אנטריקוטה ראשל"צ – אור בלאן מצא תענוג משתלם מול גן העיר

אור בלאן,

אור בלאן, מנהל האתר היקר שלנו, החליט לנצל את הפסקת החשמל בשכונה שלו לטובת ערב עם בשר במקום שיודע לספק חוויה של תענוג משתלם – אנטריקוטה ראשל"צ, בר לאוהבי בשר.

הפסקת חשמל = אוכלים בחוץ

חזרתי מהעבודה אחרי יום עמוס ומלא לחץ, כל מה שרציתי לעשות זה להיכנס למקלחת, לשטוף את היום מעליי ולהכין לעצמי משהו לאכול, ואם היה נשאר לי כוח אז גם ליפול על הספה ולבהות בחלל הריק עד להתאוששות. לא קרה. למה? כי איך שהגעתי הביתה נכנסתי לחושך מצרים (מסתבר שאיזה עמוד חשמל התפוצץ או קרס או השד יודע מה). לא התייאשתי והחלטתי למנף את ההזדמנות לאכול בחוץ עם זוגתי האהובה (וה-BFF שלה שקפצה לבקר). נכנסו לאוטו וקפצנו למקום שאנחנו פשוט אוהבים – אנטריקוטה ראשל"צ.

קל לפספס את המקום הקטן שנמצא מול גן העיר של ראשל"צ. לא מדובר במקום גדול, זוהר או בולט במיוחד – אבל מה שכן, מדובר במקום שפשוט תענוג לחזור אליו שוב ושוב ושוב, ולדעת שתמיד תצא עם חיוך שבע ותחושה של כיף (גם בפה, גם בכיס וגם ככה סתם מהשירות האדיב).

הבשר של אנטריקוטה ראשל"צ

התפריט לא מציע המון אפשרויות, אבל מה שכן מוצע בתפריט החבר'ה יודעים לעשות ובגדול. אשתי לקחה את האנטריקוט 120 ג' (44 ש"ח) ואני החלטתי לגוון ולהתפרע עם הצ'יקן (36 ש"ח). הכיף מתחיל כאן בלחם, או יותר נכון בלחמניית פרנה שנאפת טרייה טרייה במקום ברגע שמזמינים. הפרט הקטן הזה מוסיף ה-מ-ו-ן למנה ובכלל לחוויה של אנטריקוטה ראשל"צ, תחושה של פינוק אישי של כל לקוח. הכיף ממשיך עם הרטבים (אחלה צ'ימיצ'ורי לחובבי הדבר שבינכם) שנמרחים באדיבות על הלחמנייה החמה בתוספת ירקות טריים ומעל הכל – הבשר שבושל למול עיננו הרואות. אגב, איך שהתיישבנו וכדי שלא ישעמם בפה, קיבלנו כל אחד מנת חמוצי הבית, שנעשים במקום ומהווים את הנשנוש המושלם לפני הארוחה.
חמוצים של אנטריקוטה ראשל"צ

כריך האנטריקוט הארגנטינאי מגיע במידות של 120, 170 ו-240 ג' של בשר אנטריקוט מיושן פרוס דק שמוכן על הפלאנצ'ה ומוגש בלחמנייה בתוספת חסה, עגבנייה, בצל מטוגן, מיונז, חרדל וצ'ימיצ'ורי. יצא לי לאכול את המנה הזאת כבר כמה פעמים ועוד לא קרה שהתאכזבתי. אפילו לא קרה ששעמם לי בפה. זו מנה מצוינת ומשביע שפשוט תענוג לתת בה ביס ועוד ביס ועוד ביס. אם במקומות אחרים קשה בכלל לדעת מה התמורה שמקבלים תמורת התשלום (כמו למשל בסניף בורגר סאלון ראשל"צ), פה אין ספק שכל ביס נותן תמורה אדירה בעד האגרה – מומלץ בחום!אנטריקוטה ראשל"צ - פינוק בלחמנייה

תתפלאו, אבל אני מוכן להמליץ אפילו על מנת הצ'יקן – נתחי פילה עוף על הפלאנצ'ה בתוספת חסה, עגבנייה, בצל מטוגן, מיונז, חרדל וצ'ימיצ'ורי. הביס שנתתי היה מלא טעם ועסיסיות, התפוצצות של מיצים שונים שמילאו את הלשון בתחושה של יאמייייייי איזה כיף לי לאכול את הדבר הזה. מנה מפנקת שעושה שמח ונותנת תחושת שובע. תענוג כבר אמרתי?הצ'יקן של אנטריקוטה ראשל"צ

לסיכום

כשאתם מחפשים אוכל טוב במחיר שפוי, עם תמורה עצומה למחיר בתוך אריזה של מקום קטן ומשפחתי שדואג לחיוך של כל לקוח – אנטריקוטה ראשל"צ מול גן העיר זו הכתובת בשבילכם.

שם: אנטריקוטה. כתובת: הרצל 84, ראשון לציון. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:30-01:00, מוצ"ש חצי שעה לאחר צאת השבת ועד 01:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי