בורגר סאלון חיפה – קארין פלופסקי התלהבה וממליצה על המבורגר טוב ואיכותי

קארין פלופסקי - כתבת אורחת,

ביום רביעי בשעה 18:00 הגיעה ההודעה המיוחלת: "נפגשים הערב בבורגר סאלון". סוף סוף לאחר חודשים שהשלט תלוי על הבניין בהיכל הספורט, אני הולכת לטעום מההמבורגר המבטיח של בורגר סאלון חיפה. בתוך שלוש שעות התכנסנו בחנייה ועשינו את דרכנו במעלה המדרגות לכיוון המסעדה. המסעדה מורכבת מחדר גדול שבמרכזו דלפק עם עמדת קופה ולאורך קירותיו שולחנות מרווחים וגדולים, כמו כן יש שולחנות בחוץ, לאלו מאיתנו שרוצים ליהנות מהאוויר החיפאי.

בורגר סלון חיפה

משהגענו המסעדה הייתה כמעט ריקה, מלבד שני זוגות שישבו בחוץ. במהירות הצבענו על התפריט המורכב מהמבורגרים (כמובן), תוספות בתוך ההמבורגר, תוספות ליד ההמבורגר, מנות במקום ההמבורגר, שתיה, קינוח ומנות לילדים. אנו הזמנו שתי מנות של המבורגר עם גבינה בתוספת אסאדו מעושן, מנת המבורגר בלי גבינה בתוספת פטריות ומנה של סלופי ג'ו. ליד ההמבורגרים הזמנו מנת צ'יפס, סלט כרוב וטבעות בצל. ואז ממועד ההזמנה ישבנו חסרי סובלנות בציפייה לבשורה שתבוא מן הכריזה.

בורגר סאלון חיפה – ה-המבורגר

ההמבורגר עצמו מאוד טעים ועסיסי, הבשר איכותי והלחמנייה רכה וטעימה. הפטריות כמעט לא הורגשו והיו הוצאה מיותרת. הגבינה והאסאדו המעושן השתלטו על הטעם של ההמבורגר, בעוד שאחד הסועדים לא אהב את הטעם, השני טוען שהטעמים התחברו בפה. אגב, הסלופי ג'ו היה סופר טעים. בנוגע לתוספות – הצ'יפס היה מצוין, עשוי נכון ולא שמנוני מדי עם כומת מלח נכונה, בניגוד לטבעות הבצל שהיו רק סבירות. התוספת המעולה שהפתיעה יותר מכל היתה סלט הכרוב בסגנון האסיאתי, הוא היה נפלא ועכשיו אני מתה כבר למצוא את המתכון (אתם מוזמנים לשלוח לי).

ההמבורגר של בורגר סאלון חיפה

ההמלצה שלי

מי שמוכן להוציא כמה שקלים נוספים בשביל המבורגר טוב ואיכותי, מוזמן להגיע לבורגר סלון. מומלץ לקחת סלט כרוב ליד ההמבורגר ולוותר על תוספות המיותרות בתוך ההמבורגר, אאה כן ותזמינו המבורגר כפול.

יש כאן גם סלט! בורגר סאלון חיפה

שם: בורגר סאלון חיפה. כתובת: היכל הספורט רוממה, פיק"א 69, חיפה. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש' 11:00-23:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי