סינטה בר אקספרס – מדוע איש ההמבורגרים לא התרשם מההמבורגר המוכר של בירת הצפון?

ארקדי פורטנוי,

ביום סוער בחיפה וכמה שעות לאחר שהתאוששנו מחתונה נהדרת, עבדכם הנאמן, שלושה חברים וזוג שהתחתן בליל אמש יצאנו לטרוף המבורגר של בראנצ'. העיר ספגה מכת סערה רצינית אמש וחצי ממנה היה מנותק מחשמל, כבישים נחסמו פה ושם וכאילו בכוונה איימו למנוע את דרכי חזרה למרכז הצבעוני. מאחר שהסינטה בר היה מלא נכנסנו בדלת ליד לסינטה בר אקספרס.

סינטה בר אקספרס – מעשה שהיה

מלצרית/מוכרנית חביבה קיבלה אותנו בחיוך והושיבה אותנו על הבר. אחרי שעברנו על התפריט הבנו שאנחנו בכל מקרה ניקח את ההכי גדול – אז הזמנו המבורגר רציני של 300 ג' כל אחד. למרות המחירים הנוחים המקום גם מציע הטבה נוספת לסטודנטים של 7 ₪ לאדם, לא הבנתי אבל שמחתי. אני בחרתי את הביפבורגר 300 עם ריבת בצל. הרטבים במקום היו סטנדרטיים: למיונז התעשייתי נדחף טאצ' אישי בטעם קונפי שום חביב ובשני חליפיניו דליל, אך שניהם בעיקר היו מיונז תעשייתי בטעם של עוד. תזכורת לעצמי: או! שאלו על מידת העשייה. הם כבר בסדר.
הרטבים של סינטה בר אקספרס

הביפבורגר של סינטה בר אקספרס

כשקיבלתי את הביפבורגר שלי הוא היה כמעט מדיום מדויק עם נטייה קלה צפונה. טעם הקציצה היה סטנדרטי, לא איזה עילוי אך בסה"כ סבירה, מה שלא אהבתי הייתה ריבת הבצל שלא עברה קרמול ממושך ונשארה בצל מבושל ממותק כנראה בסילאן. הטלה של חבריי היה צעיר, אף על פי כן הוא לא שלף אותי למחוזות מעניינים אלא שידר תערובת בסיסית טיפוסית. אצל החתן הטרי נמצא איזה חרצן בצ'יפס אבל החלטנו לשכוח מזה בגלל החיוך של המוכרנית.

סינטה בר אקספרס - המבורגר סטנדרטי

לא הפירה ולא הספיישל פרייז לא היו מרגשים אבל הם בהחלט עמדו יפה בהגדרת הסטנדרטיים, לא שרופים מידי, עייפים מידי או תעשייתיים מידי, יחד עם זאת, תוספת הסלט הרעננה בהחלט שברה בצורה נפלאה את הכבדות של ההמבורגר ואם הייתי פחות גברי או עם יותר ביטחון עצמי קרוב לוודאי שהייתי פונה לסלט שכזה, אבל אלה חבריי מהצבא אז נשארים עם המבורגר גדול, צ'יפס זהוב ורק על כוס הבירה ויתרתי…. בכל זאת מדובר בנסיעה ארוכה עם סופה בחוץ.
ציון: 6.5/10ההמבורגר של סינטה בר אקספרס

מילים לסיכום

סטנדרטי אבל עשוי טוב. הייתי שמח לשמוע שהמקום הזה מושך לכיוונים חדשים ומעניינים יותר ועושה משהו עם ריבת הבצל הדלה הזו. כמו כן מיונז/איולי לא תעשייתי יכול לעשות שינוי אדיר ברטבים.

שם: סינטה בר אקספרס. כתובת: שדרות מוריה 131, חיפה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 00:30 – 12:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי