מרינדו עין-גב – טל קורנס חזר למקום בו סיפור הבשרים מהצפון התחיל

טל קורנס,

לפני כמעט שנה הלכתי עם חבריי לאירוע של קהילת המבורגר ישראל בסניף מרינדו ברחוב אחד העם בתל אביב. מה שחווינו שם היה מתחת לכל ביקורת ובעקבות כך ארקדי אתגר אותי ואמר ״לא היה לך טוב? אז תכתוב״. נעניתי לאתגר והשאר היסטוריה. לפני כמה ימים ציינתי בפני ארקדי שאני נוסע לסופ״ש בצפון והוא הציע לי סגירת מעגל בסניף מרינדו בעין-גב, ממש על הכנרת. אני תמיד שמח לתת למקומות הזדמנות שנייה ולכן הסכמתי.

מרינדו עין-גב – החוויה מתחילה

הגענו למקום בשבת בערב ומיד ניגשה אלינו מלצרית שהושיבה אותנו. החלטנו לפתוח את הארוחה עם קרפצ׳יו פילה עגל – נתחי פילה עגל דקים מוגשים עם שמן זית, חומץ בלסמי, גבינת פרמז'אן וטוסטונים (45 ש״ח). המנה הייתה קטנה יחסית, אבל טעימה בטירוף! הבשר היה נהדר ותובל בכמות מדוייקת של בלסמי ופרמז׳ן. הייתי מצרף כאן תמונה, אבל היינו רעבים מדי וישר התנפלנו על המנה ללא רחמים (עמכם הסליחה).

ועכשיו – לבשר!

בלי לבזבז יותר מדי זמן עברנו לעיקריות. מבין מבחר ההמבורגרים מנתחים שונים שהמקום מציע בחרנו בהמבורגר אנטריקוט (70 ₪) בתוספת תפוחי אדמה אפויים. הבשר הגיע במידת עשייה מדיום מדויקת להפליא והיה טעים בצורה בלתי רגילה. בכל ביס ניתן היה לחוש ברכות והנימוחות של הבשר בשילוב עם איזשהו ״חספוס״ נעים שכזה. ללא ספק מדובר באחד ההמבורגרים המשובחים שיצא לי לאכול מבחינת טיב הבשר. עם זאת, הלחמנייה הייתה לחמניית סופר סטנדרטית וזה הרגיש לי קצת מפוספס, מה גם שהיא לא הייתה קלויה במיוחד. תפוחי האדמה האפויים היו קראנצ׳ים ונחמדים, אבל גם כאן, לפחות לדעתי הייתה חסרה קצת חריפות בדמות פפריקה או פלפל.המבורגר אנטריקוט מבשר משובח במיוחד - מרינדו עין גב

נעבור לסטייק. עם ההמבורגר המשובח הגיע גם סטייק פילה 250 גרם (122 ₪). הסטייק הוגש בצורה מרהיבה על מחבת רותחת. עוד בדרכו לשולחן ניתן היה לשמוע את ה״צצצצצצצ״ של הסטייק שנצלה לו בדרכו אליי, שגרם לי לרייר קצת. הסטייק הגיע במידת עשייה מדיום מדויקת, התיבול היה מושלם והבשר היה כל כך רך שהוא פשוט נמס לי בפה. מדי פעם החלטתי להשתעשע קצת ולצלות את הבשר עוד טיפה על המחבת הרותחת כדי לשמוע את הצליל הנפלא הזה. ליד הסטייק הגיע רוטב צ׳ימיצ׳ורי שהיה כל כך טעים ששקלתי לקחת אותו כ״שוט״. לצד כל התענוג הזה קיבלתי גם מנה הגונה של צ׳יפס סטנדרטי שהיה נחמד ולא יותר מזה.סטייק פילה אלוהי - מרינדו עין גב

סיום מתוק לארוחה

הומלץ לנו לקחת את הקרם ברולה (32 ₪) שהיה סיום מתוק ונפלא לארוחה נהדרת. עוד חשוב לי לציין את השירות במקום שהיה מצוין ומהיר במיוחד ואת האווירה הכיפית ששוררת במקום.

ברולה מרינדו - סיום מתוק לארוחה נפלאה

מילה לסיום

דבר אחרון, למלצרית ששאלה אותי בסוף הארוחה מה זה קהילת המבורגר ישראל, לא יצא לי להגיד לך את זה, אבל את המלצרית הכי מקצועית שיצא לי לראות בחיים. את נכס למסעדה ואת עושה עבודה מדהימה.

שם: מרינדו עין-גב. כתובת: מול הכניסה לקיבוץ עין גב. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א-ש' 12:00 עד אחרון הסועדים.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי