לופט משלוח – יאנה קוקס מגלה איך אפשר לשדרג המבורגר טייקאווי

יאנה קוקס,

יאנה קוקס החליטה להקריב מעצמה ובאופן חריג – להזמין המבורגר במשלוח. שיח טלפון מהירה ויאנה הזמינה קציצה של לופט משלוח ישירות עד לפתח ביתה, אבל היא כמובן לא הסתפקה בזה והייתה צריכה גם לשדרג!

ערב המפגש של קהילת המבורגר ישראל תקף אותי הרעב, כל הדיבורים על המבורגרים הביאו חשק שההמתנה בלבד לא יכלה להשתיק. אז גייסתי את בן זוגי ויחד הזמנו את הבורגר כבד אווז האהוב של לופט משלוח. אותו המבורגר שהללתי באוזניכם בהזדמנויות רבות, מעל כל במה אפשרית. עכשיו, לפני שאתם מתנפלים עלי אני יודעת שמשלוח זו דרך עלובה להעריך המבורגר, אבל יש גם יתרונות. בהנחה שיש לכם את המצרכים הנכונים בבית, באפשרותכם להעמיס על ההמבורגר תוספות נהדרות מעשה ידיכם במקום לשלם 4-9 ש"ח לתוספת אחת מסכנה.לופט משלוח - ההמבורגר

אז הזמנו זוג בורגרים כבד אווז, שניהם מדיום וול. שלי עם תוספת גבינת עיזים מטוגנת (עליה אני פשוט לא מסוגלת לוותר) ושלו עם בצל מטוגן (למרות שאפשר היה להכין בבית) ופשטנו על המקרר. המקרר הרוסי שלי קידם את פנינו בגבינות ונקניקים לרוב. מתוכם בחרתי בגבינת גאודה מחלב בקר, גבינת עיזים מעט מתפוררת וחסרת שם (מזכירה קצת בטעמה גבינה מותכת), בייקון, ביצה ועגבניה (אף פעם אין לי מספיק עגבניה בהמבורגר). עשרים דקות אל תוך ההמתנה, התחלנו בהכנות.

לופט משלוח – ההמבורגר הגיע

הבורגר הגיע ואיתו האכזבה הראשונה. למרות שקשה לי לדבר סרה בלופט אהוב נפשי, מגיע לצוות מלקות על כך שהם לא מפרידים בין הלחמניה להמבורגר לפני שהם שולחים אותו לדרכו. הלחמניההגיעה רטובה, כמובן. כך נראה המבורגר של לופט במשלוח. העמסנו על ההמבורגרים מכל טוב ולא שכחנו את התוספות שהם צרפו לא היה שום צורך להוסיף רטבים, ההמבורגר היה עסיסי מאוד, אבל עדיין טיפטפתי פנימה מעט ריבת בצל, זה הולך טוב עם הכבד.

התוצאה – ההמבורגר המשודרג שלי:לופט משלוח - שדרוג להמבורגר

ההמבורגר שלו (הוא מהמוזרים שמעדיפים את הירקות בצד, אבל הבטחתי לאהוב אותו כמו שהוא) ההמבורגר של לופט משלוחהיה נימוח ועסיסי גם בגירסה שהגיע עד לפתח ביתי. הכל הגיע חם ועשוי בדיוק במידה, האפיזודה עם הלחמניה הייתה מצערת אבל קשה להעביר ביקורת כשיש עדיין טעם של כבד אווז בפה. מקווה שהם ילמדו מהטעויות.

ותודה לקהילת המבורגר ישראל שהביאה אותי עד הלום.

*** המדעסה נסגרה ***