וולפנייטס כיכר רבין – גיא מילשטיין בביקור חוזר לרשת שידע עליות ומורדות

גיא מילשטיין,

לאחרונה צצו שמועות על ירידה ברמה במסעדת וולפנייטס. כאשר קראתי את הביקורת השלילית של חברתי יאנה קוקס החלטתי לבדוק בעצמי מה קרה למקום שפעם אהבתי, אז קפצתי לסניף וולפנייטס כיכר רבין וחזרתי לדווח מה קורה עם הרשת.

שבת שמשית אחת מצאנו עצמנו, אני והשפית הפרטית שלי, באזור כיכר רבין מסתובבים ומחפשים מה לאכול. הוויטרינה הייתה סגורה ולכן צעדנו בתוקף לכיוון סניף וולפנייטס בתקווה שהשמועות יתבדו. התיישבנו ואז נזכרנו שעלינו להזמין את המנות בקופה. אני הזמנתי את ההמבורגר הקבוע שלי, Wolfnights Special, המבורגר במשקל 200 ג' אשר מוגדר בתפריט כ"המבורגר בקר וטלה עם רוטב מיונז ושום קונפי, גבינת אמנטל ובייקון". המחיר של ההמבורגר לבדו הוא 51 ש"ח, ויחד עם צ'יפס או סלט ושתייה קלה עולה 68 ש"ח (59 בימי חול בצהריים). מחיר נח לכל הדעות. השפית החליטה לנסות את ה-Babyburger, העשוי מתינוקות של נוצרים. טוב, הפסח חיסל אותי השנה. מדובר בהמבורגר קטן של 90 ג' מהסוג המכונה בטעות "סליידר", אך הוא בסך הכל המבורגר רגיל בזעיר אנפין  (19 ש"ח). שנינו הזמנו אותם במידת MW, השפית בחשש מה מכיוון שצליית קציצת 90 ג' במידה מדויקת היא בעייתית לרוב. המתנו בסבלנות למנות שיצאו תוך זמן קצר והונחו לפנינו.

Wolfnights Special בסניף וולפנייטס כיכר רבין

כל חששותיי ופחדיי נעלמו כשהגיע אלי ההמבורגר. משובח כרגיל, במידת צלייה נכונה ובעסיסיות המוכרת לי מביקורים קודמים. הקציצה הייתה מתובלת קלות וטחונה בינונית, בדיוק כמו שאני אוהב. יחד איתה הגיעו רצועות של בייקון צרוב היטב, חפות מהמליחות המופרזת המאפיינת את מסעדות ארצנו. האמנטל והקונפי הגירו שומן נוסף להמבורגר והעניקו רובד נוסף של טעמים שהשאירו את החיך שלי מחייך וכמה לעוד. הלחמניה הייתה קלויה היטב והחזיקה את כל הכבודה ארוזה עד הסוף והירקות היו טריים ופריכים. הצ'יפס היה פריך ונימוח והמנה כולה קרנה אושר קרניבורי מוכר ואהוב.המבורגר 200 ג' עם גבינת אמנטל, קונפי שום ובייקון - וולפנייטס כיכר רבין

Babyburger של וולפנייטס כיכר רבין – בקטנה

ההמבורגר של השפית לא נשאר פראייר. גם כאן הבשר טופל בצורה נכונה והצליה השאירה את הנוזלים כלואים בבשר וניגרים בפה. אל יקל הדבר בעיניכם, צלייה של קציצה כה קטנה בסמיכות לקציצות המבורגר רגילות אינה טריוויאלית, בגלל ששטח הפנים הגדול יחסית לנפח שלה מה שעלול לגרום להשחרתה מבחוץ וייבושה מבפנים. כאן הגרילמן עשה עבודתו נאמנה ומגיע לו שאפו על הדיוק. הרטבים היו מיותרים על ההמבורגר שלי והשפית בחרה להשתמש בקטשופ בלבד. הוא מגיע בבקבוקים של קטשופ היינץ, אך הוא הרגיש דליל ופחות צמיג מההיינץ שאני רגיל אליו. מוזר.המבורגר בייבי 90 ג' של וולפנייטס כיכר רבין

סיכום החוויה

אני מכיר רק את סניף וולפנייטס שבכיכר רבין, לא את הסניפים האחרים ולא את המשלוחים. הסניף שומר בעקביות על רמה גבוהה של תוצרים ואני שמח לדווח שכל השמועות כרגע הינן בגדר תעלומה. הקציצות מעולות, הבייקון אלוהי, והחבילה השלמה נשארת אחת המומלצות שלי. יצאנו שנינו, השפית הפרטית ואני, שבעים ומפוטמים, ריחפנו למכונית ונסענו מערבה, אל עבר השמש השוקעת.

*** המסעדה נסגרה ***