Truman & Co – האם אור שוחט מצא ניסיון להקצין את יומנגס שגם הצליח?

אור שוחט,

מהרגע שראיתי את התמונות הספיישלים של Truman & co, ובפרט את ההמבורגר עם שניצל המוצרלה שמזרק מייפל נעוץ בו, ידעתי שהגורל שלי הוא להגיע לקריית שדה התעופה ולנסות אותו.

את ההזדמנות לעלייה לרגל מצאתי בחזרה מטיול חג השבועות בירושלים. בשעות הצהריים המאוחרות סיימנו טיול של חצי יום הליכה, והרעב הגיע לרמה של חובה לטרוף משהו. פעם ראשונה שלי באיירפורט סיטי. המקום הזה באמת עיר! התפעלתי. הדבר השני ששמתי לב אליו הוא שהכל סגור, ופחד שאפספס את ההזדמנות התחיל להיאחז בי. שכנעתי את עצמי שאין מצב שהמקום סגור, ואכן כשהגענו למסעדת Truman & co המקום היה שוקק חיים ונצץ כמו נווה מדבר. תעלת מים יפה מקיפה את המסעדה, אבל בכ"ז העדפנו לשבת במזגן בפנים. התישבנו ליד החלון והתחלנו לעבור על התפריט. החלטתי מה אני הולך להזמין פה כבר לפני חודש בערך, ולא כל כך עניינו אותי המנות הראשונות הסטנדרטיות, גם בת זוגי בחרה בהמבורגר.

המבורגר 220 גרם של טרומן & קו

המבורגר Truman & co עם שניצל מוצרלה ומזרק מייפל

שאלתי למה הספיישלים לא בתפריט, והמלצרית ענתה שהם ספיישלים ולא תמיד ישנם, אבל היום למזלי יש. איך יכול להיות שהם לא מפרסמים את זה? תהיתי. הזמנתי את הספיישל במידת עשייה מדיום עם הום פרייז כתוספת (במחיר סבבה של 67 ש"ח), ובת זוגתי הזמינה המבורגר רגיל במידת מדיום-וול עם צ'יפס (58 ש"ח). חיכינו די הרבה זמן, ובינתיים ראיתי את השייקים שמגיעים לשולחנות ליד. כל שייק היה מרהיב יותר מקודמו – אחד עם נוטלה, אחד עם ריבת חלב מרוחה על הצנצנת השקופה מבפנים, אחד עם תותים… ואז נזכרתי שגם על השייקים שלהם היה דיבור, אז דרשתי אחד עם אוראו לעצמי (28 ש"ח). אחרי זמן שנראה כמו נצח (אבל היה כנראה בערך 20 דקות), הגיעו הצלחות. קודם צילמתי אותו שלם, אח"כ פצעתי את שניצל המוצרלה וצילמתי שוב. רציתי שתהיה לי מזכרת.

המבורגר Truman & co עם שניצל מוצרלה ומזרק מייפל

חתכתי עם המזלג ביס ראשון מההמבורגר, והוא היה מת. כשאני מזמין מדיום אני מקווה לראות המבורגר ורוד מבפנים, עסיסי ונוטף מיץ. עברה בי המחשבה לבקש שיחליפו, אבל הדבר האחרון שרציתי זה לחכות עוד. בסה"כ הוא היה בסדר גם בתור וול דאן. הזרקתי מייפל בכמה נקודות עד שהמזרק התרוקן, וסגרתי את הלחמנייה. הגימיק הזה אכן כיף, אבל פחות מלהיב משחשבתי. הצ'יפסים היו קטנים כאלה, שזה בסדר מצדי ופחות מצד חברה שלי, ובהום פרייז לא היה הרבה רוטב, שאת זה חברה שלי אהבה ואני פחות. אח"כ הגיע השייק עם האוראו, שעליו אני יכול להגיד רק דברים טובים. הקצפת הסמיכה, החלב והאוראו השתלבו לי טוב עם ההמבורגר. האישה שאלה איך אני מערבב מתוק עם מלוח, ואני לא כל כך הבנתי את השאלה, זה הולך ממש טוב ביחד.

מילקשייקים מושחתים - טרומן אנד קו

לסיכום

אולי ציפיתי ליותר מדי, אולי התבגרתי, אבל לא התלהבתי ממה שחשבתי שיהיה מלהיב. המזרק עם הרוטב הוא גימיק נחמד וטעים, ומוצרלה גם מוסיפה בד"כ להמבורגר, אבל הבשר של Truman & co היה לא הכי טוב, וגם מידת העשייה השגוייה איכזבה. מה שכן טוב זה השייק, ובמיוחד הקש העבה שמאפשר לשאוב כל חתיכת עוגייה שנקרת בדרכו!

שם: טרומן אנד קו. כתובת: רחוב הערבה, איירפורט סיטי. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ש', 12:00 – 23:00.

ליצירת קשר ופרטים נוספים מאיזי