BBB רמת החייל – איש ההמבורגרים משתף רשמים ושמועות מישבת צוות הקהילה

ארקדי פורטנוי,

בסוף קיץ 2014 צוות 'קהילת המבורגר ישראל' הורכב מהרבה פרצופים חדשים, מה שחייב אותנו בשיעור על האתר ועל SEO. לשם כך נפגשנו במסעדת בורגוס רמת החייל, שהסכימו לארח אותנו והעניקו לנו פינה נוחה, מקרן והרבה פינוקים.

בשעה 20:00 כשהגענו, האווירה עוד הייתה מנומנמת, אך לקראת חצות המקום תפס אווירה צעירה וקלילה יותר וצעק באמצעות הקוקטיילים הצבעוניים: "הסופ"ש כבר כאן". אייל שלף, מנהל המסעדה, פגש אותנו בבואנו וסיפר על השחייה של הסניף כנגד הזרם. "כרשת יש שאיפה לאחידות מוחלטת, אבל בורגוס רמת החייל זה הסניף הכי גדול שלנו ואנחנו מנסים לעשות שינויים שבסוף יחולו על שאר הרשת".

בהמשך השתלב לדברים גם אילן פנחס השף הרשתי של BBB. "בניגוד לטענות הרבות שנשמעות כלפנו, אנחנו הרבה דברים אבל אין הבדלים בין הסניפים, הבשר זהה וכולם עובדים אותו דבר". לאחר דברים אלו העדתי מניסיוני כי ברשת יש אומנם תפריט זהה, אך בפועל היכולות במטבח מייצרות חוסר זהות בין הסניפים. כמו שאני חושב שסניף פולג של BBB נתניה היה הכי מוצלח לטעמי, החבר'ה האחרים מצאו סניפים אחרים שהפכו למועדפים עליהם. בסוף סיכמנו את השיחה עם אילן פנחס, בכך שאתלווה אליו לסבב סניפים ונבדוק עד כמה יש דימיון ושונות ברשת BBB.
המבורגרים ונהנים - בורגוס רמת החייל

פותחים שולחן – בורגוס רמת החייל

לפני שהתחלתי בהדרכת הצוות, היינו מוכרחים לטעום קצת מה קורה בסניף בורגוס רמת החייל. תחילה הוגשה לנו מנת הארטישוק המשגעת, אך לצערי החבר'ה המורעבים פירקו אותה עוד לפני שהספקתי למצוא מקום ישיבה.

כנפיים (25/ 48 ש"ח) –עבור כנפיים מטריפות הייתי נוסע רחוק, עד דיקסי ראשון לציון או אפילו More Than Barבמודיעין, אבל מנת הכנפיים בצ'ילי של BBB רמת החייל היו טיפוסיות. הן לא בגדר חידוש אבל בהחלט מנה כיפית לצד הדרינק הלילי. הקראסט לא רע, אך את הכנפיים האלו צריך לטרוף ממש מהר, אחרת המשחה מתקררת ומתקשה מה שמפחית מההנאה. אני גם הייתי מוסיף עוד קצת מלח למנה, מה שהיה משדרג את מאזן הטעמים.טבעות בצל של BBB החייל

פטריות שמפיניון ופורטובלו ברוטב טריאקי (35 ש"ח) – הפטריות היו להיט, מצד אחד הן נחו ברוטב טריאקי משודרג וטעים נורא, ומצד שני הן היו עסיסיות ושמרו על המרקם הטרי של הפטריות, מה שהעיד על עבודת טבחות מיומנת ומדויקת מאוד.

בורגוס רינגס (21/33 ש"ח) –טבעות הבצל הביתיות הן אחת ממנות הדגל של רשת BBB לטעמי, כשטבח מיומן מוציא אותן, זו מנת פתיחה מעולה שמתחברת טוב גם כמנה משביעה באמצע היום וגם כמנת ערב המוגשת לצד אלכוהול.טבעות הבצל הללו קראנצ'יות ובעלות מתיקות נעימה של בצל מקורמל. הן טעימות גם לבד וגם כבסיס למשחק עם רוטבי הבית השונים.

המבורגר BBB קלאסי 220 ג' (48 ש"ח)

כשטעמתי את ההמבורגר הרגיל של BBB מיד נזכרתי מדוע אני תמיד מעדיף את ההמבורגר אנטריקוט שלהם. במקרה הזה מדובר בתערובת נתחים מאוד בסיסים שאיננה מדגישה את טעמי הבשר. בהמבורגר כזה אני בהחלט אבין את מי שבוחר לקחת אותו במידת עשייה WD וליהנות מטעם החריכה של הבשר ולא מטעם הבשר עצמו, בשאר המקרים אני אגיד לכם רק דבר אחד: לא לגעת בהמבורגר הזה, תוסיפו כמה שקלים ושדרגו להמבורגר אנטריקוט! בהשוואה להמבורגרים של הרשתות המתחרות, המבורגר קלאסי של אגאדיר שומר על עליונות בקטגוריה, אחריו מוזס, ובמקום השלישי BBB (כמובן שאת המדרוג הזה יש לקחת בפרופורציה כי כמו שתמיד אמרתי, יש סניפים טובים יותר וטובים פחות).מפגש קה"י בסניף BBB רמת החייל

המבורגר BBB אנטריקוט 220 ג' (55 ש"ח)

ברשת BBB המבורגר היחיד שאני אבחר זה כמובן המבורגר אנטריקוט. אין לטעות ולהשוות אותו להמבורגר אנטריקוט של מוסדות יוקרתיים יותר, מכיוון שברשת BBB כמו ברשתות המבורגרים אחרות, מדובר בהגדרה רחבה של אנטריקוט.
אומנם טעמי הבשר במקרה של ההמבורגר אנטריקוט הרבה יותר מודגשים מאשר במקרה של ההמבורגר הקלאסי, אך זה בפירוש לא מתקרב להמבורגר אנטריקוט שתטעמו במסעדות דוגמת Shine & Sharp, או אחרות שמתעסקות בחלקי הפריים של הנתחים. יאמר לזכות ההמבורגר אנטריקוט שהוגש לי בערב שלנו זה שמידת העשייה הייתה מדויקת, הלחמנייה עברה קלייה קלה והירקות היו רעננים כראוי. בהמשך טעמנו קוקטיילים ועוד כמה בירות. ואז כבר לגמרי הייתי מוכן להעביר לצוות את ההדרכה על האתר.ההמבורגר של BBB רמת החייל

עוד פרט שחשוב להדגיש אודות סניף בורגוס רמת החייל זה שיש פעילות שיווקית נחמדה מאוד, וזה יכול בהחלט להוות אופציה מעניינת ללקוחות, שיראו לנכון להרוויח מזה. יש גם בארוחות עסקיות מוזלות (ולא רק הדיל המפורסם ביום ראשון), גם מחירי אלכוהול סבירים (חצי מחיר בערבים, ולא רק 1+1) ויש גם ארוחות קומבינה (4 המבורגרים ב-100 ש"ח) ועוד.
עוד קטע מגניב שאייל שלף הכניס לסניף הזה, זה קמפיין ה-WhatsApp. אני לא בטוח שזה השם הכי מתאים לכך, אבל כל מי שפותח קבוצת וואצאפ לחבר'ה ומצרף את אייל, זוכה לקוד ייחודי עם הטבות בלעדיות לחברי הקבוצה (רק בסניף בורגוס רמת החייל בינתיים), הזוי כן, אבל עדכני ומקורי – בהחלט כן!.

מעבר לכך הולכות להיות כאן בקרוב מסיבות, קצת כמו שמוזס עשו עם "החתול והכלב", אז נדמה לי שהולך להיות מעניין, ושווה לעקוב מקרוב. אבל החלק הכי מגניב בסניף BBB רמת החייל הערב זה המילקשייק אלכוהולי החדש שהוכנס לתפריט. מדוע? פשוט מאוד, כי זה הולך עם ג'ק דניאל'ס. כמו כן, נראה שהמטרה הנכספת ביותר בעיני אייל שלף, מנהל סניף בורגוס רמת החייל הנה להכניס תוכן עשיר יותר לערבים במסעדה, ולמשוך בליינים ולא רק סועדים. לשם כך מוזן המון ערך מוסף אז שווה להמשיך לעקוב.

אייל שלף, בוגר סרגוס וקופי-בר. בשיחות שלא לכתבה, הבנו שלאייל יש זיקה עזה מאוד לעולם המסעדנות ולכן המהלכים שהוא מנסה לעשות כאם בהחלט עלולים להוסיף נדבך חדש ומרענן ברשת BBB.

לסיכום

התפריט של בורגוס רמת החייל לא מתרחק ממה שאנחנו כבר מכירים וההמלצה שלי זה כמובן מנת פטריות שמפיניון ופורטובלו מוקפצות בטריאקי כמנה ראשונה והמבורגר אנטריקוט. את המנה אפשר ללוות רק בדרך אחת – עם בירה ווינשטפן סמיכה, מעורפלת, מתוקה ומרעננת. אה וכן, ומילקשייק ג'ק דניאל'ס לקינוח.

שם: BBB רמת החייל. כתובת: הברזל 19א', תל אביב יפו. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א' – ש' 12:00 – 01:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי