טראק דה לוקס – טל קורנס היה חייב להתנסות בשיגעון שמטריף את תל אביב

טל קורנס,

כבר תקופה ארוכה שיש באזז רציני סביב הספיישלים של טראק דה לוקס שחייב אותי להגיע למקום ולנסות אותם. החלטתי ללכת למסעדה עם חבריי ללימודים, אבל הבעיה הייתה שהספיישלים מוגשים רק בימי רביעי וכידוע לכולנו, כשמנסים לתאם מתי נוח לכולם ועוד יש הגבלה של יום מצד המסעדה העסק הופך למסובך. מפה לשם, אחרי חודש וחצי הצלחנו למצוא יום רביעי שמתאים לכולנו. הגענו לטראק דה לוקס אחרי יום לימודים ארוך, עייפים ובעיקר רעבים. בעודנו מתיישבים, מאוד הופתעתי מהעובדה שטרם ביקרתי במקום למרות מיקומו המרכזי (כיכר דיזינגוף), אך הדבר היחיד שהעסיק אותי באותם רגעים הוא הרעב ולכן מיד התעשתתי והתפניתי להזמין.

טראק דה לוקס – כי שחיתות זו לא מילה גסה

בעודנו בוהים בתפריט החלטנו לקחת שתי מנות של נקניקיות ולהתחלק בהן ובנוסף, כל אחד יזמין המבורגר. ההתלבטות בגזרת הנקניקיות הייתה קשה, אך בסוף הוחלט על נקניקיית גאודה טימין ונקניקיית ״צ׳ילי דוג״. לעומת זאת בגזרת ההמבורגרים הייתה תמימות דעים וכולנו החלטנו ללכת על ההמבורגר ה״קיצוני״ ביותר, הלא הוא ״מק אנד צ׳יז בורגר״ של טראק דה לוקס. בעת ההזמנה הודיעה לנו המלצרית שההמבורגר מגיע אך ורק במידת עשייה מדיום וול (לכיוון הוול). אני לא מת על זה שמחליטים בשבילי, אבל לפחות הודיעו לי על כך מראש…, בהחלטה של הרגע האחרון אסף בחר לא ללכת עם העדר והזמין מנה אותה כינתה המלצרית ״ראגו ברווזים״.

נקניקיית צ׳ילי דוג (42 ש״ח) – צ׳וריסו, תבשיל שעועית, שמנת חמוצה, צ׳דר וחלפיניו (מוגש עם תוספת לבחירה). ברגע שהמלצרית הניחה את המנה על השולחן הלסת שלי פשוט נשמטה. איזו מנה מושחתת ויפה! כאשר טעמתי אותה הרגשתי כאילו הדבר היחיד שחסר לי באותו רגע הוא סומבררו על הראש ואני במקסיקו. הנקניקיה הייתה בשרנית ונפלאה, תבשיל השעועית היה פיקנטי ודומיננטי מאוד, החלפיניו רק נשמע מאיים, אך איננו מרתיע כלל והצ׳דר הוסיף המון. ללא ספק מנה נהדרת ומומלצת במיוחד.נקניקיית ברבן ומייפל של טראק דה לוקס

מיד אחריה הגיעה לשולחן חברתה, נקניקיית גאודה טימין (44 ש״ח) – נקניקייה בליווי רוטב הולנדיייז וריבת בייקון (מוגש עם תוספת לבחירה). בניגוד ל״צ׳ילי דוג״, המראה לא היה מלבב. לא נראה לי שיש צורך לתאר כמו מה זה נראה ומה שבטוח, לי לפחות זה לא עושה תיאבון. למרות זאת הייתי חייב לטעום את המנה וממש לא הצטערתי על כך. כבר יצא לי לטעום בעבר לא מעט נקנינקיות ממולאות בגבינה וב-99% מהמקרים הייתי צריך לחפש את הגבינה והיא בקושי הורגשה, אך במקרה של טראק דה לוקס זה הרגיש יותר כמו גבינה בנגיעות נקניקייה ולא להפך. כל ביס וביס היה פשוט מושלם. רוטב ההולנדייז היה משובח, ריבת הבייקון מתקתקה וממכרת והשילוב של טעם הבשר המשובח של הנקניקייה עם פיצוץ הגבינה שהיה בתוכה עשה את העבודה. למי מכם שמתכנן להגיע למסעדה ולהזמין את המנה הזאת, קבלו טיפ, תחתכו את הנקניקייה ואל תנגסו בה מיד כי הגבינה פשוט תשפריץ עליכם כאילו הייתה עגבניית שרי.

תכל׳ס הגענו בשביל ההמבורגר

אחרי שנפתח לנו התיאבון תודות לנקניקיות הנפלאות הגענו למנה העיקרית באמת. אסף הזמין את ״ראגו הברווזים״ שקרוי גם ״סלופי ג׳ו ברווזים״ – ראגו של חזה אווז טחון ברוטב ברביקיו ביתי ומעליו גבינת צ׳דר מותכת. הבשר היה טעים ופיקנטי תודות לרוטב הברביקיו הביתי, הלחמנייה הייתה מתוקה ורכה והצ׳דר באורח פלא בקושי הורגש. בסך הכל המנה הייתה טעימה מאוד, אך אסף התלונן (די בצדק) שהיא יחסית קטנה ואם לא היינו אוכלים גם נקניקייה לפני הוא לא היה יוצא שבע.טראק דה לוקס - הגזמה זה שם המשחקאושרת, אלון ועבדכם הנאמן הזמינו את ה״מק אנד צ׳יז בורגר״ (71 ש״ח) – ״שניצל מק אנד צ׳יז״ שמעליו מונח המבורגר בתוספת גבינת צ׳דר, תרד וחלפיניו. לכולנו יצאה רק מילה אחת מהפה אחרי הביס הראשון והיא ״וואו״, כמה טעמים ומרקמים! הבשר היה רך וטעים והשילוב שלו עם שניצל המק אנד צ׳יז, שהיה קראנצ׳י בטירוף מבחוץ ורך מבפנים, הפך את המנה למטורפת ובלתי נשכחת. השילוב הנדיר הזה גרם לכך שכל שאר המרכיבים שהיו במנה נעלמו כמעט לחלוטין מלבד הבלחות של החלפיניו מדי פעם.

נהנינו מאוד מהמנה הקסומה הזאת, אבל אני חייב לצטט את מה שאושרת כתבה לי יום אחרי כדי שתפנימו עד כמה אתם חייבים לנסות את המנה המדוברת של טראק דה לוקס: ״אני אקרא לחוויה הזאת ההמבורגר הראשון שלי. אתה חייב לציין בכתבה עד כמה טעים זה היה. בכל ביס הייתה הפתעה חדשה, פתאום היה לי מעט פיקנטי (אבל לא ברמה שאתה מת ולא יכול להמשיך לאכול), פתאום מלוח גבינתי כזה תודות לקציצת הפסטה עם הקראנ׳ציות והרוטב. באמת מדהים!״.מק אנד צ׳יז בורגר של טראק דה לוקס

לצד כל התענוג הזה היו גם תוספות. לצערי צ׳יפס הג׳ק צ׳יז אכזב, הוא היה יבש מאוד ורוטב הגבינה לא הוסיף בכלל. זה הרגיש יותר כמו תפוצ׳יפס מקלות מאשר צ׳יפס. בניגוד לצ׳יפס, תוספת קרעי תפו״א נחלה הצלחה מסחררת. המנה הייתה קטנה יחסית, אבל איכותית. תפוחי האדמה קראנצ׳ים בטירוף מבחוץ ורכים כל כך מבפנים. אתם חייבים לקחת את התוספת הזאת (אני יודע שהצ׳יפס עם הגבינה נשמע יותר מפתה, אבל אל תפלו למלכודת!).

אי אפשר לסיים בלי קינוח

אחרי שכולנו פתחנו כפתור (ואושרת ברחה כדי לעשות בייביסיטר) אסף סיפר לנו שהוא שמע שיש במסעדה קינוח של גלידה אמריקאית עם קרמל מלוח ו….בייקון (19 ש״ח). ברגע הראשון קצת הזדעזעתי מהרעיון ואז נעמדו על כתפיי מלאך ושטן. המלאך אמר ״אל תגזים, שבעת, אתה מרוצה, למה להתפוצץ מקינוח הזוי ולא כשר בעליל״, בצד השני עמד השטן ואמר ״גם גלידה, גם קרמל וגם בייקון. מה כבר יכול להיות רע בזה?!״. מפה לשם הזמנו את הקינוח ונתתי לאסף את הכבוד לטעום ראשון. אין דרך טובה יותר לתאר את המנה מאשר לראות את הפרצוף של אסף בעת הביס. בהתחלה הכל כרגיל, אחר כך לפתע עיוות קל ולבסוף חיוך ענק. כל ביס וביס היה קסום. השילוב של מתיקות הגלידה והקרמל עם ״הפתעות״ בדמות שבבי בייקון קטנטנים, מלוחים ומעט שרופים הפתיע אותנו ובענק. מי שחשב על הקינוח הזה הוא פריק של הטבע, אבל גאון!טראק דה לוקס - גלידה אמריקאית עם שבבי בייקון!

סיום לא ממש מתוק…

למרות כל הכיף שתיארתי כאן, סיימנו את הארוחה בטעם קצת מר. כשהחשבון הגיע שאלתי את המלצרית אם מגיע לנו 30% הנחה היות ובפייסבוק של המסעדה נכתב לא מזמן הפוסט הבא: ״כל יום א-ה בין 17:00 ל-20:00, 30% הנחה על כל האוכל והאלכוהול!״ המלצרית לא היססה ואמרה שבימי רביעי המבצע לא תקף בגלל הספיישלים. סה״כ נשמע הגיוני, אבל לאחר שעירבתי את ארקדי שבירר את העניין מול בעל המסעדה הסתבר שלא כך המקרה ודווקא יש 30% הנחה גם בימי רביעי. כשניגשתי למלצר נוסף ושאלתי לגבי ההנחה גם הוא לא חשב פעמיים ואמר ש״אין מצב״. לבסוף ניגשתי לאחמ״ש ושאלתי אותו לגבי ההנחה המדוברת. כמו המלצרים גם הוא לא היסס, אבל בניגוד אליהם הוא טען בתוקף שיש הנחה וזיכה אותנו מיד.

לסיכום

טראק דה לוקס סיפקה לנו חוויה משוגעת ומדהימה ואני ממליץ לכל חובבי האקסטרים שביניכם להגיע למסעדה ביום רביעי כלשהו ולהתפנק. מעבר לכך, אם המבצע של ה-30% הנחה בין 17:00 ל20:00 עדיין בתוקף בימי רביעי, אז אין צל של ספק שמדובר בארוחה המשתלמת ביותר בעיר. רוצו לטעום!

*** המסעדה נסגרה ***