אגאדיר הרצליה פיתוח – איש ההמבורגרים נפגש עם רפי אהרונוביץ ואלי פינסלר

ארקדי פורטנוי,

בצהרי יום קיצי ובהיר פסעתי אל תוך סניף אגאדיר הרצליה פיתוח. לצד הבר עמד רפי אהרונוביץ', האיש והאגדה, ומאחוריי בדיוק הצטרף השף אלי פינסלר. אם אינכם יודעים, מדובר בשני האנשים שאחראים לתפריט של רשת אגאדיר. זו הייתה שעת הפסקת הצהריים בהרצליה פיתוח, והמוני הייטקיסטים מורעבים חלשו על המסעדה. איכשהו המלצריות הצליחו לעבור בין כולם, לחייך באדיבות ולהראות עסקים כרגיל, כאילו שזו איננה השעה הכי סוחטת שלהן. ראסמי שאפו.

אגאדיר הרצליה פיתוח – נעים להכיר

קיימנו שיחה ארוכה לאללה על בשר בכלל, על המבורגר בפרט (ועל כמה שטיב הבשר קריטי ככל שהוא עובר הכנה מהירה יותר), על משלוחים, על מידת עשייה מדויקת, על מיצוב הרשת ועוד. במהלך שיחתנו הסתבר כי אלי פינסלר, מלבד היותו השף של רשת אגאדיר, הוא גם מבקר איכות פנאטי והוא מתחקר כל תלונה שעוברת לצוות במסעדה או לעמוד הפייסבוק. רגע לפני שהארוחה שלנו תפסה את כל השולחן, נתבקשתי על ידי אחד הצדדים להודיע כי רפי אהרונוביץ' לא הכניס גרגר של אוכל לפה במהלך כל שהייתנו במסעדה. להפך, הוא הרים משקולות ורץ ספרינטים. מכיוון שהבטיח לאשתו המקסימה שהפעם הוא מקפיד על הדיאטה.

 רפי אהרונוביץ וההמבורגר של אגאדיר הרצליה פיתוח

פתיחה מבטיחה עם מנות טעימות

כנפיים חריפות – עסיסיות כן, חריפות לא. זוהי בהחלט מנה נכונה להתחיל אתה ארוחה של דיינר ולפתוח תיאבון בריא באמצע היום. (פחות מומלץ אם אתם מתכוונים לשתות אלכוהול, לצורך השפעתו המבדרת). המנה לא הפתיעה אותי, בכל זאת "ואנס יו גו דיקסי, דר איז נו וואי בק". מצד שני, זה יותר טוב לגזרה (33/44 ₪).הכנפיים של אגאדיר הרצליה פיתוח

סיגרים מרוקאיים ביתיים עם טחינה – רובנו אכלנו סיגרים מרוקאים כל חיינו. במסעדות חוף, בברים ובקבלת אורחים בגני האירועים. רובם הקפידו להוציא מוצר באיכות ירודה ובטעם צרבת עמוקה. מקסימום עם טאץ' של קינמון בשם העדה. אז האם אפשר עוד להפתיע? מסתבר שכן, הסיגרים של רשת אגאדיר הם משהו אחר. מלבד העשייה במקום, מדובר בסיגר גדול ועמוס בבשר, צנוברים ותיבול עשיר ופיקנטי אך מדויק, כזה שמותיר את מהות המנה במרכז. לא טעמתי את הטחינה כי חששתי שהיא תאפיל, בדיעבד מסתבר שיש גם יוגורט. זוכרים את הסיגרים הקובניים של מוזס? דלגו הלאה, סיגרים מזמינים באגאדיר (31 ₪).אגאדיר הרצליה פיתוח - סיגרים קובניים

ההמבורגר של אגאדיר הרצליה פיתוח

המבורגר מקסי – 220 ג' עם בייקון. הגריל מן עשה עבודה מרשימה. לחיצה קלה על הקציצה הגירה עסיס שקוף-אדמדם כזה שמעיד על מידת עשייה מדויקת (מדיום ישראלי מושלם). הצלייה החמיאה לבשר הקצוץ גס אשר היה עשוי פשוט טוב מאוד. אז אמנם לא מדובר כאן בנתחים יוקרתיים בסגנון הדסון בראסרי או מיט בר, אך יש דיוק והקפדה על חיבור הנתחים וזה מה שמעניק ללקוח את חוויית הביס המושלם. הלחמנייה הייתה באיכות גבוהה אך לא עברה סגירה, מה שהותיר אותה עדינה ואוורירית, אך גם חלשה ומאיימת להתפרק. הבייקון היה מצוין. ללא המליחות האופיינית לבייקון הישראלי ועם חריכה עוצמתית שפיחמה אותו מעט והעניקה לו את הקראנץ' המושלם.

אגאדיר הרצליה פיתוח - רפי ואלי נהנהים מהמבורגר

מעל הבייקון נחו הירקות הטיפוסיים. עלי החסה נקצצו דק-דק אך שמרו על פריכות רעננה והיה שם גם טוויסט קטן. הירקות במסעדה כבושים במקום, לכן מעל ההמבורגר נח מלפפון מלוח כבוש עדין. אינני נמנע מז'אנר המלוחים, ותקראו לי מסורתי אבל אני לרוב מתעקש על חומץ, אלא שהפעם הייתי מוכן להתפשר. הכבישה העדינה החמיאה למלפפון והציבה אמירה חיננית, קצת שונה וקצת ייחודית כזו שסוגרת את הארוחה ושומרת על המיצוב של רשת אגאדיר ושל סניף אגאדיר הרצליה פיתוח (49 + 11 ש"ח).

לסיכום החוויה

סניף אגאדיר הרצליה פיתוח מגיש המבורגר ברמה גבוהה מאוד. האם ישנה אחידות בכלל הסניפים? על זה אתם תענו בעוד רגע. אותי שימחה העובדה שיש אנשים טובים מאחורי המותג, והם מוודאים שארוחת עסקים תצא מוצלחת כמו אירוע של משפחה רחבה, ועושים מאמץ רב על מנת שכל לקוח ייהנה. אני אכלתי המבורגר רגיל שהיה מוקפד מאוד עם בייקון עשוי כראוי.

* הכתבה בשיתוף המסעדה

שם: אגאדיר הרצליה. כתובת: המנופים 9, הרצליה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00-3:00, ו' 12:00-4:00, ש' 12:00-3:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי