ברוהאוס הגולן – טל קורנס קפץ לצפון וחזר עם מסקנות נחרצות על הבשרים

טל קורנס,

לכבוד סיום תקופת המבחנים המתישה החלטתי לנסוע לצפון ולבדוק מה יש לו להציע לנו בגזרת ההמבורגרים. החלטתי להתחיל את הביקור במקום בו ביקרתי מספר פעמים בעבר (לפני שהתחלתי לכתוב) – ברוהאוס הגולן, כלומר מבשלת בזלת בקצרין.

ברוהאוס הגולן – פתיחה מהסרטים

את הארוחה הזאת החלטתי לפתוח עם מנת נשנוש בשם ״פרייצל קורנביף״ – בייגל בווארי עם נתחי קורנביף, רוטב ברביקיו, חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ בליווי חמוצי הבית (23 ש״ח ליחידה או 44 ש״ח ל-2 יחידות). קצת לי קשה לתאר לכם כמה המנה הזאת מושלמת אז אתחיל ואומר ששווה להגיע למקום רק בשביל לזלול את הפרצל המדובר עם בירה. אם בכל זאת אנסה לפרט קצת יותר אז מדובר בפרצל טעים במיוחד ורך להפליא שבתוכו מונח נתח מכובד ביותר של הקורנביף הטוב ביותר שאכלתי בחיי. המנה פיקנטית מעט ולכן אני ממליץ לקחת אותה עם בירה ״בזלת אייל ענברי״ (25 ש״ח ל-400 מ״ל) מתקתקה שמשתלבת נהדר עם הפרצל.פרצל של ברוהאוס הגולן

נעבור לעיקריות

הלכתי הפעם (כמה צפוי) על מנת ההמבורגר של המקום בתוספת צ׳יפס. ההמבורגר עשוי מבשר בקר, אנטריקוט ואסאדו ומגיע בשלושה גדלים: 160, 230 או 300 גרם (58, 66, 76 ש״ח בהתאמה). בחרתי ב-230 גרם במידת עשייה מדיום. לצערי ההמבורגר הגיע במידת עשייה וול, אך למרות זאת היה רך מאוד, טעים וניכר איזשהו ״פלפול״ נחמד בבשר. מעבר לכך, הלחמנייה הייתה לחמניית לונה פארק, מהסוג הקנוי והיבש וצ׳יפס העיגולים שנראה מבטיח דווקא אכזב והיה סתמי וקמחי.

המבורגר מבשר איכותי - ברוהאוס הגולן

חברתי הזמינה סטייק אנטריקוט 330 גרם (114 ש״ח) של בשר בקר משויש, מיושן ואיכותי צלוי על הגריל בתוספת תפוח אדמה מעושן בתנור לצד רוטב שום ורוטב צ׳ימיצ׳ורי. הסטייק הגיע מדיום בול ואין מילה לתאר אותו זולת המילה ״מושלם״! הבשר נימוח בפה והתיבול בדיוק במידה הנכונה. ממרח השום היה רק בדרגת בסדר, ולעומת זאת הצ׳ימיצ׳ורי היה נהדר, ממש כמו בארגנטינה. רק חבל שתפוח האדמה היה קטנטן ודי חסר טעם. רק אוסיף שהשירות במקום לקה בחסר ולמלצרים לקח המון זמן לגשת אלינו, אבל לפחות המנות יצאו מהר.ברוהאוס הגולן - סטייק אנטריקוט משובח

לסיכום החוויה בגולן

אם אתם כבר בצפון וספציפית באזור קצרין אני ממש ממליץ לכם לבקר בברוהאוס הגולן ולהנות מבירה איכותית במחיר הגיוני וסביר ומבשר משובח (אם הגעתם לשם ולא הזמנתם את הפרצל אתם לוזרים!).

שם: ברוהאוס הגולן. כתובת: מושב קצרין. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 11:30 – 23:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי