הטרקלין – המקום שבו איש ההמבורגרים פגש המבורגר מפואר

ארקדי פורטנוי,

במסגרת סיקור סיור ה'מאסטרשוק' הכולל את ארוחת עשרת המנות של "הטרקלין – ביסטרו בשר ויין" היינו מוכרחים לטעום גם את ההמבורגר במקום. השמועות על ההמבורגר של מסעדת הטרקלין רצו לפניו ואף על פי שטעמנו מנות רבות לפניכן, לא עמדנו בפיתוי.

ההמבורגר של הטרקלין

טעמנו המבורגר עשוי נתחי הפילה והאנטריקוט מיושנים בתוך לחם שנאפה בטאבון על חלוקי נחל ועלה חסה מסולסלת סימבולי מעל הקציצה. לצידם נח קרם שמנת כמהין ובקערית נוספת צ'יפס קייג'ן. רוטב השמנת הכיל פטריות כמהין אמיתיות בניגוד לשמן הכמהין הפופולארי במחוזותינו. מגעו של הקייג'ין בצ'יפס עקצץ והוסיף גיוון מרענן לצ'יפס.

ההמבורגר של הטרקלין

צבע הקציצה ומידת העשייה היו למופת והביס היה מדהים כמעט… על אף טעמו, מינון השומן היה קריטי. הבשר היה נימוח אך מיצי הבשר היו דלים בשומן ולא הספיקו להתגבר על תחושת היובש. יתרה מכך, הקציצה הייתה קצת דחוסה בדומה לקבב הרומני וזה הפחית מטעמו.

לחם חלוקי הנחלים, הקשה, אף הגביר את תחושת היובש והפחית את בולטות הבשר. כמו כן, רוטב הכמהין היה מעניין מאוד כשלעצמו אבל בתוך ההמבורגר הוא נחבא אל הכלים ולא היה שונה מרוטב פלפלת. כך, טעם הכמהין לא הצליח להתגבר על טעם הבשר ולכן לא מימש את הפוטנציאל המדהים שלו.

לסיכום

ההמבורגר של טרקלין הוא טעים ביסודו, עם קצת פיינל טיונינג, והגברת מינון השומן בהמבורגר הוא בהחלט יכול להמריא לשיאים שציפינו להם. כמו כן, שימוש בלחמנייה פחות מלכותית ודומיננטית תעניק את הכבוד למרכז המנה – ההמבורגר. בינתיים, נותר לנו להמליץ דווקא על מנת הסינייה של הטראקלין אשר כבשה אותנו.

*** המסעדה שינתה מיקום ***