איש ההמבורגרים וחברים יושבים על המבורגר טוב וטעים

ארקדי פורטנוי,

פשוט. טוב. שתי המילים האלו יכולות לסכם בצורה אידיאלית את החוויה הקולינארית שהייתה בסניף עד העצם הרצליה פיתוח. ללא תחכום ובלי שיק, רק טעם, איכות ודיוק ברמה מאוד מאוד גבוהה.

עד העצם הרצליה פיתוח – פותחים שולחן

מבחר המנות הפתיחה היה גדול, בכל זאת לא יוצא לי להיפגש עם גיל שף 'קהילת המבורגר ישראל' ובנות הזוג כל כך הרבה ובחרנו לעשות ערב רציני ולטעום כמה שיותר. קליפות תפוחי אדמה עם ממולאות בשמנת, גבינה גאודה מותכת ובייקון, כנפי עוף לואיזיאנה: ברוטב של סויה שום וטבסקו, כנפי עוף ברוטב צ'ילי מתוק חריף, קלמרי מטוגן עם חרדל, דיז'יו ולימוןן, שרימפס ברוטב פירי פירי או בחמאת שום, חלת בצל שקיבלנו מתנה מאתר rest ולחם שום נהדר שארזנו הביתה. כל המנות היו מופלאות ללא סייג מלבד מנת הקרפאצ'ו פילה בקר עם עלי הרוקט והפרמזן אשר אכזב מעט בלא הטעם הבשרני של הפילה. כמנות עיקריות לקחנו ספריבס והמבורגרים. הספריבס היו הכי טעימות שאכלתי אי פעם, לאחר שויתרתי על המנה הזו גיל הבטיח שב"עד העצם" הספריבס הכי טעימות שיש והוא צדק, הצלעות היו בשרניות ולא שמנוניות, הבשר היה צעיר ולא עייף ומסריח.עד העצם הרצליה פיתוח - פותחים שולחן

באנו לדבר על ההמבורגר

ההמבורגרים שלקחנו (61 ש"ח) היו בתוספת בייקון (9 ש"ח) וגבינה צהובה (5 ש"ח) והשני עם תוספת פטריות מטוגנות וגבינה צהובה (5+5 ש"ח). מהמבט הראשונות הלחמניות היו יפיפיות, לא עייפות מידי ולא מתוקות מידי כאלו שגונבות את ההצגה. הטעם היא מהנה אבל לא דומיננטי מידי. תוספת הבייקון הייתה מהמרשימות שפגשתי, כמות נכבדת של בייקון לא חרוך שמורגש בכל ביס וביס ומעשיר את טעם הקציצה אך לא עולה עליו דוגמת חזה האווז. הקציצה הייתה מעולה. אני אסייג ואומר שבשל חוסר המבחר בהמבורגרים יש רק המבורגר בקר קלאסי. אבל מדובר בקציצה שעשויה פשוט טוב ובמדוייק. מידת המדיום נשארה מדיום למרות שניגשתי לאכילתו כשהוא התחיל להתקרר כבר. יחד עם זאת הבשר היה רך ומהנה, מאוד. פשוט. אבל מעולה.ההמבורגר של עד העצם הרצליה פיתוח

השירות היה ברמה הנעימה ביותר, על אף שהגענו בדיוק בתחילת הסגירה, המוצרים יצאו מהמטבח בשיאם והמלצרים חייכו ונתנו לנו תחושה שהם שם רק בשבילנו.

אסכם ב-9

מצד אחד אין מקום לשדרג את הבשר לאנטריקוט או גרסאות נוספות, אין רטבים מבריקים, אבל מדובר בבשר בקר מצוין שמעניק את בדיוק מה שציפית לקבל. ובתמחור לגיטימי. לכן בשביל המבורגר לא תמיד כדאי להגיע ל"עד העצם" אבל ההמבורגר שלהם מ-צ-ו-י-ן.

ארקדי וגיל נהנים בסניף עד העצם הרצליה פיתוח

*** המסעדה נסגרה ***