בנדיקט רוטשילד – המבורגר לארוחת בוקר, האם איש ההמבורגרים גילה נישה חדשה?

ארקדי פורטנוי,
אנחנו יודעים, המבורגר זה הדבר הטוב ביותר שיש בתור ארוחת late night או אפילו ערב מוקדם, אתם יודעים מה? גם לצהריים המבורגר זה תענוג. למול החוכמה המקובלת הזאת קיממת נישה חדשה ומסעירה – המבורגר לארוחת בוקר (?!?!), וזו הסיבה שארקדי איש ההמבורגרים נשלח לבדוק לעומק את ההמבורגר של בנדיקט רוטשילד בתל אביב. האם הבוקר-בורגר של בנדיקט רוטשילד הוא ה-דבר הבא?

בנדיקט רוטשילד - המבורגר לארוחת בוקר

ארקדי מצטרף לטרנד – בנדיקט רוטשילד

בסוף גם אני הצטרפתי לטרנד ויצאתי לארוחת בוקר, רק שבחרתי בדבר הכי רחוק מארוחת בוקר ישראלית וזכיתי בערימונת של עושר.אז למה חייכתי בצורה דבילית? המנה שהוגשה לי בסניף בנדיקט רוטשילד שילבה מגוון בלתי נתפס ואי אפשר להעז בכלל לחשוב על תוספות. בהגשה מגיע שילוב של 3 המבורגרים העשויים בקר שהוא לכאורה טרי ולכאורה גם נטחן במקום (70 גר' כל אחד). מה שזה לא יהיה, הם מייצרים כאן המבורגרונים שעשויים מעולה. מידת העשייה לא יכולה להיות מדויקת מזו. מדיום זה מדיום. ההמבורגר עסיסי להפליא ותערובת הבשר שואבת כמעט בכוח חיוך של הנאה.

בנדיקט רוטשילד תל אביב - המבורגר מומלץ

התוספות אומנם התערבבו בגלל אופן ההגשה שעוד אתעכב עליו, אבל , בתוספת ביצה עלומה, גוואקמולי, גבינת עזים וסלסת עגבניות – הכל מושלם ואפילו הכמות מדויקת. אז למעט הגיוון ההכנה כאן מדויקת עד הרמות הכי קטנות. הכוסברה מורגשת ולא משתלטת וחריפות של צ'ילי לא מעפילה על הטעמים שלצידה. כלל לא הופתעתי אבל גם הביצה עלומה הייתה עשויה באופן מופלא עם הלחות האידיאלית.

בנדיקט רוטשילד - המבורגר מומלץ

כאמור כל הקומבינציה הזו בכלל לא ישבה על לחמנייה בדרך הקלאסית אלא על רושטי תפו"א אפוי. מה זה אומר? מעין לביבת תפו"א ובצל מטוגן שאומנם שמנונית אבל לא מעמיסות על המנה כשלעצמה, ביס של שלושת המרכיבים האלו יוצא תערובת מהנה, עשירה, עסיסית אבל לא שמנונית באופן מוגזם. החיסרון היחיד – לא הייתה בירה מהחבית, טוב בכל זאת – זו ארוחת בוקר בישראל.

מילה לסיכום חווית בנדיקט רוטשילד

ברשת מתגאים שזה "הגירסה שלנו לאמריקן ברקפסט בורגר המוגש בדיינרים המקומיים". אם כך, בעקבות הביקור שלי בסניף בנדיקט רוטשילד, אני כבר מת להגיע לדיינרים האלו. ציון 10/10 (72 ש"ח).

שם: בנדיקט רוטשילד. כתובת: רוטשילד 29, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: 24/7.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי