Bunny's – אמיתי יוצא לגלות שפנים והמבורגרים בלב חיפה

אמיתי איצקוביץ - כתב אורח,

נתחיל מהסוף – אם אתם באזור חיפה ואתם רוצים לאכול המבורגר טוב ולא יקר אני בהחלט ממליץ על באניס. מאז שעברתי לאזור הצפון אני סובל ממשבר קולינרי קשה, כמעט אין פה מה לאכול בחוץ שלא לדבר על משלוחים הביתה ולמי שגר בתל אביב תקופה ארוכה הדבר הזה משמעותי. בנוסף, חיפה זו עיר שהולכת לישון בשעה תשע כך שאם נתקפתם בהתקף רעב באמצע הלילה אז – חבל. כל זה היה נכון עד להופעתו של באניס על מפת הקולינריה החיפאית.

ההמבורגר של באניס

באניס ממצב את עצמו כאוכל רחוב איכותי מציע תפריט עשיר על טהרת האוכל בלחמנייה. אנחנו, אשת חיקי הנצחית ואנוכי נשלחנו על ידי קהילת המבורגר ישראל לבחון את ההמבורגרים של המקום. המקום מציע המבורגרים מאנטריקוט, במידות של 165 ,225 גרם, מנות דאבל והמבורגר טלה ואנטריקוט בגודל של 220 גרם. ההמבורגר היה לא פחות ממצוין עם טעם בשרי עשיר שהשתלב היטב עם הרטבים הנעשים במקום, מומלץ במיוחד רוטב הברביקיו, אבל גם האיולי שום והצ'ילי המתוק לא מאכזבים. הרוטב הכי ייחודי הוא מיונז קארי שהולך דווקא עם מנת עוף, אבל ניסיתי עם ההמבורגר וזה העניק לכל המנה טעם מזרחי ייחודי וניתן לבקש בנוסף לרטבי הבית (תגידו שאנחנו שלחנו אותכם). ההמבורגרים קצוצים חצי גס מה שנותן לכל ביס מרקם נעים בפה בלי חתיכות בשר שנתקעות בשיניים. המנות אגב הגיעו עשויות מידיום מושלם. בנוסף לעסיסיות הרבה של הבשר והרטבים המעולים גם הלחמניות נעשות בהזמנה מיוחדת, הן היו עבות ורכות ולא הפכו להיות סמרטוטיות.

ההמבורגר של באניס חיפה

סלופי ג'ו של באניס

מנה מעולה נוספת שנאכלה כמנת פתיחה למרות גודלה המכובד (הייתי ממש רעב) היא הסלופי ג'ו. למי שלא מכיר, ה-סלופי ג'ו זו מנה מדרום ארה"ב שמערבבת בשר אנטריקוט קצוץ עם רוטב ברביקיו, בצל ושום. אומנם נוצרת עיסה חומה הנראית די דוחה אבל הטעם מדהים. זה מתמקם בתוך הלחמנייה בתוספת גבינה.ל צערי בארץ לא שמתי את ידי עד כה על סלופי ג'ו טוב, אבל בבאניס הצליחו לפצח את הטעם הייחודי הזה ויצרו סלופי ג'ו מצוין. המנה הגדולה מילאה את הלחמנייה שעמדה בגבורה בפרץ, והייתה בשורה התחתונה מאוד מאוד טעימה. יחד עם האוכל, צריך תוספות בכדי להרגיש שבאמת אכלנו, קיבלנו תוספות של צ'יפס שהיה די סטנדרטי והום פרייז שהיו מאוד טובים.

מטבח פתוח

המטבח של המקום פתוח לרווחה כך שניתן לראות את כל הצוות בעבודה ויותר חשוב להריח את הריחות המעולים שיוצאים מהמטבח בניצוחו של השף אביב קולנברג. ניתן לראות את ההקפדה על כל פרט ופרט בתהליך ההכנה והצוות במטבח יודע את מלאכתו נאמנה. העבודה מתנהלת בשקט ובלי לחץ גם בשעת עומס של הזמנות והמנות יוצאות מהר, חמות וארוזות יפה כך שכל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט להתחיל לאכול.

המטבח של באניס חיפה

למעוניינים

באניס מבצעים משלוחים לכל אזור חיפה ומבצע ארוחות עסקיות לאורך כל שעות היממה (הכי חשוב – הבירה כלולה בעסקית, כדאי מאוד ונדיר ביותר במחוזותינו). בנוסף, יש הנחות לסטודנטים, כך שהמקום יכול להוות יתרון רציני למורעבים בטכניון ובשאר המוסדות בסביבה. המקום פתוח א-ד ,ש' פתוח לפחות עד 3 או אחרון הבליינים, ה' ו'-עד 5. לכן, לא משנה באיזו שעה אתם מגיעים לחיפה, באניס זה בהחלט מקום טוב למצוא בו המבורגר מנצח.

*** המסעדה נסגרה ***