בורגרס בר הגבעה הצרפתית – איש ההמבורגרים הוזמן לאכול כמו המבורגר, אבל כשר

ארקדי פורטנוי,

מנהל השיווק של בורגרס בר הגבעה הצרפתית ירושלים הסביר לנו שהוא לא נכנס מראש לתחרות עם הגדולים, לדבריו יש לו מוצר טוב ופופולארי שמתאים בדיוק לקהל היעד שלו: משפחות, משלוחים ואנשים עם מאנצ'יז לאוכל מוכן. המשפט שתפס אותי היה "אנחנו לא מכתיבים לאנשים מה לאכול וכל אחד יכול לאכול איך שהוא אוהב (זה מה שכולם אומרים), אצלנו תמיד שואלים – מה מידת העשייה הרצויה".בורגרס בר הגבעה הצרפתית ירושלים

פותחים שולחן עם ראשונות

נגיסי עוף – אותם נגיסי עוף מהסוג שאמא קונה בסופר, מאמא עוף שכזה עשויים בשמן עמוק, מה שמשפר את טעמם משמעותית מהטעם הביתי. אז זו לא המנה הכי בריאה, אך זו בהחלט דרך נהדרת להוציא את הילדים עם חיוך מאוזן לאוזן. אני לא מצאתי בהם עניין רב.

כנפיים בברביקיו – עוד מנה קלאסית אך מוגבלת בשל הכשרות. זו בהחלט מנה שילדים אוהבים ובקלות תכבוש את לבם בערבי הקיץ שלאחר הקייטנה. אין ספק שכמה צעירים מעופפים ישמחו לנחות על מנה כזו כשתופס אותם רעב בלתי נשלט. בעיניי הכנפיים בצ'ילי היו עשויות בצורה בסיסית מאוד ואותי זה לא תפס. היתרון המובהק שיש לרשת זו (ולסניף בורגרס בר הגבעה צרפתית ירושלים) על פני הרשתות התעשייתיות יותר הוא שיש בירה בתפריט, נהדר לאבא שבוהה בילדים שלו מתנהגים כמו ילדים. מלבד זאת, מספרים שבכמה סניפים בארץ של רשת בורגרס-בר יש היכל המתפקד כבר אלכוהולי לכל דבר.

טבעות בצל – על אף שהן נוערו היטב מהשמן הלוהט שהביא אותן לשיאן, הן בהחלט נשארות מבחינתי באותו הדירוג כמו שאר המנות הראשונות. הן פריכות ורוטב הברביקיו בהחלט משדרג אותן, אך באותה מידה הן תעשייתיות מאוד ומרשימות בעיקר את הקהל המשפחתי שמגיע לסניף בורגרס בר הגבעה צרפתית ירושלים.בורגרס בר הגבעה הצרפתית ירושלים - טבעות בצלטריו בורגרים – במקרה זה לא נשאלנו לגבי מידת העשייה כפי שהובטח לנו. באופן טבעי בהמבורגרונים קטנים קשה מאוד שלא לייבש אותם ויש צורך בקציצונת שמנמנה ועסיסית. זה לא מה שפגשתי כאן. מבין השלושה המבורגר האנטריקוט היה יחסית בסדר, יש שם ניצוץ טעם של בשר עשיר ועסיסי. לצערי מינון השומן והקציצונת הדקיקה לא החזיקו מעמד על הפלאנצ'ה הלוהטת וסיימו את מירוץ הטעמים שלי במקום כמעט-בינוני בסניף בורגרס בר הגבעה הצרפתית.

על אף כמות המטבלים הגדולה, רובם היו תעשייתיים וטיפוסיים. רוטב הפלפלים הביתי נשמע טוב עד שטעמנו, לצערי זה לא משתווה לקטשופ הפלפלים של מוזס, אלא יותר לצ'ימיצ'ורי. גם בקטגוריה הזו הוא לא היה החניך המצטיין. הפסטו והצ'ימיצ'ורי היו יחסית בסדר, טעמתי כבר טעימים יותר ואין לי צל של ספק כי הקטגוריה הכשרה מגבילה מאוד.סיגרים עם שיטק - בורגרס בר הגבעה הצרפתית ירושלים

בורגרס בר ירושלים – הבשר!

ראפ עם קציצת הבית – אף על פי שמתכנני התפריט חשבו כאן על כל הכיוונים ולקחו בחשבון כל העדפה קולינרית, לעניות דעתי רמת הקציצה נמוכה מאוד. החל מבחירת הבשר והתאמת השומן ועד לתיבול. עבור ילד זה יכול להיות משחק חביב אם הוא לא ירצה המבורגר, אלא שזה אותו ההמבורגר בשינוי אדרת. יותר מזה, אני לא יודע איך ילדים מגיבים לחרדל, אבל הילדים שאני מכיר לא כל כך מסתדרים איתו. ניסיתי את הראפ עם טחינה של בורגרס בר הגבעה הצרפתית אבל זה פשוט לא היה זה.
בורגרס בר הגבעה הצרפתית ירושלים - המבורגר כשר

המבורגר אנטריקוט – גם ברמה הגבוהה (המבורגר עשוי מנתח אנטריקוט) התוצאה בינונית ביותר. לצערי ההמבורגר הזה לא לוקח אותי למחוזות חדשים מעבר להמבורגרון הקטן שטעמתי בטריו. גרוע מכך, חתיכות סחוס שנאלצתי להוציא מהפה נטחנו יחד עם הנתח ואכזבו את הטעם לחלוטין. מידת העשייה שואפת למדיום וזה יפה שהשתדלו, אבל בסה"כ זה המבורגר למי שרוצה לשלם יותר או אם אתה במאנצ' בלתי נשלט. אני בהחלט מאמין שניתן לשפר משמעותית את ההמבורגר הזה בקליית הלחמנייה ושימוש בעגבניות טריות ודקות יותר. לצערי הארוחה הזו לא תפסה אותי. הצחיק אותי: ביקשתי תוספת בצל מטוגן בחוץ אז קיבלתי גם בפנים וגם בחוץ.

סיומת מתוקה

באמצע יולי נכנסים המקרונים שהם בעיניי הקינוח הכי המבורגר. למי שטרם הכיר, מדובר בעוגייה על בסיס מרנג וקרם עדין בטעמים שונים. זה אחלה רעיון לקינוח פרווה במסעדה כשרה. מבחינתי, דווקא המקרונים היו בהחלט פסגת הארוחה בסניף בורגרס בר הגבעה הצרפתית, כך שאם אתם זוג הורים שמוציא את הילדים לארוחת כיף מבלי לקרוע את הכיס – הרשת הזו בהחלט יכולה להתאים גם לכם.
מקרון של בורגרס בר הגבעה הצרפתית ירושלים

שם: בורגרס בר הגבעה הצרפתית. כתובת: ההגנה 21, ירושלים. כשרות: כשר. שעות פעילות: א'-ה' 11:00-24:00, ו' 11:00-15:00, ש' חצי שעה אחרי השבת – 24:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי