בחצר האחורית של אנטריקוטה – יאנה קוקס מדווחת מראשל"צ בהתלהבות

יאנה קוקס,

אני כותבת לכם עכשיו כשטעם עשיר של המבורגר שמנוני בדיוק במידה המתאימה, עדיין מטמטם את חושיי, ואני חייבת לספר לכם על ההמבורגר של אנטריקוטה לפני שארדם.

אנטריקוטה – המבורגר מלא טעם

ההמבורגר של אנטריקוטה בולט בשוק הגדוש של דוכני ההמבורגרים. הסיבה לכך נעוצה, כמו תמיד, בבחירת מרכיבים איכותיים וחוסר נכונות להתפשר על פחות. האנטריקוט של אנטריקוטה הוא בשר עסיסי, ריחני ומלא שומן, המיצים שממלאים את החיך כשנותנים ביס גורמים לך לשכוח שנגסת בקציצה ולא בסטייק ארגנטינאי במידת מדיום מושלמת. המרקם של הקציצה גס, כמעט כמו סטייק קצוץ והטעם בשרי מאוד, קצת מתקתק. הרטבים והירקות טריים, הצ'יפס זהוב והלחמניה של ההמבורגר פשוט טעימה בפני עצמה. הייתי מקצצת בכמות הרטבים, שכן הקציצה מלאת טעם, אבל אם זה טעים, אני לא מתווכחת!

ההמבורגר של אנטריקוטה - מדיום טחון גס, יופי בהתגלמותו.

בנוסף להמבורגר המעולה שבמקום, הבעלים מתגאים בכריך הבית – רצועות אנטריקוט ארגנטינאי מיושן שנצלו על הפלנצ'ה ומוגשות בלחם פרנה מרוקאי שנאפה במקום עם טופינג של בצל מטוגן, ירקות ורטבי הבית (תודו שזה נשמע טוב). כל המרכיבים בכריך הבית טעימים ובן זוגי בלס אותו בהתלהבות, אבל לטעמי, רצועות דקות הן לא הדרך ליהנות מנתח בשר משובח.

הפרנה הלוהטת של אנטריקוטה

קצת פרופורציות

מדובר בהמבורגר כשר ומעולה! בנתיים עבורי, בראשון לציון הוא שני רק לבורגר כבד אווז של הלופט ונמצא במקום שני מכובד מעל המבורגר אסקובר של הגראז' אוכלים שותים. ואם כבר התחלתי אז בטח תרצו לדעת שמקום רביעי אני מעניקה לקומבינציה של המיטבול. את רשימת חמשת הטובים בעיר אני סוגרת עם הדיאנא של אגאדיר.

החצר של אנטריקוטה

לסיכום

לקראת בוא הקיץ, אנטריקוטה חונכת חצר חדשה ומדליקה, בה תוכלו להתרווח בספסלי זולה, ללגום מבירה קרה ולנגוס בהמבורגר אנטריקוט משובח שעולה 44 ש"ח בלבד. מומלץ בחום!

שם: אנטריקוטה. כתובת: הרצל 84, ראשון לציון. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:30-01:00, מוצ"ש חצי שעה לאחר צאת השבת ועד 01:00

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי