אמריקה בורגרס – דיווח ראשון של שחר עמי מזרחי על ההמבורגר שמשגע את תל אביב!

שחר עמי מזרחי - כתב אורח,

שמועות, לחשושים והודעות וואטסאפ בקבוצות סגורות ומסתוריות התמלאו בבאזז בשבועות האחרונים בעקבות פתיחתה של המבורגריה חדשה בתל אביב, אמריקה בורגרס. ומכיוון שאנחנו דואגים לעדכן אותכם בכל מה שהמבורגר, שלחנו את שחר עמי מזרחי לבדוק האם מדובר בחוויה אמריקאית כמו שצריך או עוד מקום שנשכח במהרה?

בואו נתחיל מהקולסלאו ומשם נמשיך הלאה.

אז מה היה לנו? פרח בצל מטוגן עטוף בקמח ותבלין גריל שגורם לחך לשאול אותנו איפה אכלנו עד היום? מנה ראשונה כזאת לא רק נראית טוב, היא גם עושה טוב. בצל שטוגן כמו שצריך, יוצא חם וטעים בלי עודפי שמן ופותח את התיאבון לקראת המפגש הקרב ובא של הקציצה עם הקיבה.פרח הבצל של אמריקה בורגרס

ההמבורגר של אמריקה בורגרס

הזמנו המבורגר חריף עם טופינג של תבשיל נקניקיות שהעניק חידוש לטעם ההמבורגר המוכר והידוע. ההמבורגר היה פיקנטי במידה המתאימה והנקניקיות נשארו נקניקיות (בלי "ואו" שציפינו לחטוף). הגניבו אותנו במיוחד המלפפונים החמוצים המטוגנים שמצופים בטמפורה והיו שילוב מרענן וטעים עם ההמבורגר. שאפו על המקוריות.

אמריקה בורגרס - חמוצים מטוגנים והמבורגר פיקנטי
מצד שני עמד לו המבורגר אמריקאי קלאסי כמו בסרטים. עשוי במידה המדויקת שמחמיאה לבשר כמו שרק בדיינר אמריקאי יודעים. מדובר בקציצה עסיסית וטעימה שעטופה בחום ולחמנייה, כל ביס עושה כיף בפה וכל שקל ששולם נותן תמורה. אגב, מנות הצ׳יפס שבצד נדיבות ומפנקות ומשתלבות נהדר עם הקציצה.
המבורגר אמריקאי קלאסי - אמריקה בורגרס

אבל יותר מהכל – השירות

ירדן הברמן לא נתן לנו להספיק לנוח על הבר ופינק אותנו בצ׳ייסרים.שותים ונהנים עם הברמן של אמריקה בורגרס
בסוף הארוחה אחרי 2 המבורגרים חיכתה לנו מנת גלידה אגוזים מכוסה בשבבי לוטוס – אין דרך טובה מזאת לסיים ארוחה. אגב, לשם שינוי (לטובה) בדיינר מגישים בירת סן מיגל וסן מיגל סלקטה (מומלצת בחום למי שלא מכיר).

ולסיכום – המחירים

ארוחה 1 – הקלאסית – 59 ש״ח
כוללת תוספת ושתיה (קלה או שליש)
ארוחה 2 – הצ׳יז או החריף – 64 ש״ח
כוללת תוספת ושתיה (קלה או שליש)
יש מבחר המבורגרים דיי בסיסי (אחרי הכל הרצה) אבל קיבלנו רמיזה קלה לגבי שידרוגים מפתיעים בעתיד – שווה לשמור על קשר! חובה לקפוץ – שווה כל שקל!!!

שם: אמריקה בורגרס. כתובת: אלנבי 112, ת"א. כשרות: לא כשר. שעות פעילות: ש'-ג' 12:00-01:00, ד' 12:00-02:00, ה'-ו' 12:00-03:00.

ליצירת קשר ומידע נוסף מאיזי