בורגוס רמת החייל – בין קוקטלים על בסיס מילקשייק להמבורגר אנטריקוט

יאנה קוקס,

בהנהלת בורגוס רמת החייל עובדים קשה כדי להפוך את המקום לאופצייה מובילה לבילוי לילי. אז מה נשתנה בסניף הזה מכל הסניפים?

  • תפריט קוקטיילים ייחודי, עם מבחר ענק. כולל קוקטיילים על בסיס מילקשייק, יאמי.
  • מבצע 1+1 על תפריט הקוקטיילים המדובר
  • מבצע לילי של 4 המבורגרים ב- 100 ש"ח, החל מהשעה 23:00, בימי שני עד שבת.
  • מבצעים מתשנים לסניף הזה, לסועדים שיקימו קבוצת וואטסאפ ויצרפו אליה את מנהל הסניף.
  • מוזיקה ואווירה שמעודדת אנשים להישאר לבלות בסניף אחרי סיום הארוחה ואף לרקוד.

ואיך האוכל של בורגוס רמת החייל אתם שואלים?

בקהילת המבורגר ישראל מלינים מזמן על כך שיש שוני גדול ברמה בין סניפי BBB בורגוס בורגר בר השונים. אני, באופן אישי, די חובבת את בורגוס פתח תקווה, בעוד BBB ראשל"צ בעיני איום ונורא. נראה שבסניף בורגרוס רמת החיל עושים מאמצים להישאר בטופ של הסקלה וזה ניכר. המנות יצאו ברמה הכי גבוהה שיש לבורגוס להציע, עם הקפדה מיוחדת על מידת עשייה. מצד שני, היינו אורחים במקום, אז אשמח לשמוע חוויות של אנשים מזדמנים.המבורגר אנטריקוט של BBB רמת החייל

מנות ראשונות

טעמתי שתי מנות כנפיים שונות, אחת ברוטב צ'ילי ומנת כנפיים ברוטב סויה פלפלים. למרות חיבתי לכנפיים ברוטב צ'ילי, אלה יצאו פשוטות למדי ודווקא המנה ברוטב סויה הפתיעה לטובה. הן היו פריכות, עסיסיות וטעימות.

כרובית פריכה עם צ'דר ואמנטל – למרות שזו מנה עם שתי גבינות, לא הרגשתי את ההשפעה שלהן על הטעם. הייתי מחליפה את האמנטל בגבינה יותר דומיננטית, אחרת משהו חסר בטעם.

פטריות מוקפצות – שמפיניון ופורטבלו ברוטב טריאקי – מנה חביבה, הפטריות עסיסיות וספוגות ברוטב.

בורגוס רינגס – מנה ראשונה מצטיינת, החל מהצלחות היפה, דרך הבלילה הטעימה ועד לטעם הבצל בפנים.

פה המקום להתעכב על ההבדלים בביקורות על טבעות הבצל של בורגוס רמת החייל, חלק אומרים שהן מדהימות וחלק מאוכזבים מהטבעות התעשייתיות שהם מקבלים. רבותיי, פיצחנו את התעלומה! בכל סניפי בורגוס בורגר בר יש את שתי הגרסאות של טבעות הבצל! אם תזמינו טבעות בצל למנה ראשונה, תקבלו את הדבר היפיפה שבתמונה, אם תזמינו אותן כתוספת להמבורגר, תקבלו את הגרסא התעשייתית. מדוע? שאלתי את אילן פנחס, שף הרשת שהואיל בטובו להיפגש עימנו –  מסתבר שיש ביקוש גדול לשני סוגי המנות וזו הדרך שלו להגיש את שתיהן.

ההמבורגר של בורגוס רמת החייל

המבורגר אנטריקוט של בורגוס רמת החייל – זאת הפעם הראשונה שניסיתי את המבורגר האנטריקוט של הרשת וכרגע הוא המועדף עלי. עד עכשיו, אכלתי המבורגר בקר ממולא במוצרלה ופסטו ונהניתי בעיקר מהעסיסיות של הגבינה, אבל להמבורגר האנטריקוט יש טעם מובחן של בשר והוא ברמה מעל האחרים. הטחינה שהייתה יחסית גסה ומידת העשייה מדיום, לכיוון המדיום רייר יצרו המבורגר שעומד בזכות עצמו ולא דורש תוספות כדי להיות עסיסי. הופתעתי לטובה.BBB רמת החייל - המבורגר אנטריקוט

לסיכום

המיקום ברמת החיל הוא תחרותי מאוד והסניף עובד קשה כדי לתת לזה מענה. בורגוס הוא לא הבחירה הראשונה שלי ברמת החיל, אבל אחרי הערב לא הייתי פוסלת זלילה לילית במקום. במיוחד אם הם ימשיכו להגיש קוקטלים על בסיס מילקשייק והמבורגר אנטריקוט במידת עשייה כה אדמדמה.

שם: BBB רמת החייל. כתובת: הברזל 19א', תל אביב יפו. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א' – ש' 12:00 – 01:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי