פאב גבולות – ארקדי הוזמן לבדוק מה חיילים באמת אוכלים בצאלים

ארקדי פורטנוי,

עושים מילואים בצאלים? כיף גדול זה לא, לפחות יש את פאב גבולות ליד והם מגישים המבורגר, שבהתחשב במיקום, הוא ממש בגדר מציאה קולינארית, ארקדי איש ההמבורגרים מדווח על המבורגרים במיוחד לחיילי מילואים רעבים.

פאב גבולות – המבורגר למילואימניקים

אין הרבה מילואימניקים שאינם מכירים את פאב גבולות. מדי ערב, החל מ-19:00 ועד השעות הקטנות של הלילה עשרות חיילים מצאלים פוקדים את המקום וחוגגים על מגוון הבירות, הצ'ייסרים, הסנוקר, הנאצ'וס ואיך לא – מפרקים המבורגרים. ואיך אפשרת להאשים אותם? האוכל בצאלים מתחת לכל ביקורת ורובם של המילואימניקים באים לחור הנידח ותופסים רעב קשה, להמבורגר ולבירה. לכן גם אני כמו תמיד פקדתי את פאב גבולות, והפעם החלטתי לבדוק את ההמבורגר. ההמבורגר נשמע מבטיח, טחינה יום-יומית עם תוספות רבות ואפילו בעלות נורמלית. לכן הזמנתי המבורגר 280 ג' עם טופינג של חציל ובצל מטוגן. פאב גבולות - ההמבורגר

ההמבורגר הגיע כמנה גדולה ומעוררת תאבון. לצד המבורגר עמוס נחה ערימה מכובדת של צ'יפס וסלט רענן. העיניים שידרו למוח ומנגנון הריר התחיל לעבוד מיד. הלחמנייה הייתה רעננה אך לא קלויה. פשוטה כזו, או איך שאנחנו נוטים לקרוא לה – קלאסית. מעליה נחו קציצה ולקט ירקות רעננים למראה עם הטופינג של טבעות חציל עסיסיות מטוגנות יפה וערימת בצל מטוגן נכבדת (לא המבורגר מפלצת כמו יומנגס או בנדיקט, אבל בהחלט שווה).

אבל אז טעמתי את מנת הדגל – המבורגר של פאב גבולות.

בביס הראשון נגלתה קציצה עם מסה מגובשת למדי של בשר סטנדטי. הבשר לא הביא איזו חוויה מטריפה ולא היה מעבר להמבורגר שאתה מצפה למצוא בפאב קיבוצי. יחד עם החציל והבצל המטוגן הביס השתפר. אמנם הבשר היה עשוי יותר ממידת המדיום שציפיתי לקבל, והיה רזה יותר ממידת השומן שאני אוהב לגלות, אך הביס כמכלול היה חביב. החציל המטוגן הוסיף שמנוניות טיפוסית ששיפרה את הביס והאפילה על הבשר הפשוט. הצ'יפס התעשייתי הזהוב נעשה במידה מדויקת והיה פריך מבחוץ אבל רך ונעים מבפנים. הסלט בצד היה פשוט אך מרענן ושדרג את המנה. בכל ביס ממנו חשבתי כמה היום היה עמוס בבסיס וכמה שאני מיובש, וכעת הסלט העסיסי סידר לי נהדר את הפינה.הרס"פ אור דורון שהיה נותן לי שבת אם לא הייתי משבץ אותו בכתבה על פאב גבולות

לסיכום – פאב גבולות

לא מדובר בתגלית קולינרית, אך ההמבורגר של פאב גבולות נותן חוויה משביעה, משתלמת וחביבה לצד כוס גבוהה של בירה פאולנר לא מסוננת. במקרה הזה אני נותן ציון גבוה לחוויה הכוללת, שכמילואימניק אני כל פעם משתוקק אליה. מבחינת החוויה הקולינרית – קיבלתי המבורגר שציפיתי לקבל בפאב קיבוצי. מצד שני, כשאתה מגיע לאתנחתא מהמילואים וזקוק לאווירה טובה יותר מהכל – זה ה-מ-ק-ו-ם!

שם: פאב גבולות. כתובת: מושב גבולות. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: א'-ד' 15:00-03:00, ה' 15:00-01:30, ו' 21:00-01:30, ש' 18:00-01:30.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי