מסתבר שגם איש ההמבורגרים יכול לטעות לפעמים

ארקדי פורטנוי,

הפעם עצרנו לפגישה עסקית במסעדת אסיה מוניקה. לא שהייתי רעב במיוחד, אבל שמעתי מי השף במקום ומיד החלטתי לבדוק מה העניינים שם. הבטחתי לא לדבר על השף אז זה יישאר הסוד הקטן שלנו, אבל בכל זאת הייתי מוכרח לבדוק את מדור ההמבורגרים במקום.

ההמבורגר של אסיה מוניקה

בחרתי את M.B.C – "המבורגר בקר מובחר, מיושן, מתובל וטחון במקום" בלחמניית שומשום ענקית עם טופינג של בצל מקורמל, מלפפון כבוש ופוטטו סקינ'ס עם בצל מקורמל מעולה. הזמנתי את ההמבורגר M.B.C במידת עשייה מידיום רייר ולרוב הייתי מרוצה מאוד: כמות שומן גבוהה מהרגיל, מידת העשייה מדויקת, אז מה יכול להיות רע? אלא שכאן טעיתי! בשל מידת העשייה השומן לא נמס ולא הגיע למיצוי הטעם שלו, גם הבשר עדיין לא ממש קיבל גוף יציב. כך למעשה אכלתי טרטר בלמחנייה, טרטר טוב, אבל עדיין זה היה רחוק מהמנה שייחלתי לקבל. טעמו של הבשר היה נפלא אגב, קצוץ כמו שצריך, עם מרקם רך וטעם עשיר. אין צל של ספק שאחזור לשם לטעום מחדש!
המבורגר מומלץ של אסיה מוניקה

לצד המנה נחו פוטטו סקינ'ס עצומים – קלחי תפו"א מהטובים שטעמתי. הם לא איבדו את טעמם המקורי וטעם הבישול והקראסט המדליק שעטף אותם היו תאווה לשמה. אני לא בטוח שתמצאו עוד פוסט שכתבתי בו כל כך התענגתי מתפוחי האדמה. הלחמנייה הייתה טרייה ומצוינת, לאוהבי השומשום, זה המקום בשבילכם. את החיבור למלפפון הכבוש לא תפסתי, אבל גם ככה אני מחסידי המלפפון החמוץ. הבצל המקורמל היה עשוי בצורה נכונה ללא קיצורי הדרך שאנחנו בד"כ רגילים לראות – כיף!

אסיה מוניקה - המבורגר מומלץ

לסיכום

כמו שכבר הבנתם זו ביקורת חיובית למדי. ההמבורגר של אסיה מוניקה מומלץ במיוחד (אבל לא ב-MR). התענוג הזה עולה 56 ₪ ובעסקית צהרים תקבלו במחיר הזה גם ראשונה ושתייה קלה שזה בהחלט מחיר לא רע. שלכם, ארקדי.

שם: אסיה מוניקה. כתובת: הרקון 2, מתחם שרונים, הוד השרון. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 12:00 – 23:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי