אוונגרד רמת החייל – איש ההמבורגרים בודק את השטח לקראת אירוע הקהילה

ארקדי פורטנוי,

מאחר שהיו כאן לא מעט המלצות חיוביות על המקום' בערב חמישי האחרון כינסתי כמה חברים ספונטניים מ 'קהילת המבורגר ישראל' לבקר בסניף של אוונגרד רמת החייל.

ערב זה בירה

בשעה 22:00 כבר הייתה חניה חופשית בקרבת המקום ומיד קיבלנו שולחן רחב לצד אקווריום ענקי עם דגים טורפים. בסקירה קצרה שקדמה לנחיתה בתפריט התרשמנו מעיצוב נעים של דיינר אמריקאי לא מאופק על פי הוליווד. אחד הדברים שאהבנו היא האפשרות לקבל קנקן בירה, במחיר 69 ₪ ובת זוג שנוהגת זה אחלה דיל. המנות הגיעו יחסית מהר, משום מה הבנות ויובל לא נגעו בסלטים אבל הייתי עסוק מידי בהמבורגר שלפני מכדי לשמוע על מה מדובר. אני חושב שבשני המקרים היה משהו עם הרוטב.

ארקדי וחברים באוונגרד רמת החייל

ההמבורגרים של אוונגרד רמת החייל

ההמבורגר המומלץ היה B.O.B אוונגרד ולשם פניתי, מדובר בהמבורגר 250 גר' בתוספת גבינה צהובה, רצועות בייקון, ביצת עין והירקות הקבועים. כבר בחצייתו לקציצה היה מראה חדש, מלבד הפטרוזיליה המבצבצת לצד הבצל המטוגן כל הקציצה הייתה מאוד אוורירית ולא דחוסה (68 ש"ח). התחושה בפה הייתי נהדרת, הבשר היה עם מגע קל של שומן, ולמרות התיבול שקצת הולך לכיוון הקבב הקלאסי קציצת הבקר הייתה נהדרת. מידת העשייה הייתה מדויקת והמבורגר המדיום שמטבעו עשיר בנוזלים שמר בקנאות שלא ניגרו ממנו הלאה אלא השאירם בתוכו בזכות האווריריות שלו, כממתין לביס הבא, רק בשבילך. בהחלט, אבל בהחלט אחד ההמבורגרים הטובים ביותר שאכלתי לאחרונה.

אוונגרד רמת החייל

ברמת התוספות – הן אומנם היו גנריות ובהמבורגר שלי הבייקון נעדר ממשמרת, אבל השילוב היה נכון, הלחמנייה לא האפילה על הבשר, הירקות היו בכמות הנכונה לרענן את הביס, וביצת העין ישבה מספיק בטוח על מנת שתישאר על הבשר ולא תיפול ממנה. הגבנ"צ עשתה את עבודת הגימור בצורה מצוינת והיוותה בשילובה עם הבשר סיומת מצוינת אחרי כל טעימה. ההום פרייז היה לא היה מרגש אבל בהחלט עמד בסטנדרט המקומי (18 ש"ח).

הבנות הזמינו את ה"Big One" תערובת בקר 80% וכבש 20% עם שמנת פטריות מעל (58+12 ש"ח 330 גר'). הכבש בקציצה לא היה דומיננטי מידי ומשך את כל העסק למטבח הבלקני והוא היה בדיוק בכמות הנכונה להראות נוכחות ותו לא. גם הלחמנייה הייתה במידה הנכונה ולא חנקה את הטעמים. הביקורת אשר עלתה הייתה לגבי מידת העשייה שהייתה שלב אחד לפני המדיום-וול. כמו כן ואני מצטט: "הקציצה הייתה עבה ולא נוחה לביסים שיתפסו את המכלול לכן כל פעם קיבלתי קצה וטעם אחר אבל לא את השילוב". בעיני שתי הביקורות הללו הן דווקא ציון לשבח, אבל עם נשים לא מתווכחים.

ההמבורגר של אוונגרד רמת החייל

לאחר ההנאה הזו הבנות התעסקו להן בעוגת הגבינה שהוזמנה לקינוח אבל אני כבר הייתי רחוק משם נהנה מכוס אחרונה של ווינשטפן מתענג על הטעמים המצוינים שפגשתי כאן.

לסיכום החוויה

הייתה איזו תקלה עם החשבון, לא משהו רציני אבל עדיין דרש את ערנותנו אודות הפרש של 70 ₪ בשל תקלה שהייתה במהלך ההזמנה. כמו כן רצועות הבייקון אשר היוו חלק מרכזי במנה שלי מעולם לא נכנסו פנימה, בניגוד למנה של ויטלי שמנתו הייתה גדושה בהם. כמו כן, התמחור עבור מנה שלמה יוצא יחסית גבוה. כל הדברים האלו היו מעט לא נעימים, אבל זכולנו החלטנו פה אחד – זה בהחלט מקום לחזור אליו.

הציון שלי למקום 8/10

שם: אוונגרד רמת החייל. כתובת: ראול ולנברג 18, רמת החייל, תל אביב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד', ש' 01:00 – 11:30, ה'-ו' 02:30 – 11:30.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי