אגנס פאב – איך זה שפסטיבל מיני-בורגרים הצליח לסחוף את טל קורנס?

טל קורנס,

ארקדי שלח אותי להשתתף בפסטיבל המיני בורגרים של אגנס פאב ועל הדרך לחוות חוויה מתקנת במקום. לאחר עיון קצרצר בתפריט (שהועלה בקבוצת הפייסבוק של הקהילה) הבנתי שזו לא משימה לאיש אחד ולכן קראתי לדגל לשני חבריי הטובים שחר וירין.

אגנס פאב – הפסטיבל מתחיל

התחלנו כמובן עם בירות. שחר לקח את ״ההודית המכוערת״ והתלהב, ירין נהנה מווינשטפן ואני לגמתי מלכה אדמונית, אחלה סיפתח. מיד התחילו לצאת המיני-בורגרים. רק לצורך הבהרה, כל התוספות שמתוארות לכל המבורגר נמצאות בתוך הקציצה ולא מעליה. בנוסף לא ניתן לבקש מידת עשייה מסויימת שכן ההמבורגרים הם במשקל 70 גרם ולכן מגיעים במידת עשייה וול.

מיני המבורגרים - אגנס פאב תל אביב

נתחיל בקלאסיים

  • איטלקי – בקר, שום ובזיליקום. טעמי השום והבזיליקום היו חזקים מאוד, ועדיין מדובר בהמבורגר (יחסית) פשוט וטעים.
  • קפריסאי – בקר, גבינת חלומי, עגבניות מיובשות, פטרוזיליה, גמבה וגרידת לימון. המבורגר משובח עם טעמים דומיננטים מאוד של גמבה וגרידת לימון.
  • בוקרה – בקר ופלפלים מקסיקנים מעושנים. המבורגר טעים אבל קצת חריף מדי בשבילי (בכל זאת אני אשכנזי).

אגנס פאב - מיני בורגרים קלאסיים

נמשיך עם המשוגעים

  • פנטזיה – בקר, קרם דה קסיס, פירות יער, בהרט וצ׳ילי. השם פנטזיה הולם מאוד את המנה. השילוב של המתיקות הקלה, החמיצות, ״הטעם המזרחי״ של הבהרט והחריפות של הצ׳ילי פשוט עושים פלאים. מומלץ, מומלץ, מומלץ!
  • ג׳קו – בקר, דלעת, רוטב ג׳ק דניאלס וקינמון. הדלעת המקורמלת עשויה בצורה נפלאה ונותנת טעם מתוק עז. בנוסף את הקינמון ניתן להריח לקילומטרים מה שגרם לי להרגיש כאילו אני אוכל ״עוגת המבורגר״ כפי שהגדיר זאת ירין.
  • קונאן ג׳וניור – בקר, פסטרמה מעושנת, שמנת ומייפל. הטעם של הפסטרמה חזק מאוד, בניגוד לביקור הקודם שלי במקום השמנת הייתה במינון מדוייק, רק חבל שהמייפל לא מורגש.
  • קוסטוריצה – בקר, תפוחי אדמה, בצל ופפריקה מתוקה. אחד ההמבורגרים המפתיעים שיצא לי לאכול (למרות ששחר חיסל כמעט את כולו לבד!). השילוב של תפוח האדמה בתוך המרקם של ההמבורגר יוצר פיצוץ של מרקמים ועושה טוויסט בעלילה. יש שיגידו שהטעם מזכיר קצת גולש, אני לא חובב גולש ומאוד אהבתי את ההמבורגר. בהחלט מומלץ.
  • מומבאי – טלה, יוגורט, זרעי כוסברה וקארי ירוק. הבשר היה רך להפליא תודות לנדיבות בשומן טלה. טעמי הקארי הירוק והכוסברה דומיננטים מאוד כך שאם אתם מאלה שפחות מתחברים לטעמים כאלו (כמוני) אז תוותרו על ההמבורגר הזה, אבל אם אתם אוהבים אז אתם כנראה תעופו על זה.
  • שוויינשטייגרבשר לבן, תפוחי עץ, שמנת ומרווה. היות ומדובר בבשר לבן העשוי מנתח כתף קידמית טחונה גס, בניגוד למצופה, המרקם של הבשר רך מאוד. לצערי התפוח הירוק (גרנד סמית׳) אמנם מורגש במרקם, אבל לא בטעם.
  • גינסבורגר – בקר, גינס וסילאן. בהמבורגר הזה היה טעם חזק מאוד של בשר עסיסי בזכות ציר הבקר שבפנים ובביסים מסויימים ניתן היה לחוש בנגיעות מתקתקות של הסילאן.

מיני בורגרים משוגעים של אגנס פאב

לגבי המחירים:
מיני המבורגר – 23 ש״ח.
זוג מיני בורגר – 44 ש״ח.
רביעיית מיני בורגר – 84 ש״ח.
כל הסוגים (10 בורגרים) – 192 ש״ח.

אגנס פאב – החגיגה נמשכת

כאילו שלא שבענו מכל ההמבורגרים האלה, פלג (השף של המקום), הצליח משיחה קצרה איתי להבין מה אני אוהב ואמר שאנחנו חייבים לנסות עוד שתי מנות:

המבורגר ״קרל הגדול״ – בשר בקר ומעליו גבינת רוקפור, תפוחי עץ ובייקון. קבלו את הפייבוריט החדש שלי! מדובר בשילוב מושלם של הכל! גבינת הרוקפור לא חזקה מידי, תפוחי העץ מרעננים והבייקון, אין לי מילים. הכל משתלב בצורה פשוט מושלמת ויוצר פיצוץ של טעמים בפה. אושר עילאי.אגנס פאב, קרל הגדול - המבורגר שהוא חלום

אחרי כל הכיף הזה הגיע ה״קינוח״ (שהוא בכלל סנדוויץ׳) העונה לשם ״לאס וגאס דונאט״ (35 ש״ח) – דונאט עם חמאת בוטנים, בננות ובייקון ולצדו תפוצ׳יפסים. נתחיל בהמלצה, תכניסו את התפוצ׳יפס לתוך הדונאט. עכשיו לתיאור: מתוק, מלוח וקראנצ׳י, או במילים אחרות ״אבא, אני רוצה כזה לבית ספר (או לכל מקום אחר)״. חברים, זה המאנץ׳ הכי טוב שתאכלו בחיים שלכם!לאס וגאס דונאט - סנדוויץ׳ לקינוח של אגנס פאב

לסיכום

כמו שכבר הבנתם, עברנו באגנס פאב חוויה מדהימה (וללא ספק מתקנת). אני ממליץ לכם לרוץ לשם לפני שנגמר הפסטיבל ולהנות מחווית טעמים נדירה ביותר וכדי לעזור לכם להחליט מה להזמין (כי זה קשה עד בלתי אפשרי) הכנתי לכם את רשימת הטופ 3 של כל אחד מאיתנו:
שחר – ג׳קו, איטלקי וקוסטוריצה.
ירין – גינס, איטלקי ושוויינשטייגר.
עבדכם הנאמן (טל) – פנטזיה, קוסטוריצה וקפריסאי.
שם: אגנס פאב ת"א. כתובת: אבן גבירול 129, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 17:00 עד לקוח אחרון, ו'-ש' 12:00 עד לקוח אחרון.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי