אור בלאן מדווח על שינוי מרענן ועסקית שתשמח כל סטודנט בבאר שבע

אור בלאן,

שמענו שבמסעדת אנגוס באר-שבע יש הנהלה חדשה – אז שלחנו את אור בלאן, כתבנו הנאמן בדרום, לבדוק את הנושא.

אנגוס באר שבע – השינוי

מי אמר ששינוי זה לא דבר טוב? כנראה מישהו שלא היה במסעדת אנגוס בבאר שבע, תחת ההנהלה החדשה. מדובר בשינוי מקצה לקצה, ממסעדה שגרמה לי לתהות למה שמישהו יעשה דבר כזה לפרה? למצב של ככה צריך לעשות לפרה. אז במה מדובר? מסעדת אנגוס, הממוקמת צמוד לשער 90 של אוניברסיטת בן-גוריון, קיימת כבר לא מעט שנים. זוהי עובדה מתמיהה לאור ניסיון העבר שלי במקום, שהיה, איך לומר זאת בעדינות דיפלומטית, מאכזב. מזל שיש לי ראש פתוח והייתי מוכן לנסות שוב את מסעדת אנגוס תחת הנהלתה החדשה. חברים – מדובר בשינוי מקצה לקצה. הבעלים החדשים, חיים ויוחאי, עובדים מתוך פילוסופיה שאפשר להגיש אוכל טוב במחיר שפוי (אפילו עם עליית המע"מ ע"ש לפיד ירום הודו). אין ספק שמרגישים את התמורה שהם משקיעים במנות החדשות.אור בלאן והשף של אנגוס באר שבע

ההמבורגר של אנגוס באר שבע

אז כמובן שטעמתי את ההמבורגר, אל תבינו אותי לא נכון, היו עוד מנות בתפריט, אבל למי אכפת, במיוחד כשמדובר במחיר כזה מצחיק – 38 ₪ להמבורגר 250 גר' עם תוספת (פוטטוס/צ'יפס אנגוס עם כוסברה ושום/סלט ירוק/אורז) ולימונדה עם refill (מחיר מצחיק כבר אמרנו?). היו כמובן תוספות נוספות ב-5 ₪ כמו ביצת עין, פטריות, בצל מטוגן, אננס וגמבה קלויה וב-10 ₪ חזה מולארד או אווז. מדובר על יחס מושלם בין מחיר לקציצה, שווה כל שקל (ואפילו עוד איזה שניים).

אנגוס באר שבע - קציצה עם ביצה

אז אתם בטח מתים לדעת איך היה (אחרת למה שתקראו את הכתבה הזאת?), היה פשוט ט ע י ם. מדובר בשינוי עצום לעומת הקציצה הקודמת שהוגשה במקום. כששאלו אותי באיזו מידת עשייה, כמובן שאמרתי מדיום (למרות שמה שקיבלתי היה יותר לכיוון המדיום-וול, אבל לא נורא) ורק חיכיתי לנעוץ שיניים ב-250 הגרם המובטחים. לפני שהגיעה הקציצה המיוחלת, הוגשה לנו סלסלת רטבים מושקעת ביותר. מדובר על רוטב שום-דבש מעולה. כמובן שהוגשו גם מיונז וקטשופ (כי אם אתה לא מגיש את זה אז אתה לא בעסקי ההמבורגר), בנוסף הוגשו לנו עוד רטבים, כמו עשבי תיבול וצ'ילי שאומנם היו טעימים אבל "רק" בגדר הסבירים (יענו טעים, אבל לא נפלתי).

אנגוס באר שבע - אור בלאן נהנה

ואז הגיעה הקציצה, כולה עסיסית וטעימה, יושבת לה בניחותא על מצע טרי של חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ (השילוש הקדוש), על כל זה עוד הזמנתי תוספת של בצל מטוגן וביצת עין שהוכיחו את עצמם כשילוב מנצח. הבצל טוגן בצורה נכונה ולא היה יותר מדי שמנוני והביצה רק הוסיפה לטעם הקציצה ולא השתלטה (למרות שלא היה מזיק לבשל אותה עוד כמה שניות). הרטבים השתלבו באופן מצוין עם הפוטטוס, שהיו פריכים וזהובים כמו שצריך, עד כמה טעימים? חיסלתי אותם בפחות מדקה… אז איפה הקאצ'? הלחמנייה לצערי הגיעה לא קלויה, וכשמזמינים ביצת עין ועוד מקשטים עם שלל רטבים, מדובר בבעיה.

בקיצור ולסיום

לכו לאנגוס, תשכחו מה שכתבתי עליהם פעם, נו למה אתם מחכים? לכו כבר לאנגוס ותודו לי אחרי שתטעמו מהקציצה החדשה בזירה הבאר-שבעית שמצליחה להפתיע ולענג!

***המסעדה נסגרה***