איש ההמבורגרים בסיפור על הנפילה הגדולה בהרצליה

ארקדי פורטנוי,

את הכתבה ראוי להתחיל במשפט "אל תסתכלו בקנקן אלא במה שיש בתוכו". סיוון ברלין (הבולסת חוקרת) התעקשה שהנה המבורגר שאני מוכרח לנסות. המבורגר של אספרסו בר הרצליה. לסיוון ולי היו תוכניות רבות להפיץ את בשורת ההמבורגר מעל גלי האתר, ולהפוך את ישראל למעצמת כתיתות שתתחרה בטקסס (לכל אחד מותר לחלום קצת, לא?).

אספרסו בר הרצליה - מיני בורגרים

הקציצה של אספרסו בר הרצליה

נכון שזה נראה מרשים ויפה? עכשיו תדמיינו את הקציצות האלו קרות לאחר חימום מועט במיקרוגל. ברוך בורא הפייסבוק – שבעזרתו אנחנו יכולים למנוע מחברינו להיכוות כמו שאנחנו נכווינו. כך קרה שבשעה 22:00 נפגשנו במקום והתחלנו לפטפט שיחות של גדולים. לסיוון יש אובססיה לתפריטים כך שנשענתי לאחור והזמנתי 'טובורג' מהחבית שתלווה את זמן הביניים שבין ההתיישבות לזלילה הלילית. לאחר כ-20 דקות הוגשה הבירה של סיוון. היה מענג להתבונן באחרים ששותים בירה אבל בסוף קמתי וביקשתי מהאחמ"שית ש-30 דק' למזיגת בירה בזמן שהמסעדה חצי ריקה, זה קצת הרבה. קשה להאשים את המלצרית בחוסר תודעת שירות, היא בכיתה י'-יא' והחברים ממועדון הדיבייט שלה, שבילו איתה את הערב היו ממש נחמדים.

המבורגר של אספרסו בר הרצליה

רשמית אני בדיאטה וזרמתי עם תפריט הלילה. הזמנו חמישה בורגרונים קטנים של 80 גר', מה שהיה נשמע כמו ארוחה לא כבדה מידי לשעה הזו. סיוון עיטרה את הראשון שלה במיו-טבסקו ונתנה ביס (לפני שהספקתי עוד לנגוס) אבל אז הייתה שתיקה. רועמת. את עצם האכזבה לא תפסתי עד שהיא קראה למלצרית והודיעה בטון הפולני שלה שהקציצה קרה. הופתעתי מהגילוי שהמבורגר יכול להיות קר, הרי הוא ישב זה עתה על פלנצ'ה, בדקות האחרונות לחיו. אז מידת עשייה יכולה להיות שגויה, המבורגר יכל להיות קר אבל אם הוא סגור אז איך הוא קר?

אספרסו בר הרצליה - קציצה יבשה

נגענו בכולן. כולן היו קרות, מיובשות וקשות. OMFG, לקחו לי כמה רגעים ארוכים להבין שהגישו לנו המבורגרים ששכבו בצד וחיכו שיחממו אותם. תסכול מלווה באכזבה אחז בי. ביקשנו את האחמ"שית. טון הדברים היה כדלקמן: כן, הרבה לקוחות מחזירים את ההמבורגר, כן זה המבורגר שמכינים בבוקר ואז מחממים אותו כשהלקוח מזמין. קיוויתי לדבר עם המנהל של אספרסו בר הרצליה אך לא היה אחד כזה (כבר היה עדיף ללכת לסניף אגאדיר הרצליה).

אספרסו בר הרצליה - ארקדי וההמבורגר

רק לאחר שסיוון התעקשה על פיצוי היא זכתה בוופל בלגי מדושן. אני לא הייתי שם, הייתי מאוכזב מדי מזה. המלצרית שתישן מעט מידי לפני בית הספר שמגיח בעוד כמה שעות אספה את המנה, אבל היא כנראה חשה את העוינות שלנו כלפי המקום ושאלה מדוע אנחנו צריכים לקבל פיצוי. נאום קצרצר פשוט בקע מגרוני והיא בעיניים גדולות ומבינות עזבה לכיוון המטבח.

לסיכום

מהחוויה העלובה הזו אני רוצה להעלות דבר אחד, אספרסו בר בהרצליה מגישים אחלה פסטה. באמת. אבל אם אתם מחפשים המבורגר עסיסי, בשרני וכזה שמשאיר טעם של עוד, תסמכו על המילה שלנו – אל תעשו את זה לעצמכם. אני מאוד מקווה שבעל המקום יקרא בקפידה את הדברים האלו, כי את ההמלצה קיבלתי מלקוחה קבועה, אבל את האכזבה שקיבלתי שם יהיה קשה מאוד לחזל"ש.

***המסעדה נסגרה***