סביר, טעים ונעים, אור בלאן מדווח על המבורגר משתלם בשדרה תל אביבית

אור בלאן,

בתקופת הירי הבלתי פוסק על באר שבע אור ארז את בת הזוג ויצא ליום כיף בתל אביב. מסעדת 'השדרה 34' הציעה תמורה סבירה למחיר הנמוך יחסית, אך הדגש המרכזי היה על הצוות שגרם לחוויה לעלות כמה דרגות.

השדרה 34 – יש סיבה לחייך

בטיולים בתל-אביב הגדולה תמיד עולה השאלה "איפה אוכלים צהריים"? דווקא השפע הרב מקשה על הבחירה, בעיקר עבורנו תושבי הדרום שאולי לא מורגלים. תוך כדי טיול הקיבה התחילה להציק ובת זוגתי המקסימה נזכרה שיש מקום קטן וחביב, עם מנות גדולות ומחירים סבירים, לכן כששאלית "לאן נלך?" – בלי היסוס היא אמרה "השדרה 34". כך קרה שפסענו לאורכה ולרוחבה של העיר הלבנה עד שהגענו למסעדה (הממוקמת, באופן מפתיע, בשדרות בן-גוריון 34).השדרה 34, מקור: יח"צ

צוות מעל למצופה

הצוות קיבל אותנו בסבר פנים יפות ובחרנו את הבר כמעוזנו. תוך כדי עלעול מחושב בעמודי התפריט פינקו אותנו בטאפס פסטה ברוטב שמנת ובטטה, דוגמית מפנקת וטעימה בהחלט (חינם אין-כסף!). כמובן שלמרות המבחר לנו היה ברור: הולכים על המבורגר 300 ג' עם תוספת בצד (39 ₪), ולא אין אפשרות לגודל אחר. הזמנו מדיום, היא עם צ'יפס ואני עם פוטטו (יש גם פירה ואורז למי שמעדיף). מבין היצע התוספות הדל בחרנו שלא להוסיף דבר (פטריות, בצל מטוגן או גבנ"צ – תוספת 5 ₪). תוך כדי ההמתנה חברתי השנונה שלפה את קלף "מבצעים לתושבי דרום מסכנים שכמותנו" ומיד חוזקנו בתמיכה חמה, חיוכים חברתיים מהצוות וכוסות לימונדה צוננת און דה האוס. אי אפשר להמעיט בערך הצוות הנהדר והשירות האדיב והנעים: לא העיקו או הציקו ונתנו שירות מכל הלב, מגיע להם שאפו!הצ'יזבורגר של השדרה 34

ההמבורגרים של השדרה 34

המנות שלנו הונחו מולנו תוך פרק זמן סביר ביותר. נעצנו שיניים והופתענו לגלות קציצה טעימה ונימוחה, אומנם ההמבורגר של זוגתי דילג קצת על שלב המדיום אך בסה"כ נהננו מאד. הלחמנייה הייתה מעולה, מתקתקה ומשומשמת להפליא והיא עשתה את עבודתה נאמנה. ברמת התוספות הרגשנו שאפשר היה לשים טיפה יותר ביחס לגודל ההמבורגר, הפוטטוס שהתלוו לו היו רכים וחסרי קרנאצ'יות אך עדיין חביבים. הצ'יפס של חברתי היה גדול ועבה במיוחד – עשוי בדיוק במידה הנכונה. לצד הרטבים הקלאסיים (קטשופ, חרדל ומיונז היינץ) נחו שני רוטבי-בית לא ברורים ומדוללים יתר על המידה, נראה כי מדובר בניסיון לרוטב ברביקיו ורוטב צ'ילי, אך אנחנו עדיין מחכים לתוצאות המעבדה.

לסיכום

נהנינו לאכול 'בשדרה 34' וללא ספק נחזור שוב. כשתתפסו רעב וחשק לקציצה טעימה במחיר סביר, 'השדרה 34' מציעה תמורה טובה להשקעה, יחס אדיב מהצוות ומיקום חביב לאכול בו. אומנם לא מדובר במסעדה המבורגרים והיו לכך כמה השלכות אך אין ספק שקיבלנו תמורה לכספנו וחיוך בקיבתנו.

***המסעדה נסגרה***