לה קרנה – טל קורנס חזר לפתח תקווה בשביל חוויה מתקנת והמבורגר מטורף

טל קורנס,

למרות ניסיון ראשון מאכזב וזיכרון מר ולא מוצלח ממסעדת לה קרנה בפתח תקווה, טל החליט שהיגע הזמן לחזור ולתת עוד צ'אנס. מזל שטל חזר, כי הפעם השנייה הייתה טעימה בטירוף!

לה קרנה – טייק 1

אי שם, לפני בערך שנה, בתקופה שעוד לא הייתי כתב של קהילת המבורגר ישראל, צצו להן שלל כתבות והמלצות גם בדף של הקהילה וגם בעיתונים כאלה ואחרים על מקום קטן בפתח תקווה בשם ״לה קרנה״ וטענו שהוא מקום ״חובה״. כחובב המבורגרים מושבע וכתושב של השכנה, קרית אונו, הייתי חייב לברר על מה המהומה, אז לקחתי את האוטו ואת האחים הקטנים ונסענו לעיר החטאים – פתח תקווה. כשהגענו למסעדה התבשרנו שהזמנו את ההמבורגרים האחרונים וחשנו ברי מזל, אך לאכזבתנו הרבה אף אחד מאיתנו ממש לא נפל מאותו ההמבורגר ובשורה התחתונה לא נהננו בכלל. לא מזמן פורסם בדף הקהילה פוסט על המקום והגבתי בו שעברתי שם חוויה לא משהו ומיד קיבלתי הודעה שמזמינה אותי למקום לחוויה מתקנת – אז כדי להעמיד דברים על דיוקם, קפצתי לביקור חוזר במסעדת לה קרנה.
לה קרנה - לוגו

לה קרנה – טייק 2

לאחר תקופת מבחנים לא פשוטה מצאתי את הזמן לקפוץ למקום ולממש את ההצעה. הגעתי עם אחי לפתח תקווה בשעת צהריים מאוחרת ומיד בעל המקום, דורי, ניגש ושאל אותנו מה נרצה להזמין. כמובן ששנינו ענינו ״המבורגר״. למידת עשייה ביקשנו מדיום ולשאלה אילו רטבים אנחנו רוצים על ההמבורגר עניתי ״מה שאתה חושב שטעים״. את ההמבורגר לקחנו בארוחה עם צ׳יפס ושתייה (52 ש״ח), אך במקום צ׳יפס שידרגנו למיקס של צ׳יפס פיקנטי וטבעות בצל (תוספת של 2 ש״ח, מומלץ מאוד!).לה קרנה - המבורגר איכותי ומשתלם

תוך זמן קצר הונחו בפנינו 2 מנות יפות למראה ולאחר שצילמתי אותן (בשבילכם ורק בשבילכם) ניגשנו למלאכה. לקחתי ביס ולא האמנתי. זה היה פשוט נפלא! איפה ההמבורגר הזה ואיפה מה שאכלתי פעם קודמת?! מידת העשייה מדיום הייתה מושלמת ובשר הצלעות המשובח פשוט נמס לי בפה. הלחמנייה נקלתה כראוי ונוצרה בה שכבה דקה של קראסט נעים לחיך וקומבינציית הרטבים שדורי בחר לשים לנו הייתה בול! לשאלתי ״מה זה השילוב הנדיר הזה?!״ דורי ענה שמדובר בסך הכל במיונז שום פיקנטי בתוספת רוטב אלף האיים ובנוסף מעט צ׳ימיצ׳ורי על ההמבורגר. חברים, תנסו את זה בבית! ליד כל התענוג הזה היה גם צ׳יפס פיקנטי בתיבול ביתי שהיה ממכר בטירוף (ממש ניסיתי לגלות באילו תבלינים מדובר, אבל לא הצלחתי – דורי עמד בגבורה בעינויים הפסיכולוגיים שהפעלתי עליו) וטבעות בצל פריכות וטעימות.לה קרנה - שילוב נדיר של רטבים

בקיצור ולעניין

אני שמח לומר שטעיתי ובגדול לגבי מה שחשבתי בהתחלה על לה קרנה. זה נכון שהמראה של המקום והמיקום שלו יכולים לגרום לכם לחשוב שמדובר ב״חתולייה״, אבל אל תטעו לחשוב שזה המקרה כי מדובר בהמבורגריה לגיטימית ואיכותית במיוחד במחירים שפויים לשם שינוי – חברים, רוצו לטעום!!!

שם: לה קרנה. כתובת: חיים עוזר 1, פתח תקווה. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 12:00-23:00, ו' סגור, ש' שעה לאחר צאת השבת עד 00:00.

ליצירת קשר ופרטים נוספים מאיזי