצאו טוויסטים מעניינים למנות פשוטות. המסעדה ממוקמת בתוך חלל של מבנה ישן עם עיצוב מודרני/חשוף/שם שקרכלשהו של מעצבים וכולה משדרת שיקיות תל אביבית. האקוסטיקה אגב זוועה, ממש זוועה.
מסעדת מגזינו

אם תגיעו בשעות הצהריים תוכלו להנות מהעסקית של מגזינו (59 ש"ח) שכוללת מנת פתיחה ומנה עיקרית. החבר'ה בשולחן הזמינו סלט קפראזה, סלט יווני ופריטו של כרובית מטוגנת כמנות פתיחה (הכל טעים, במיוחד רוטב האיולי שבא עם הכרובית), אני לא הזמנתי מנת פתיחה ובחרתי ללכת רק על עיקרית (ונשנושי מנות פתיחה מאחרים).

השרימפס-בורגר של מגזינו

למרות התפריט המעניין וההמלצה לנסות את הפיצה שלהם החלטתי שמתוקף תפקידי אני חייב לבדוק את ההמבורגר. בהתחלה התלבטתי בין המבורגר המבורגר אנטריקוט להמבורגר שרימפס, אבל אחרי דיון קצר עם עצמי הבנתי שמתאים לי משהו קליל, לאור חום יולי המזעזע – אז כמובן שהלכתי על השרימפס בורגר של מגזינו.ההמבורגר של מגזינו

מה אומר ומה אגיד? בתפריט של מגזינו המנה מתוארת כך: "שרימפס בורגר. איולי צ'ילי ומייפל, חסה, צלפים, פרוסות עגבניה". נשמע מגרה, נשמע מיוחד, נשמע שונה, נשמע ששווה להזמין ואפילו לשלם את ה-48 ש"ח שהם דורשים עבורו. אבל כמו כל דבר בחיים, תיאוריה לחוד ועובדות לחוד. האיולי היה מלוח מדי וקשה להגיד שהיה בו צ'ילי. מילא זה, היה יותר איולי לסנטימטר מרובע ממה שהלחמנייה הצליחה להכיל. נזילות אקראיות של רוטב מכל כיוון אפשרי הובילו לטינופת גדולה על הידים והצלחת, נקרעתי במאבק איתנים בין הניסיון לתת ביס בהמבורגר ובין הניסיון לשמור על ניקיון אזורי.

השרימפס אגב לא התלונן, הוא נהנה משחיית הגב בגלי הרוטב הבלתי נגמר הזה, אולי בגלל זה היה קשה להרגיש את טעמו. הצלפים אגב, שהובטחו מבעוד מועד, לא הורגשו כלל ונראה לי שהם רקחו קנוניה עם השרימפס להתחמק מבלוטות הטעם שלי בכל ביס. אציין כדרך אגב שהלחמנייה הייתה מצויינת והצליחה להחזיק מעמד בין גלי הצונמאי של רוטב האיולי.מגזינו - שרימפס-בורגר

לסיכום חווית מגזינו

מחיר מוגזם בשביל קציצה קטנה מדי, עמוסת רוטבת מדי – וחמור מכל, בלי תוספת צ'יפס בצד!

שם: מגזינו. כתובת: מנחם בגין 21, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ג', ו', ש' 12:00-24:00, ד'-ה': 12:00 עד מאוחר.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי