איש ההמבורגרים פוגש את מנהל חינוואי הרצליה פיתוח למפגש מלא בשר

ארקדי פורטנוי,

ערב אחד גיליתי שיש קצביית "חינאווי בוצ'ר שופ" גם בעירי החדשה – הרצליה.  היה זה ערב חג ורשמתי לעצמי בצ'ק ליסט – לבקר את נג'יב. כמובן שנג'יב רוב הזמן נמצא ביפו, אבל פגשתי בחור נהדר לא פחות, ג'ורג', אשר מנהל את הסניף של חינוואי הרצליה פיתוח. וואלק אין מה לומר, החבר'יה של חינוואי הרצליה פיתוח יודעים לפנק! רגע לאחר כניסתי כבר היה שם קרפאצ'ו פילה טרי בצבע בורדו עמוק עם נגיעות בלסמי שעדיין לא כבשו לכבוש את ליבו של הדוגמן בצלחת.

ארקדי והבשר של חינוואי הרצליה פיתוח

די מהר גלשנו לפטפט על בשרים ואלכוהול (* לצערי לא חשבתי לקחת איתי בקבוק של בופ'ן-בירן. בירה שהכת הסודית שלנו מבשלת במנזרים עתיקים או בבית אקראי של אחד החברים). פטפטנו על קהילת המבורגר ישראל וההפתעות שאני מקווה שיצאו לפועל בקרוב. ג'ורג' הפתיע אותי פעם נוספת כשהפעם היה זה המבורגר 100% אנטריקוט עם חרדל דיז'ון מצוין ומיונז. עלותו של המבורגר אנטריקוט, אגב, הינה 133 ש"ח לק"ג. על ההפתעות המתוכננות שקיבלנו בסניף חינוואי הרצליה פיתוח עדיין לא ארחיב אבל כן רציתי לספר על סט הטעימות של בשר אשר לקחתי עבור ערב ל"ג בעומר : המבורגר בקר העשוי מתערובת שפונדרה ופלדה וקבבים ביתיים של חינאווי. ביום שלמחרת הזמנו את אבי ישראלי לביתנו הקט לטעום את הטעימות שהבאתי מסניף חינאווי הרצליה פיתוח, לשתות את הבופ'ן-בירן וגם עשינו לכם סיכום המלצות

ארקדי על הבשרים של חינוואי הרצליה פיתוח

בבחירת בשר לל"ג בעומר אני מעדיף נתחים גדולים של ורד הצלע, אפילו שמו חגיגי במיוחד. לכן על מנת להתגבר על הרעב הראשוני אפשר להכין המבורגרים וקבבים טובים שמוכנים די מהר ומסדרים את תחושת הרעב המעיקה. התרחקו מלחמניות ופיתות! השאירו מקום לדברים האמיתיים.

הבשרים של חינוואי הרצליה פיתוח

קבב של אליאס חינאווי – בעבר רכשנו בעיקר בשר בקר טחון להמבורגר אצל חינאווי בוצ'ר שופ בקרליבך, שזהו למעשה הסניף האהוב על גיל בר. השם נתן לנו שקט נפשי לגבי טיב הבשר וטריותו. הקבב היה מבשר טוב ועסיסי במידת רייר. מסתבר שהוא וואחד תופעה ואהוד במיוחד. אני די חיבבתי, ללא נוכחות כבש מופרזת ועם תיבול רגוע ומתחשב.

ההמבורגר שפונדרה-פלדה (95 ש"ח לק"ג) היה ביחס נכון של נתחים בתערובת, זה מנע מהפלדה ליצור עיסה רכה מידי וההמבורגר נשאר לעמוד עם חזה מתוח. אתגרתי אותו והפכתי את ההמבורגר באמצעות צבטות דקות אך הוא כלל לא הראה סימני שבירה. משטעמנו את ההמבורגר נהניתי מאוד, בעוד שלרוב המבורגרים דחוסים לא תופסים אותי, הבשר כאן שמר על טעם ממשי ושכבה שמנונית נכונה. אהבתי את תערובת השפונדרה-פלדה יותר מאשר את ההמבורגר האנטריקוט. עסיס שקוף ונוזלי נלחץ החוצה בלחיצה על ההמבורגר, על פי שיטתו של חברנו אדוארד בעל הבלוג "דם, אש ותמרות עשן". משסיימתי ללחוץ על ההמבורגר הוא ספג מיד את נוזליו והמתין לביס מתפצפץ. ההמלצה שלי – ערב ל"ג בעומר מתקרב אז במידה ותרצו המבורגר טוב בהחלט מומלץ לשקול קנייה של המבורגר שפונדרה-פלדה בסניפי חינאווי.ארקדי והנקניקיה של חינוואי הרצליה פיתוח

אבי ישראלי על הבשרים של חינוואי הרצליה פיתוח

אני דווקא חושב הפוך מארקדי. ההמבורגר של חינאווי היה אומנם מבשר טעים אבל לטעמי היה יכול להיות עם יותר שומן. עדיין, בשביל המבורגר קנוי מחנות הוא היה טעים להפליא. מנגד, אף על פי שאני מסכים עם ארקדי כי ניתן היה לתבל יותר, דווקא הקבב היה טעים מההמבורגר. עבור חובב קבבים מושבע כמוני הטעם הקבבי לא היה מספיק דומיננטי. זה לא באמת גרע מטעמם של הקבבים אבל קצת חבל. בכל מקרה זה אחלה קבב למי שאוהב קבבים בעלי טעם עדין וללא הגרעפסים הנלווים בדרך כלל לחוויה.

ההמבורגר של חינוואי הרצליה פיתוח

לסיכום החוויה

אין ספק שאנחנו ממליצים על הבשרים של חינוואי בוצ'ר שופ, גם הסניף ההרצליאני שלהם – לכו, תקנו, תאכלו ותהנו!

שם: חינוואי בוצ'ר שופ הרצליה. כתובת: החושלים 4, הרצליה פיתוח. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 20:00-09:00, ו' וערבי חג 17:00-09:00, ש' 17:00-10:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי