המבורגר גורמה 26 – טל קורנס גילה המבורגר צרפתי ומספר על חווית גורמה ונהנה

טל קורנס,

ביום שני האחרון קבענו כמה חברים ללכת בנוהל השבועי לאכול המבורגרשחר, חברי הטוב, שמחזיק ברשימה של מקומות ש"חייבים ללכת לנסות" הודיע שהבא בתור הוא "המבורגר גורמה 26". אנחנו כמובן זרמנו והגענו לשם בשעה 22:30, שעת המבורגרים מצוינת. להפתעתנו הרבה המקום היה מלא לחלוטין והתבקשנו לחכות מספר דקות עד שיתפנה מקום (אם המקום מלא בשעה כזאת באמצע השבוע כנראה שיש סיבה טובה).

מבחר עשיר ומפתה

כעבור 5 דקות התיישבנו בשולחן צדדי והתחלנו לתהות מה להזמיןהמבחר די גדול (6 סוגי המבורגרים) וכל ההמבורגרים נשמעים כל כך טוב! לבסוף (כעבור 15 דקות) ניגשה אלינו המלצרית לקחת הזמנה. שחר הזמין את ההמבורגר הקלאסי (מוגש עם בייקון, אמנטל וברביקיו), אבל מכיוון שהוא "בעייתי" באוכל אז את הבייקון הוא ביקש בצד (כי הוא חבר אמת ואני חולה על בייקון) ובגדול הוא רצה את ההמבורגר יבש… עומר, גל ואני הקשבנו לעצת המלצרית והזמנו כולנו את ההמבורגר "לה טרוף" ,(La Truffe) רק מלקרוא מה ההמבורגר מכיל נזל לנו ריר: "המבורגר בשר בקר עם איולי כמהין, חזה אווז מעושן, טוויל פרמז'ן וגפרורי בטטה קריספי" או במילים אחרות "וואו!". בנוסף להמבורגרים הופתענו לראות שיש 3 סוגים של צ'יפסים ולכן היינו חייבים להזמין את כולם כדי לנסות: צ'יפס רגיל עם רוטב מיונז שום, צ'יפס בטטה עם רוטב גבינה כחולה וצ'יפס עם גבינת צ'דר (Cheesy Fries).גורמה 26 - המבורגר מצויין!

ואז הם הגיעו – ההמבורגרים של המבורגר גורמה 26

לאחר המתנה ממושכת (בערך 25 דקות) הגיעו ההמבורגרים בזה אחר זה. ראשון הגיע ההמבורגר של שחר אבל הוא הכיל רוטב ברביקיו ולכן הוא ביקש להחזיר אותו ולקבל המבורגר "יבש", אחריו הגיעו ההמבורגרים שלנו שנראו בסך הכל די קטנים, אך עם זאת כמו יצירת אומנות ופשוט לא יכולנו לעצור את עצמנו מלהתנפל עליהם. הטעם היה פשוט מדהים! חזה האווז המעושן היה ללא צל של ספק הטוב ביותר שאכלתי בחיי והשילוב עם הפרמז'ן הקריספי, איולי הכמהין הנפלא וגפרורי הבטטה הקטנים היה פשוט תענוג לחך! מידת העשייה הייתה מושלמת וכולנו (חוץ משחר שטרם קיבל את ההמבורגר שלו) היינו מבסוטים.

"לה טרוף" של גורמה 26

אבל, חייב להיות "אבל"

שלושת הצ'יפסים שהגיעו הבטיחו הרבה אבל בעיקר אכזבו. הצ'יפס הרגיל היה צ'יפס של יומנגס ביום רע. הוא היה ספוג בשמן והזכיר צ'יפס של דוכן פלאפל. צ'יפס הבטטה היה בדיוק כמו הצ'יפס הרגיל רק עשוי מבטטה ושרוף וה-Cheesy Fries היה בסך הכל הצ'יפס הרגיל עם צ'דר מעלבזמן שרובנו הספקנו לשבוע ולפתוח כפתור (למרבה הפתעתנו למרות שההמבורגר נראה קטן הוא היה מאוד מאוד משביע), שחר רק קיבל את ההמבורגר היבש שלו. שחר נראה מאוכזב מאוד וטען באוזננו שההמבורגר חסר טעם ולא עשוי טוב לטעמו.הצ'יפס של המבורגר גורמה 26

לסיכום חווית המבורגר גורמה 26

אני ממליץ בחום ללכת ל"המבורגר גורמה 26" וספציפית אני ממליץ על המבורגר "לה טרוף" (גם כי הוא היה מדהים וגם כי עדיין לא טעמתי את האחרים), אבל תעשו לעצמכם טובה ותזמינו רק המבורגר ולשם שינוי תוותרו על הצ'יפס.

שם: המבורגר גורמה 26. כתובת: מקווה ישראל 26, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00-24:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי