תל אביב בר פינת ירושלים – אבי גבאי עבר חוויה לא קלה בי-ם שהוא היה חייב לשתף

אבי גבאי,

לפני איזה 5-6 שנים ישבנו באיזה בר אני וחברים ודיברנו על ההמבורגר האהוב של איוו, מישהו לידנו שמע את השיחה והתעקש שאנחנו חייבים לבוא לטעום את ההמבורגר של המקום החדש שפתח. תוך חצי שעה מצאנו את עצמנו יושבים במקום נחמד בשם "תל אביב בר" ברחוב בן שטח בירושלים שם אכלנו המבורגרים די טובים. לא זוכר למה ואיך אבל מהר מאוד חזרנו לאיוו כאלטרנטיבה הראשונה. אתמול, ישבנו חברים בשוק ואחרי כמה בירות עלתה השאלה הנצחית "מה אוכלים"? הדהד לי בראש ההמלצה של חברת הקהילה מהצהריים על אותו מקום נשכח ולמרות קולות שאמרו ללכת לאיוו הטוב והמוכר ("מניה בטוחה" לפי ראם) החלטנו לתת צ'אנס.

תל אביב בר – מקרה שהיה, כך היה

הזמנו המבורגר קלאסי 320 גר' (47 ₪) שהגיע תוך 12-13 דקות לשולחן. לא אלאה בפרטים אז ככה, מידת עשייה מדיום כנראה זרה למקום כי למרות שביקשתי (ביוזמתי) גם ההמבורגר שלי וגם של חברי הגיעו בדרגת "מוכן" (אותו לא שאלו). הבשר רך ועסיסי אבל(!) הנוזלים חסרי הטעם יחד עם המחסור בטעם בשרני מסגירים את זה שהוא כנראה עבר הקפאה. תחשבו אם היו מבשלים המבורגר במיקרו, הייתם מקבלים משהו עסיסי, מבושל אבל חסר כל טעמי צליה או בשר – ככה בעצם הרגשתי. הלחמנייה הייתה לחמניית מקדונלדס, דקה, תעשייתית וחסרת צלייה מינימלית. לסיכום, שילמתי 47 שקל להמבורגר 320 גר' שהרגיש כמו 250 גר' (לא מאשים, אבל ככה הרגשתי).

ההמבורגר של תל אביב בר

עם כל הסמליות, הבוקר עזבתי את ירושלים לטובת העיר הגדולה, מרובת ההמבורגרים (!) תל אביב. קצת חבל שככה היה ההמבורגר האחרון שלי שם אבל אני בטוח שיהיו עוד רבים וטובים בבירה ועדיף בשילוב עם בירה.

לסיכום

ירושלמים – תשאירו את "תל אביב" לתל אביבים.

תגובת המקום (שהתייחס ברצינות ראויה לציון):

  1. מידת העשייה של ההמבורגר היא מדיום וול אלא אם כן הלקוח מבקש אחרת. רוב הלקוחות שלנו מיודעים לעניין אבל בכל זאת אני דורש מהמלצרים לעדכן את הלקוח בכך כדי לבדוק שהוא לא רוצה מידת עשייה אחרת. אשמח לדעת מתי ישבת שם בכדי שאוכל לברר מי שירת אותך ומה הייתה הטעות שלנו.
  2. אנחנו מקבלים בשר קפוא, זה נכון. יש תערובת מיוחדת שמגיעה אלינו אבל היא קפואה. זה, לצערי, כורח המציאות.
  3. ההמבורגר מבושל על גריל, לא במיקרו. חשוב לציין זאת.
  4. כפי שהמשקל רשום בתפריט, כך קיבלת. חשוב לי שתדע שאנחנו לא מרמים לקוחות עם המשקל.

לסיכום, צר לי שחווית חוויה רעה עם ההמבורגר שלנו. אנו מגישים עשרות המבורגרים ללקוחות מרוצים מדי יום וייתכן שהייתה לנו "נפילה", מה שלא מצדיק זאת. אשמח להעניק לך "חוויה מתקנת",

בברכה, אוהד מוזר מנהל תל אביב בר.

*** המסעדה נסגרה ***