הבורגנים – רועי צייג מספר על ביקור מפתיעה בשממה הקולינרית של מודיעין

רועי צייג - כתב אורח,

סניף הבורגנים מודיעין מציע המבורגר כשר בנוף השומם של העיר, רועי צייג החליט לבדוק האם מדובר בקציצה שווה?

נפתח בוידוי – מודיעין היא שממה קולינארית

בעוד התל אביבי הממוצע מתלבט איזה ז'אנר עכשווי לבחור בארוחת הצהריים, תושבי מודיעין חוגגים ברינה פתיחת סניף חדש של בורגר ראנץ'. לאחר פתיחה אופטימית זו בוודאי תוכלו להבין כמה מציאת המבורגריה חדשה מעוררת התרגשות בקרב קרניבורים אשר שוכנים ב"עיר העתיד". המקום המדובר הינו הבורגנים, וממוקם בישפרו סנטר המפורסם. חשוב לי להדגיש – מראש לא באתי עם ציפיות קולינריות גבוהות או מחשבות שהנה הבשורה הגיעה לעיר מודיעין, אפשר לעזוב את הכל ולהתחיל את החיים מחדש. מדובר בעוד מקום שאמור לספק חוויה איכותית למרות שהוא פאסט-פוד, וקציצה במחיר שאמור להיות שווה לכל נפש (גם אם אותה נפש בחרה לגור במודיעין).סניף הבורגנים מודיעין - המקום

הבורגנים מודיעין – קונספט פשוט וקולע

3 המבורגרים קטנים או אחד שמשקלו 250 גרם (אכן מוכר מאיזשהו מקום…) הבורגנים מציגים מגוון טעמים – בקר, כבש, מרגז ולצמחוניים מביננו (yeah right), פטריית פורטובלו. הזמנתי את הבקר והכבש ושניהם היו ברמה טובה מאוד, הקציצה אומנם קצת יותר מדי עשויה ולא הכי עסיסית, אבל בגדול הטעמים היו חזקים וטובים, בלי טעם לווי שבדרך כלל מאפיין רשתות של פאסט-פוד. טבעות הבצל שהזמנתי הגיעו שחומות ויפות, או במילה אחת – טעימות והצ'יפס בסה"כ היה חביב. ההמבורגרים של סניף הבורגנים מודיעין

זה לא שנפלתי מהכיסא, או שיש פה בשורה קולינרית חדשה לעולם ההמבורגרים, אבל זה בסדר כי מרשת פאסט-פוד לא ציפיתי ליותר מדי, בטח לא אחת שממוקמת במודיעין. שורה תחתונה יש פה תמורה לתשלום, המקום נקי, חביב ונעים לשבת פה. אם הייתי נער מתבגר שמחפש ג'אנק או משפחה עם 2-3 זעטוטים זה בהחלט מקום שצריך להיות ברשימה שלי. סה"כ הבורגנים מציגה פתרון טוב לאנשים שרוצים לעלות רמה אחת מעל המבורגרי הפאסט-פוד למיניהם, בלי לאבד יותר מדי מרשרשים. מחיר העסקית הוא 49 ₪ לארוחה, הכוללת 3 המבורגרים/המבורגר בינוני (250 גרם), צ'יפס/טבעות בצל ושתיה.

לסיכום החוויה

צמעו, זה המורגר קטן וחביב במחיר סביר לכל כיס, כמו רשתות אחרות שמתחרות על אותה נישה של "אני לא מקדונלד'ס אבל גם לא פרימיום". לא שווה את הנסיעה במיוחד עד מודיעין, גם אם את גרים באזור, אלא אם אתם מחפשים משהו מהיר וקליל, ככה לאכול עם הילדים איזה קציצה משביעה שתסגור פינה, תשתיק את הקיבה (ואת הפיות הקטנים) וככה תוכלו לסמן וי על ארוחת צהריים טעימה.

שם: הבורגנים מודיעין. כתובת: ישפרו סנטר, מודיעין. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00-23:00, ש' 10:00-16:00, מוצ"ש חצי שעה מצאת השבת-24:00.